Comet är höstens andra Assassin's Creed – enligt källor

Robot
Comet är höstens andra Assassin's Creed – enligt källor

Assassin's Creed: Unity sägs få sällskap av Assassin's Creed: Comet.

#assassins-creed-unity, #ubisoft, #assassins-creed-iii, #assassins-creed-iv-black-flag


Comet är höstens andra Assassin's Creed – enligt källor

Trevligt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Redaktör
Ponny

Jag är taggad som tusan. Så länge det rör upp samma känslor som Black Flag (och gärna nya) spelar jag gärna två olika äventyr. Det är trots allt olika team och olika idéer dom bygger på.

Om mjölken är lika god som vanligt kommer jag stanna kvar.


signatur

En Bamseponny av folket

Inaktiv
Skrivet av Fredrik Eriksson:

(...) Så länge det rör upp samma känslor som Black Flag (och gärna nya) spelar jag gärna två olika äventyr. (...) Om mjölken är lika god som vanligt kommer jag stanna kvar.

Håller med, men kan ändå inte skaka av mig en viss skepsis. Mer än något annat hoppas jag bara på att de har vett nog att avsluta AC-serien innan de har antingen spätt ut storyn så pass att den varken har intresse eller sammanhållning kvar eller alla (alla) är duktigt trötta på spelupplägget. Det vore synd på alla kvaliteter som i alla fall jag tycker att serien ändå har.

Medlem

Låter bra, jag är väldigt nyfiken på storyn om Edward och Haytham.
Speciellt vad som gör att

ett barn till en inflytelserik Assassin helt byter sida och blir tempelriddare istället.

Vet att det finns lore kring det här redan, men jag vill ha det i spelform.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Jahå ser ut som man får kanske skamma sig en X360 250GB för 500-700kr då till hösten där. Om det kommer till pc köper ja la där. Har trots allt min AC collection där efter jag sålde mitt 360 innan det sjönk i värde så ofantligt mycket så tog jag och skaffade om mig alla titlarna på pc under en rea.

Medlem

För min del får dom gärna producera hur mycket spel som helst så köper jag dom jag vill ha sen....

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Låter bra, jag är väldigt nyfiken på storyn om Edward och Haytham.
Speciellt vad som gör att

ett barn till en inflytelserik Assassin helt byter sida och blir tempelriddare istället.

Vet att det finns lore kring det här redan, men jag vill ha det i spelform.

Det finns mycket information på wikin: http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Jennifer_Scott

Medlem
Skrivet av Azlano:
Skrivet av StrongBad:

Låter bra, jag är väldigt nyfiken på storyn om Edward och Haytham.
Speciellt vad som gör att

ett barn till en inflytelserik Assassin helt byter sida och blir tempelriddare istället.

Vet att det finns lore kring det här redan, men jag vill ha det i spelform.

Det finns mycket information på wikin: http://assassinscreed.wikia.com/wiki/Jennifer_Scott

Som sagt, jag VET att det finns info om lore och allt runt omkring. Men jag vill ha det i spelet, inte på en wiki.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Tröttnade efter Ezios äventyr.

Medlem

Jag följer serien fortfarande och eftersom alla spel håller måtten så har jag ingenting emot detta. Jag hade velat se lite mer utveckling på combat och stealth-systemen bara. Men förrutom Revelations och till viss mån 3an så har inga andra i serien gjort mig direkt besviken. Har dock inte prövat Liberation(?)

1
Skriv svar