Uncharted-regissören lämnar Naughty Dog

Robot
Uncharted-regissören lämnar Naughty Dog

Ännu ett tungt avbräck för Uncharted till Playstation 4 när Justin Richmond tackar för sig.

#naughty-dog, #the-last-of-us-remastered, #uncharted-3-drakes-deception, #uncharted, #league-of-legends, #riot-games, #sony


Medlem
Uncharted-regissören lämnar Naughty Dog

League of Legends.. vilket slöseri av talang.

Medlem
Skrivet av kebbe:

League of Legends.. vilket slöseri av talang.

Precis vad jag tänkte.

Medlem
Skrivet av Divion:
Skrivet av kebbe:

League of Legends.. vilket slöseri av talang.

Precis vad jag tänkte.

Samma här. Men vad ska han göra där? Pengarna rullar väl in som det ska med ny hjälte varje vecka eller vad det är. Jag menar, är ju inte direkt ett spel som utvecklas så mycket, om de inte håller på med ett helt nytt kanske. Men vad vet jag.


signatur

hejsanhejsanhejsan

Medlem
Skrivet av kebbe:

League of Legends.. vilket slöseri av talang.

Riot Games kanske har något nytt på gång? Om inte så håller jag med. Känns som att Naughty Dog håller på att lösas upp. Först gick Amy Hennig, och nu även Justin Richmond.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Riot Games kanske har något nytt på gång? Om inte så håller jag med. Känns som att Naughty Dog håller på att lösas upp. Först gick Amy Hennig, och nu även Justin Richmond.

Att ha jobbat hos Naughty Dog väger nog ganska tungt i meritlistan så det är inte så konstigt om andra studior lockar med högre löner.

Medlem

Nathan Drake som AD Carry?


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

och zoran lazarevic som tank?


signatur

Med konster och knep kan man få en älg *uk i en get

Medlem
Skrivet av Bojkott:
Skrivet av kebbe:

League of Legends.. vilket slöseri av talang.

Riot Games kanske har något nytt på gång? Om inte så håller jag med. Känns som att Naughty Dog håller på att lösas upp. Först gick Amy Hennig, och nu även Justin Richmond.

Ääh, lägg av.
Justin richmond är ju ingen superstor aktör på företaget. Han var game director för Uncharted 3 (som av många anses inferior) och online director för Uncharted 2 _multiplayer_. Han har "bara" varit med sen 2008 och bara haft stor roll i Uncharted 3.

Amy Henning har skrivit storyn till Uncharted-spelen och lett teamet för Uncharted 3. Dom har andra som skriver bra storys (Druckmann - TLoU, bäst story av alla deras spel?)

Medlem
Skrivet av Snakalabama:

och zoran lazarevic som tank?

"I am heavy weapons tank" - heavy. För visst är det samma röstskådespelare för Heavy weapons guy och Lazarevic?

1
Skriv svar