Watch Dogs – välkommen till Chicago

Robot
Watch Dogs – välkommen till Chicago
Medlem
Watch Dogs – välkommen till Chicago

Ser en aning last gen ut jämfört med inFAMOUS SS

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Wortex:

Ser en aning last gen ut jämfört med inFAMOUS SS

Tvekmacka på den.

Medlem

Kanske dags att uppgradera grafikkorten till datorn.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Jag är så less på det här spelet, och det är inte ens släppt.

Medlem
Skrivet av Wortex:

Ser en aning last gen ut jämfört med inFAMOUS SS

Platformsexklusiva spel ser nästan alltid bättre ut.

Dessutom kommer WD både till last- och next-gen vilket säkert har tagit sin beskärda del av optimeringstiden.

tnn
Medlem

Jag var sjukt sugen på detta när det lanserades men nu är det verkligen 0 hype kvar. Vet inte om man ser på det mer objektivt nu och inte är lika imponerad längre eller om man bara är dum i huvudet och tappar intresset för allt man inte kan få nu-nu DIREKT.
Jag antar att man måste stå ut med Uplay också vilket fanimej är avskräckande i sig.

Medlem

Såg verkligen fram emot det här när det visades på E3 men senare tiden så har suget ruttnat bort mer och mer

Medlem

Sen såg det jävligt mkt snyggare ut i första gameplay videon som kom.

Medlem

Varför är du så mycket fulare nu än förut!?

Medlem

Går i mot strömmen då och säger att jag kommer iaf lira det. Tycker fortfarande det verkar coolt. Sen vad beträffar grafiken spelar det en mindre roll för mig. Finns många spel med betydligt sämre grafik som slagit igenom. Givetvis har förväntningarna ökat då de tagit längre tid på sig att slutföra spelet. Om det är något spel jag tappat förtroendet för pga förseningar så är det bf4.

Medlem

Klart det verkar fett!

GTA VI?


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem
Skrivet av tnn:

Jag var sjukt sugen på detta när det lanserades men nu är det verkligen 0 hype kvar. Vet inte om man ser på det mer objektivt nu och inte är lika imponerad längre eller om man bara är dum i huvudet och tappar intresset för allt man inte kan få nu-nu DIREKT.
Jag antar att man måste stå ut med Uplay också vilket fanimej är avskräckande i sig.

Ge det ett försök, spel kan oftast visa sig vara roliga att spela när man väl sitter där, eller sjukt tråkiga :), jag vet inte hur många gånger jag har haft fel bara genom att titta på trailers eller genom att titta på någon annan spela.

Medlem
Skrivet av Hadrianuz:

Varför är du så mycket fulare nu än förut!?

Det ser exakt likadant ut. Det är din föreställning om vad som är bra grafik som har höjts. Du har omedvetet höjt dina krav.

Medlem
Skrivet av Draug:
Skrivet av Hadrianuz:

Varför är du så mycket fulare nu än förut!?

Det ser exakt likadant ut. Det är din föreställning om vad som är bra grafik som har höjts. Du har omedvetet höjt dina krav.

nej.

Medlem
Skrivet av Draug:
Skrivet av Hadrianuz:

Varför är du så mycket fulare nu än förut!?

Det ser exakt likadant ut. Det är din föreställning om vad som är bra grafik som har höjts. Du har omedvetet höjt dina krav.

Trailern från 2012 är snyggare, det är ett faktum.

Känns som alla snabba klipp i trailern döljer hur stelt det egentligen är... Mixed-Gen, nej tack.

Medlem
Skrivet av Draug:
Skrivet av Hadrianuz:

Varför är du så mycket fulare nu än förut!?

Det ser exakt likadant ut. Det är din föreställning om vad som är bra grafik som har höjts. Du har omedvetet höjt dina krav.

Medlem
Skrivet av Draug:
Skrivet av Hadrianuz:

Varför är du så mycket fulare nu än förut!?

Det ser exakt likadant ut. Det är din föreställning om vad som är bra grafik som har höjts. Du har omedvetet höjt dina krav.

Besök en ögonläkare snarast. Det här spelet är mer likt GTA V än första trailern som kom av watchdogs.

Medlem
Skrivet av Draug:

Det ser exakt likadant ut. Det är din föreställning om vad som är bra grafik som har höjts. Du har omedvetet höjt dina krav.

Kolla på videon igen. Människorna kastar inga skuggor, Inte bänkar, papperskorgar och andra föremål heller. Det är bara bilarna som har skuggor. Det är helt oacceptabelt, och gör att det inte ser det minsta verkligt ut.

Medlem

Men alltså... videon från 2012 är kört på en PC medans det lite nyare filmerna som ska vara fulare är kört på en PS4a.
Dessutom skiljer det rätt rejält om det är dagsljus eller skymning, torrt eller regnigt osv.

Vill man spela det som det såg ut 2012 får man spela det på PC, annars är ja övertygad om att det ändå kommer se riktigt läckert ut på PS4 om än inte riktigt lika snyggt som på PC, men spelet i sig lär garanterat väga upp för några smärre brister i grafiken.

Tror detta blir awesome, skönt med något alternativ till Gta(dock gillar jag Gta)

Nu fattas det bara lite Transformers i staden så blir det lite liv.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Hade köpt det om det inte hade varit 3rd person. Jag är så satans trött på det.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem
Skrivet av Draug:

Det ser exakt likadant ut. Det är din föreställning om vad som är bra grafik som har höjts. Du har omedvetet höjt dina krav.

Snälla rara. Det ser inte exakt likadant ut. Besök en ögonläkare om du verkligen tycker det. Dock så vet jag att du knappast har gått och kollat på hur tidigare trailers (framförallt från E3) såg ut jämfört med trailern i nyhetsartikeln, så du (som så många andra) sitter och svamlar som vanligt.

Medlem

Jag älskar idén, och jag älskar själva stuket på spelet.

Men fy fan vad det har förfallit sen dom premiärvisade det, what happend? I trailern skådade jag väldigt snabbt enkla och tråkiga texture poppings, och det känns som dom anamat GTA IV´s "bloom for performance" på distans. Verkligen tråkigt, hela världen känns mindre levande med på nått sätt. :-/


signatur

Nämen!

Medlem

Det var ett jävla gnäll på folk, jag personligen är dock jävligt sugen på det fortfarande. Däremot så hype:ar jag inte det eller letar information om det. Jag tittar på videos då och då.

Förståeligt att folk tappar intresset när de sitter och dreglar över ett spel i månadsvis, skaffa er en hobby för helvete.

Medlem
Skrivet av Nelfie:

Det var ett jävla gnäll på folk, jag personligen är dock jävligt sugen på det fortfarande. Däremot så hype:ar jag inte det eller letar information om det. Jag tittar på videos då och då.

Förståeligt att folk tappar intresset när de sitter och dreglar över ett spel i månadsvis, skaffa er en hobby för helvete.

Nu vet jag inte om jag ingår i de där "folk"en som du åsyftar, men jag har personligen inte hypat spelet för mig själv, eller dylikt utan likt dig tittat på videos då och då. Jag tycker ändå att spelet har tappat mitt intresse och fortsätter att göra det, ju längre och fler förseningar vi får. Det tillsammans med en sjunkande kvalitet i de videos jag sett, gör att jag blir mer skeptiskt till att spelet är vad det utlovades att vara.

Sen att folk sitter och dreglar över spelet månadsvis är väl inte så konstigt? Det är ju det som är deras hobby?

Väl mött.


signatur

Nämen!

Medlem

Ah men hallå. Trailern och betorna speglar ju nästan aldrig den färdiga produkten. Att jag ens behöver nämna det.

Hav förtröstan I klentrogna.

Detta är ett spel som jag har sett framemot länge och jag hoppas verkligen att det blir så bra som det är tänkt.
Men visst hypen är ju inte detsamma nu som innan förseningen.
Men jag tror att förseningen bara gör spelet bättre. Märkligt vore annars.


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

12
Skriv svar