Watch Dogs – välkommen till Chicago

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av LVX156:
Skrivet av Draug:

Det ser exakt likadant ut. Det är din föreställning om vad som är bra grafik som har höjts. Du har omedvetet höjt dina krav.

Kolla på videon igen. Människorna kastar inga skuggor, Inte bänkar, papperskorgar och andra föremål heller. Det är bara bilarna som har skuggor. Det är helt oacceptabelt, och gör att det inte ser det minsta verkligt ut.

Inte för att vara den som är den, men vi kan inte ha sett samma video. På den jag sett, som är den som är integrerad i artikeln, kastar såväl människorna som andra föremål skuggor.

Medlem
Skrivet av Sviskon:

*Fina bilder*

Inte för att vara sån sviskon, men gifs gör knappast saken rättvisa. Min tes förblir dock, alltför ofta ser folk det de vill se.

Medlem
Skrivet av Draug:
Skrivet av Sviskon:

*Fina bilder*

Inte för att vara sån sviskon, men gifs gör knappast saken rättvisa. Min tes förblir dock, alltför ofta ser folk det de vill se.

Jag kan hålla med om att folk generellt ser vad de vill se i saker och ting, det har du rätt i. Men i detta fallet är det svårt att förneka att det inte skett en tydlig grafisk förändring på spelet, det finns garanterat även videoklipp som påvisar samma sak.

Det är många andra spel som råkat ut för samma öde genom åren, inte bara till denna generationen.

Medlem

Bryr mig inte så mycket om att det inte ser ut som det gjorde på "E3" det ser fortfarande grymt bra ut och det kommer säkert bli jävligt skoj:)

Medlem
Skrivet av Sviskon:

Det är många andra spel som råkat ut för samma öde genom åren, inte bara till denna generationen.

Valid point, det går knappast att förneka.

http://www.forbes.com/sites/erikkain/2014/03/20/dark-souls-ii...

SoL
Medlem

Vad e de för format på klippet? E de från youtube? De finns ju inget klipp på sidan när jag använder ipaden.. Snälla ni som lägger upp trailers osv kan ni anpassa er till oss som använder surfplattor

Medlem

Dom gör väl som med Far Cry 3, visar en snyggare version på E3 och släpper en nedbantad version.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

12
Skriv svar