Kö till Battle.net- wtf?!

Medlem
Kö till Battle.net- wtf?!

Tänkte precis starta en session Dialblo III: RoS men fastnar på inloggningen till Battle.net. "Just nu är det många som försöker logga in, du är placerad i kö".

Vad är detta? Händer detta ofta? Varför hoppar det irriterande Battle.net-fönstret upp en gång i minuten och avbryter mig när jag försöker skriva det här inlägget?!

Här hyllade jag Blizzard för att de fixat mycket av problemen med Diablo III i och med expansionen, men tydligen är de inte nöjda om de inte ger mig något att klaga på.


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Medlem

Det e kö för att dom har stora problem med battle.net nu har vart så sen ca 15 idag, och dom jobbar på att försöka fixa det. Och det är mig Veterligen första gången som det varit kö annars har battle.net funkat riktigt bra

Medlem
Skrivet av Devices:

Tänkte precis starta en session Dialblo III: RoS men fastnar på inloggningen till Battle.net. "Just nu är det många som försöker logga in, du är placerad i kö".

Vad är detta? Händer detta ofta? Varför hoppar det irriterande Battle.net-fönstret upp en gång i minuten och avbryter mig när jag försöker skriva det här inlägget?!

Här hyllade jag Blizzard för att de fixat mycket av problemen med Diablo III i och med expansionen, men tydligen är de inte nöjda om de inte ger mig något att klaga på.

Fick också kö när jag försökte logga in idag. Starta om Bnet och D3 kom in direkt

Medlem

Kör launchern i offline mode och logga in inne i spelet istället, då borde du slippa kön.


signatur

Korvspad.

Skribent

En kö kan jag ta, hellre det än att man får en fet jäkla ERROR-ruta i nyllet.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Ja, jo... Mest irriterande var detta att det där fönstret envist hoppade upp mitt i skärmen när jag satt och väntade i kön.

Nu vet jag inte om det stämmer, men informationen igår var att köerna och anslutningsproblemen beror på en stor ddos-attack mot Battle.net. Vad är det för gäng ligister som ska hålla på och jävlas med min hobby?


signatur

Well, life is hard. Theyre just afraid of change.
-- Shannon Hoon

Skribent
Skrivet av Devices:

Ja, jo... Mest irriterande var detta att det där fönstret envist hoppade upp mitt i skärmen när jag satt och väntade i kön.

Nu vet jag inte om det stämmer, men informationen igår var att köerna och anslutningsproblemen beror på en stor ddos-attack mot Battle.net. Vad är det för gäng ligister som ska hålla på och jävlas med min hobby?

Det köper jag förvisso och det är knappast så man hoppar utav glädje när man tvingas sitta i en kö under de få timmarna av fritid man har.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Ett så stort och väletablerat företag och de har "för många" användare? Vad använder de pengarna till, egentligen?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

1
Skriv svar