Carmageddon: Reincarnation sladdar in på Steam

Robot
Carmageddon: Reincarnation sladdar in på Steam
Medlem
Carmageddon: Reincarnation sladdar in på Steam

Rolig trailer


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Carmageddon... herregud om mina föräldrar visste vad fan vi spelade när det precis släpptes. Jag kom ihåg att det var första gången jag stod inför ett stort etiskt dilemma i ett spel. Det kändes konstigt inom mig när jag körde över äldre män och kvinnor med rullatorer så kroppsdelar flög åt alla håll. Nånting sade att detta kunde vara problematiskt.


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Riktigt kul att köra om man gillade orginalen, en del av banorna är remakes av banor från första Carmageddon också


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

k3m
Medlem

En härlig trailer till en härlig spelserie sätter ett leende på läpparna det här ska köpas, efter gog rean som är nu.

Medlem

Trodde aldrig jag skulle säga det men.. Det där var ju osmakligt!

Medlem

När släpps retail versionen?

Medlem

anledningen till trailern ovan är att själva gameplayet tyvärr inte har mycket att komma med

ELF
Medlem
Skrivet av ItisI:

Trodde aldrig jag skulle säga det men.. Det där var ju osmakligt!

Eh, ungarna hade ju kul i alla fall...


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Gillar man spelen så rekommenderar jag filmen 'Death Race 2000' från 1975 som idén kommer ifrån:

Finns även en nyare remake med Jason Statham men den är ganska dålig.

Medlem
Skrivet av Ahris:

Gillar man spelen så rekommenderar jag filmen &#039;Death Race 2000&#039; från 1975 som idén kommer ifrån
Finns även en nyare remake med Jason Statham men den är ganska dålig.

- Jag har "Death Race 2000" från 1975 på DVD!
Och remaken "Death Race" (med Jason Statham), 2008, men den är som tidigare sagts inge vidare. Sedan har de kommit två uppföljare på den också "Death Race 2", 2010, "Death Race 3 Inferno", 2012!


signatur

autograph

Medlem

- Påminner lite om Bugbear's early access bilspel "New Car Game". (Dom som gjorde "Flatout".)
Men det är ca två veckor sedan den senaste "weekly report" från Bugbear, (mars 15), och update.
- Ahh, nu har jag testat "Carmageddon: Reincarnation". Det var så gott som ospelbart (men roligt) just nu. Men hoppas att det tar sig! Blir säkert coolt.
Bugbear's "New Car Game" har kommit längre, kunde jag konstatera just nu.
Stainless Games Ltd och Bugbear är i olika "early access"-stadier.
Men vad jag förstår så kommer vi att få vänta länge innan båda spelen är färdiga.
http://community.bugbeargames.com/index.php/topic,3664.msg385...


signatur

autograph

Medlem

Det är så kul.

Underbart, har längtat så..
Visst, det är en alpha, men allt som borde finnas där...

Finns.. Där...

Kärlek..

Medlem

Det är inte Alpha, det är Pre-Alpha, 3 banor som knappt är klara, ostabilt som tusan och krävande för datorn, 6 Bilar.

Men fysiken stämmer än så länge. Och jag har haft roligt i spelet. Rekommenderar inte att köpa det om man inte är ett hardcore carma-fan.

Jag har för mig att spelet skulle releasas i slutet av maj, men jag hittar ingen källa.

Medlem
Skrivet av saru:

Carmageddon... herregud om mina föräldrar visste vad fan vi spelade när det precis släpptes. Jag kom ihåg att det var första gången jag stod inför ett stort etiskt dilemma i ett spel. Det kändes konstigt inom mig när jag körde över äldre män och kvinnor med rullatorer så kroppsdelar flög åt alla håll. Nånting sade att detta kunde vara problematiskt.

Bara om man har problem med att skilja underhållning från verkligheten


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Skrivet av saru:

Carmageddon... herregud om mina föräldrar visste vad fan vi spelade när det precis släpptes. Jag kom ihåg att det var första gången jag stod inför ett stort etiskt dilemma i ett spel. Det kändes konstigt inom mig när jag körde över äldre män och kvinnor med rullatorer så kroppsdelar flög åt alla håll. Nånting sade att detta kunde vara problematiskt.

Hade den lama censurerade versionen där alla var zombier och hade grönt blod....var rätt besviken kommer jag ihåg haha


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

- Jag har alla tidigare versioner av Carmageddon!


signatur

autograph

Medlem

Nej jag väntar till härligheten är färdigt.

Börjar bli så less på early access spel som aldrig blir klara. Äger säkert 10-15 early access spel och det är väl 2 av dem som blivit klara.


signatur

- Wiiga -

Medlem

- Någon som skulle köpa en "early access" till BF5, om det skulle komma?


signatur

autograph

1
Skriv svar