Precious lord, take my hand

Medlem
Precious lord, take my hand

Så efter månader av stiltje väljer jag att blogga igen. WHYYYYYY

I dono, jag måste ju visa att jag finns, alltså andas jag.

Idag gör jag inte så mycket. Söker diverse finansieringsstöd från good ol' svenska regeringen. Pappersarbete är något som regeringen tycker om. Söker stöd för att kunna arbeta vidare med mitt spelprojekt. Mycket skriveri makes me a dull boy.

Dessutom är Kickstarter på gång. Jag hoppas och ber att saker håller i sig på ett bra plan. Jag har velat starta ett Kickstarter-projekt i två år, och nu när allt börjar falla på plats är jag livrädd för att folk skall baila ut och lämna mig ensam för stormen. Kickstarter kräver amerikanskt greencard, bankkonto, körkort, adress etc för att att man skall få lägga ut saker där. Och det har min kontakt. Men jag är så rädd över att inte ha hundra procent kontroll över livets vemodigheter.

Men good ol Jimmy Beris hjälpte mig att filma Kickstartervideon i helgen. Oh the joy!

[ia=933454; large]

#blogg

Skägg.
10 Chambers
Precious lord, take my hand

Finns inte Kickstarter i UK nu? Borde väl vara enklare i och med att det är EU-land?


signatur
Medlem

Jo, finns i UK, Australien, Canada och Nya Zeeland (av alla ställen). Gör dock inte saken enklare eftersom UK-versionen kräver brittiskt personbevis och adress där också. Those damn brits.

Kickstarter har ju sagt sen 2011 att "snart är vi internationella", och med internationella menade de UK. typ. ^^

Medlem

Well, då önskar jag dig lycka till med din Kickstarter-kampanj!

Medlem

Tack herr Templar! All lyckönskan och alla dina pengar i på ditt bankkonto är tacksamt.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Simon Karlsson:

Jo, finns i UK, Australien, Canada och Nya Zeeland (av alla ställen). Gör dock inte saken enklare eftersom UK-versionen kräver brittiskt personbevis och adress där också. Those damn brits.

Kickstarter har ju sagt sen 2011 att "snart är vi internationella", och med internationella menade de UK. typ. ^^

Snårigt!


signatur
1
Skriv svar