Otåliga fans gör trailer för Half-Life 3

Robot
Medlem
Otåliga fans gör trailer för Half-Life 3

shepard till höger ? fansens film hoppas jag blir verklighet, shepard for life ^^


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

holy crap så välgjort

Medlem

Valve väntar nog med HL3 tills det fungerar utmärkt med Oculus Rift eller annan VR, så att de sedan kan sälja det som en helt unik spelupplevelse. Precis som första och andra half life så var de i en klass för sig. Med första spelet visade de att även i fps kunde man ha ett trevligt äventyr och sedan i 2an hade de sin grymma fysikmotor. Sedan får vi inte glömma de andra fantastiska spel Valve lyckats släppa, som portal och team fortress. In Gaben we trust!

Medlem
Skrivet av sandmanman:

Valve väntar nog med HL3 tills det fungerar utmärkt med Oculus Rift eller annan VR, så att de sedan kan sälja det som en helt unik spelupplevelse. Precis som första och andra half life så var de i en klass för sig. Med första spelet visade de att även i fps kunde man ha ett trevligt äventyr och sedan i 2an hade de sin grymma fysikmotor. Sedan får vi inte glömma de andra fantastiska spel Valve lyckats släppa, som portal och team fortress. In Gaben we trust!

senaste nytt, sega köper half life licensen xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Tror inte ens att dom har börjat på hf3 än. Lär komma något nytt först istället

Medlem
Skrivet av cute_ninja:
Skrivet av sandmanman:

Valve väntar nog med HL3 tills det fungerar utmärkt med Oculus Rift eller annan VR, så att de sedan kan sälja det som en helt unik spelupplevelse. Precis som första och andra half life så var de i en klass för sig. Med första spelet visade de att även i fps kunde man ha ett trevligt äventyr och sedan i 2an hade de sin grymma fysikmotor. Sedan får vi inte glömma de andra fantastiska spel Valve lyckats släppa, som portal och team fortress. In Gaben we trust!

senaste nytt, sega köper half life licensen xD

Nej, Facebook köper Half-Life licensen


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

tror inte det kommer bli något hl3
eller left 4 dead 3 heller
lika lite som det kommer komma ett nytt bra resident evil

Medlem

Snyggt gjord!


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Skribent
Skrivet av vuze2143:

Tror inte ens att dom har börjat på hf3 än. Lär komma något nytt först istället

Dom har nog börjat och slutat några gånger.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

valve kan inte göra en trilogi ni borde nog ha insett det vid det här laget!

Medlem
Medlem

hl3 kommer väl lagom till steam box.

Inaktiv

Komigen nu Valve!

Medlem
Skrivet av cute_ninja:

shepard till höger ? fansens film hoppas jag blir verklighet, shepard for life ^^

Höger?

Medlem

Doctor Freeemaaan...

Medlem
Skrivet av Stilfullast:
Skrivet av cute_ninja:

shepard till höger ? fansens film hoppas jag blir verklighet, shepard for life ^^

Höger?

till höger om freeman på bilden man ser innan man startar filmen, you know soldier dude


signatur

always use the nubs for cover

Medlem
Skrivet av cute_ninja:
Skrivet av Stilfullast:
Skrivet av cute_ninja:

shepard till höger ? fansens film hoppas jag blir verklighet, shepard for life ^^

Höger?

till höger om freeman på bilden man ser innan man startar filmen, you know soldier dude

Är nog Barney eller snubben från Opposing force, vem det nu var.


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Geeks Gaming
Skrivet av Ctrl:
Skrivet av cute_ninja:
Skrivet av Stilfullast:
Skrivet av cute_ninja:

shepard till höger ? fansens film hoppas jag blir verklighet, shepard for life ^^

Höger?

till höger om freeman på bilden man ser innan man startar filmen, you know soldier dude

Är nog Barney eller snubben från Opposing force, vem det nu var.

Snubben från OF är Shepard

Medlem

Ser nice ut, är imponerad^^!

HALF-LIFE 3 CONFIRMED!!11ononeoneoneeleven

Medlem

Vad är så speciellt med Half-Life? Tyckte det var ganska trist. Det som fanns då och var fräckt, är redan gjort många gånger om och bättre.

Medlem

seriöst varför la ni upp detta.... den var ju inte ens bra.. sluta hl3 hypa

Medlem
Medlem

Om detta verkligen hade varit en trailer för HL3, så hade jag skippat det spelet

Medlem

Tur att det där inte är HL3 HL3 måste vara ett teknologiskt mästerverk med banbrytande gameplay.


signatur

ASUS TUF Z390-PRO GAMING, Intel Core i7-9700K, Noctua NH-D15, 4x8GB Corsair PC4-24000, Palit RTX 3080 GamingPro 10GB, 1.1TB SSD + 4TB HDD, X-Fi Titanium HD, Corsair RM1000i, Fractal Design R4

Medlem

Skönt att det finns hopp kvar för detta lir! Klart man vill ha ett nytt Half-Life

1
Skriv svar