Modda en pc, bygga in en xboxone, ps4 och wii u i samma låda.

Modda en pc, bygga in en xboxone, ps4 och wii u i samma låda.

Är det någon som har tips på vart jag kan vända mig för att någon ska bygga den skapelsen jag önskar? önskar mig alltså en kombination av alla 4 i en låda.

Medlem

Tror du vi föddes igår eller?

Medlem

April April. Nog är man ju bakom flödet men så här pantad är inte ens jag.

Medlem

Om du menar allvar med ditt bygge (och inte vill aprilskämta) så är det i teorin inte så svårt att åstadkomma. En konsol består till största delen av ett moderkort med alla komponenter och en kylare som går att flytta till ett annat chassi. Men var du ska vända dig kan jag inte svara på utan det är nog snarare så att du själv får plocka fram verktygen och börja öva på plåtslageriets ädla konst.

Jag kan tänka mig någon form av kubkonstruktion där varje sida i kuben blir en av konsolerna. Men tänk på att det kommer krävas rejäl luftgenomströmning om du har flera enheter igång samtidigt, för att klara kylningen.

Medlem

Är rätt många som gjort hybridbyggen med konsoler och datorer.

Är det ett aprilskämt ligger väl den i klass med en fråga om det går att installera ssd i raid.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Antar att det inte är ett skämt. Ett väldigt dåligt sådant i så fall.

Du kan alltid slänga iväg ett PM till någon moddare borta på Sweclockers. Det finns många där som är oerhört skicklig och säkerligen någon som utför ett arbete mot betalning.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Antar att det inte är ett skämt. Ett väldigt dåligt sådant i så fall.

Du kan alltid slänga iväg ett PM till någon moddare borta på Sweclockers. Det finns många där som är oerhört skicklig och säkerligen någon som utför ett arbete mot betalning.

Han trollar bara, TS har redigerat sitt inlägg, först skrev han att Facebook skulle ha köpt Valve, därav mitt svar. Sen när han såg att folk inte gick på hans april skämt så ändrade han hela sitt inlägg.

Medlem
Skrivet av RippTheJacker:
Skrivet av Bojkott:

Antar att det inte är ett skämt. Ett väldigt dåligt sådant i så fall.

Du kan alltid slänga iväg ett PM till någon moddare borta på Sweclockers. Det finns många där som är oerhört skicklig och säkerligen någon som utför ett arbete mot betalning.

Han trollar bara, TS har redigerat sitt inlägg, först skrev han att Facebook skulle ha köpt Valve, därav mitt svar. Sen när han såg att folk inte gick på hans april skämt så ändrade han hela sitt inlägg.

Aah, då förstår jag.

1
Skriv svar