Spencer om spelen till Xbox One: "Många vill ha Shenmue"

Robot
Spencer om spelen till Xbox One: "Många vill ha Shenmue"

"Det som efterfrågas mest är Shenmues återkomst", säger nye Xbox-chefen.

#sony


Medlem
Spencer om spelen till Xbox One: "Många vill ha Shenmue"

JA TACK!

Medlem

Där finns en orsak att köpa x1.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

På presskonferensen ikväll: Microsoft köper Sega.

Medlem

Jag minns när jag köpte Shenmue 2 till min xbox för många år sedan utan att riktigt veta vad det var för slags spel. Det var den mysigaste fredagen i mitt liv, sicket jäkla bra spel det visade sig vara!


signatur

Game long and prosper

Medlem
Skrivet av Javas:

Jag minns när jag köpte Shenmue 2 till min xbox för många år sedan utan att riktigt veta vad det var för slags spel. Det var den mysigaste fredagen i mitt liv, sicket jäkla bra spel det visade sig vara!

Jag var också ganska dåligt informerad vad det var för typ av spel man hade när jagsatte i Shenmue 2 för första gången i krysslådan. Sedan var man lyrisk och det blev en låååååång session med kontroll i hand. Glömmer aldrig den resan! Vilket spel!

Vi förtjänar en värdig 3a, och kommer det någon gång får vi hoppas vi får vad vi förjänar

Medlem

Ettan är ju dock ett så mycket bättre spel i min mening! Jag citerar Hundtricket, man blev ju kär i kärleken när man fick följa Ryo och Nozomis historia

Medlem

Tycker det första var så himla mycket bättre gillade inte tvåan alls

Medlem
Skrivet av pillveke:
Skrivet av Javas:

Jag minns när jag köpte Shenmue 2 till min xbox för många år sedan utan att riktigt veta vad det var för slags spel. Det var den mysigaste fredagen i mitt liv, sicket jäkla bra spel det visade sig vara!

Jag var också ganska dåligt informerad vad det var för typ av spel man hade när jagsatte i Shenmue 2 för första gången i krysslådan. Sedan var man lyrisk och det blev en låååååång session med kontroll i hand. Glömmer aldrig den resan! Vilket spel!

Vi förtjänar en värdig 3a, och kommer det någon gång får vi hoppas vi får vad vi förjänar

Precis! Shenmue 2 är ett av de absolut bästa spelen jag någonsin har spelat. Dom skulle släppa en HD version av de två första delarna till 360/Ps3 och pc.


signatur

Game long and prosper

Medlem

Eh, nej tack.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem

- Jag läste först Shemale.


signatur

autograph

Medlem

Nej många vill ha bra spel med innehåll och inte bara tom utfyllnad för att få spelen att framstå större än vad de är.

Annars kunde man varit kvar på dvdstadiet och droppat priset ytterligare.

Och sen vill man ha en hårdvara som håller och går tyst och jämt.

Vill jag ha svindyrt skräp kan jag köpa en Alienware i så fall

1
Skriv svar