Problem med Thiefs sparfiler

Robot
Problem med Thiefs sparfiler

Spelare rapporterar om försvunna och korrumperade sparfiler.

#thief, #square-enix


Medlem
Problem med Thiefs sparfiler

Inte första spelet som har detta problem.
Varför skall det vara så förbaskat svårt? Tryck save as, lägg all data i en map. Save01. Där i ligger allt som spelet behöver för att veta vad och hur spelaren är/gjort. Storleken på sparnings filer ett problem? Kör på pc, så är problemet löst.


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem
Skrivet av IceMan:

Kör på pc, så är problemet löst.

Oftast brukar den lösningen fungera Men nu är alla versioner drabbade av buggen står det


signatur

Game long and prosper

Medlem

Det som är mer intressant än den här nyheten är att folk fortfarande spelar det här spelet!


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem
Skrivet av Icerock:

Det som är mer intressant än den här nyheten är att folk fortfarande spelar det här spelet!

Just exakt varför är det mer intressant enligt dig?
Och kom nu inte med någon insnöad och töntig kommentar så som "spelet är inte bra" osv..


signatur
Medlem
Skrivet av MrStrange:
Skrivet av Icerock:

Det som är mer intressant än den här nyheten är att folk fortfarande spelar det här spelet!

Just exakt varför är det mer intressant enligt dig?
Och kom nu inte med någon insnöad och töntig kommentar så som "spelet är inte bra" osv..

Spelet var tråkigt som fan imo.


signatur

Dont force your weakness upon me!

Medlem
Skrivet av Icerock:
Skrivet av MrStrange:
Skrivet av Icerock:

Det som är mer intressant än den här nyheten är att folk fortfarande spelar det här spelet!

Just exakt varför är det mer intressant enligt dig?
Och kom nu inte med någon insnöad och töntig kommentar så som "spelet är inte bra" osv..

Spelet var tråkigt som fan imo.

Vilket uppenbarligen inte är en åsikt som följer majoritetens. Får man fråga vad det var du inte gillade? Tyckte personligen att det var precis vad jag förväntade mig, inklusive då tveksamma bandesignen som gjorde samma misstag som senaste Hitman.

Medlem

hade tänkt köpa det men nu skiter jag i det, verkar inte vara ett thief spel värt väntan

Medlem

Vad menas med "ett mindre antal spelare"? Har SquEnix fått 800 rapporter om problemet eller 80000?

Medlem
Skrivet av Bennii:

Vad menas med "ett mindre antal spelare"? Har SquEnix fått 800 rapporter om problemet eller 80000?

Det innebär att det inte är så många som har gjort en formell felanmälan till Square Enix.

Det kan mycket väl vara så att alla har buggen men ett företag kan inte gissa sig till en siffra när det gäller ett officiellt uttalande, utan baserar det på bekräftade felrapporter från egna kundkontakter.

Medlem

Har spelat igenom det. Gick helt smärtfritt och var superkul! På PC ska väl dock tilläggas.

Medlem
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av Icerock:
Skrivet av MrStrange:
Skrivet av Icerock:

Det som är mer intressant än den här nyheten är att folk fortfarande spelar det här spelet!

Just exakt varför är det mer intressant enligt dig?
Och kom nu inte med någon insnöad och töntig kommentar så som "spelet är inte bra" osv..

Spelet var tråkigt som fan imo.

Vilket uppenbarligen inte är en åsikt som följer majoritetens. Får man fråga vad det var du inte gillade? Tyckte personligen att det var precis vad jag förväntade mig, inklusive då tveksamma bandesignen som gjorde samma misstag som senaste Hitman.

Vad ska man säga ointressanta miljöer, ointressant karaktär, svårighetsgraden antigen var det försvårt eller för lätt fanns ingen mellanting men det kanske är en smak sak. Hade ingen förväntning alls på spelet faktiskt. Men vem vet jag kanske har för mycket nostalgi för dem gamla spelen för att kunna tycka om det här spelet.


signatur

Dont force your weakness upon me!

1
Skriv svar