Sol, vind och vatten – teknikvideo från pc-Watch Dogs*

Robot
Sol, vind och vatten – teknikvideo från pc-Watch Dogs*

Watch Dogs till pc demonstreras i en video som ger oss ljuseffekter, vatten och npc-viljor.

#ubisoft, #watch-dogs


Medlem
Sol, vind och vatten – teknikvideo från pc-Watch Dogs*

"Dynamiskt Vatten"?? Vart då? Båtar gjorde ju inga svallvågor. Varken i kanalen eller när de visade vattnet med tessellation. Gör om gör rätt. Har de skjutit på release nu, ska det banne mig vara putsat på riktigt.

Medlem

Snälla lägg in stöd för Oculus Rift... jag struntar i om det går att spela spelet på riktigt med den, jag vill bara kunna gå runt i staden, hoppa från hustak osv...

Medlem

Spela den här låten i bakgrunden tillsammans med ljudet från filmen för lite mer dramatik:

spotify:track:75TWrNFqc843RGfIz2oiTe

Märkte det av en slump!

Gen
Medlem

"Wind bläst" låter nästan som en spell

Medlem
Skrivet av Pholiage:

"Dynamiskt Vatten"?? Vart då? Båtar gjorde ju inga svallvågor. Varken i kanalen eller när de visade vattnet med tessellation. Gör om gör rätt. Har de skjutit på release nu, ska det banne mig vara putsat på riktigt.

Står ju dock Wetter, väder alltså.

Medlem
Skrivet av Pholiage:

"Dynamiskt Vatten"?? Vart då? Båtar gjorde ju inga svallvågor. Varken i kanalen eller när de visade vattnet med tessellation. Gör om gör rätt. Har de skjutit på release nu, ska det banne mig vara putsat på riktigt.

Ja avsaknaden av svallvågor såg illa ut.
Känner mig rätt orolig inför det här spelet. Hoppas jag har fel och förseningen var av godo.

Medlem

Jag såg inga tidningar och skräp som yrade förbi som det gjorde i en annan trailer för något år sedan. Den funktionen var ju rätt cool.

Frilansare
Skrivet av Pholiage:

"Dynamiskt Vatten"?? Vart då? Båtar gjorde ju inga svallvågor. Varken i kanalen eller när de visade vattnet med tessellation. Gör om gör rätt. Har de skjutit på release nu, ska det banne mig vara putsat på riktigt.

"Dynamische Wetter". Dynamiskt väder, inte vatten.

Medlem

Blir ju att köpa. Frågan är om man ska ha det till PC med ett Geforce 670 eller PS4..

I övrigt, när fasen ska GTA V utannonseras till aktuell hårdvara!?

Medlem

Tror spelet kommer bli awesome.

Medlem

Varför i helvete är det på tyska?

Plus äckligt härlig 29fps cap på videon, fan man spyr ju av att se detta

Medlem
Skrivet av totte1015:

Varför i helvete är det på tyska?

Plus äckligt härlig 29fps cap på videon, fan man spyr ju av att se detta

Tysk tidning. Läste du inte artikeln?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Frilansare
Skrivet av totte1015:

Varför i helvete är det på tyska?

Plus äckligt härlig 29fps cap på videon, fan man spyr ju av att se detta

Helvete, fan, äckligt och spyr? Pga en teknikvideo? Försök att välja dina ord bättre nästa gång, blir så tråkig ton här annars.

Medlem

Je stärker der Wind bläst, desto stärker wippen die Bäume!

Haha, tyska är ett lustigt språk när man är svensk.

Synd att Watch Dogs har råkat ut för den grafiska nedgraderingen som det har.

Medlem

tyckte inte det var något imponerande direkt, ser ju ut som gta4 typ eller något bättre är det nåt att skryta om idag? spelet ser ju inte i närheten ut vad det gjordr för 2 år sen på alla videos, märkligt hur pass mycket fulare spelet är nu lol....

Medlem
Skrivet av totte1015:

Varför i helvete är det på tyska?

Plus äckligt härlig 29fps cap på videon, fan man spyr ju av att se detta

Men ta och skärp dig nu. YouTube låser alla videor till högst 30 fps, men du var bara tvungen att gnälla för sakens skull, eller hur?


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

E3 trailern är fortfarande kung imo. Men detta blir ett köp, måste testa!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem
Skrivet av totte1015:

Varför i helvete är det på tyska?

Plus äckligt härlig 29fps cap på videon, fan man spyr ju av att se detta

För att FZ köptes upp av ett tysk företag tidigare i år. Du får ta och hänga med lite i svängarna.

Medlem
Skrivet av Pholiage:

"Dynamiskt Vatten"?? Vart då? Båtar gjorde ju inga svallvågor. Varken i kanalen eller när de visade vattnet med tessellation. Gör om gör rätt. Har de skjutit på release nu, ska det banne mig vara putsat på riktigt.

Det tar några sekunder att googla ordet "wetter". Gör om, gör rätt.

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av totte1015:

Varför i helvete är det på tyska?

Plus äckligt härlig 29fps cap på videon, fan man spyr ju av att se detta

För att FZ köptes upp av ett tysk företag tidigare i år. Du får ta och hänga med lite i svängarna.

Jawohl, Und wage es nicht in frage stellen der Deutschen herrisch!

Medlem

Inga svallvågor från båtarna och inget flygande skräp på gatorna? Synd... Watch Dogs som kunde ha blivit så bra

Medlem
Skrivet av Cortex:

Inga svallvågor från båtarna och inget flygande skräp på gatorna? Synd... Watch Dogs som kunde ha blivit så bra

Tvivlar på att flygande skräp skulle ha gjort spelet bättre. Vi får helt enkelt vänta och se hur spelet blir. Jag har varit skeptisk länge men tänker inte dra några slutsatser förrän spelet har släppts.

Medlem

Jadu. Ser väl, ok ut.

Jag är inte lika imponerad som man blev från E3 2012, där blev det lite mer "wow".

Vågar man skylla än en gång på konsoler? Ja det vågar man, tråkigt nog.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Enligt denna tråden på NeoGAF är videon från PS4 versionen, inte PC versionen.

Jag vet inte själv vad som gäller, så skjut inte budbäraren, jag bara rapporterar.

EDIT: Är nu bekräftat att det är från PS4-versionen

Medlem
Skrivet av Cortex:

Inga svallvågor från båtarna och inget flygande skräp på gatorna? Synd... Watch Dogs som kunde ha blivit så bra

Jamen vad bra, då vet spelutvecklarna vad de ska satsa på. Skit i att det är roligt att spela, fokusera på att få med svallvågor, flygande skräp och andra effekter istället.

Medlem
Skrivet av Keza:
Skrivet av Pholiage:

"Dynamiskt Vatten"?? Vart då? Båtar gjorde ju inga svallvågor. Varken i kanalen eller när de visade vattnet med tessellation. Gör om gör rätt. Har de skjutit på release nu, ska det banne mig vara putsat på riktigt.

Det tar några sekunder att googla ordet "wetter". Gör om, gör rätt.

Äh läste spanska i skolan, ciao terve

Testpilot

Äash videon är borta , nån som har alternativ länk?

Medlem
Skrivet av Harakiri:

Äash videon är borta , nån som har alternativ länk?

Ja, än så länge, tas väl snart bort den också.

Testpilot
Skrivet av Spit:
Skrivet av Harakiri:

Äash videon är borta , nån som har alternativ länk?

Ja, än så länge, tas väl snart bort den också.

Tackar , nu kan den inte tas bort då den ligger säkert nedtankad på min hårddisk

12
Skriv svar