Tänk om... Skyrim hade ett Game of Thrones-intro?

Robot
Tänk om... Skyrim hade ett Game of Thrones-intro?

Ett fan av tv-serien Game of Thrones och Skyrim kombinerar två passioner till något häpnadsväckande.

#the-elder-scrolls-v-skyrim


Redaktör
Ponny
Tänk om... Skyrim hade ett Game of Thrones-intro?

Måste. Kolla. En. Gång. Till.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Det är banne mig imponerande när man är först att kommentera sin egen nyhet. Det om något gjorde mig intresserad av filmen.

Inaktiv

Riktigt häftigt!

Och snart börjar säsong 4 av GoT!!!

Herre gud !!! d där va faktiskt helt otroligt jävla BRA jö !!!
Åh jag gillade inte ens Skyrim ^^ men får en sån där "måste bara titta en gång till" feeling över detta
: )

Like med stort L från mig helt klart !!!

Edit: Trummorna i Game of Thrones themen är ju så underbart EPIC när man lyssnar på det med full bas i lurarna : )

Medlem

GHAAAAA jag hade ju äntligen blivit av med mitt skyrim beroende >_<


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Jag får gåshud varje gång jag hör den låten...

Medlem

Snygggt! För att ge lite konstruktiv kritik tycker jag han hade kunnat smootha ut kamera-rörelserna lite då det nu blev väldigt ryckigt. Detta hade gjort det till en ännu bättre upplevelse imho.

Medlem

skyrim+game of thrones = vill ha det spelet om det någonsin kommer finnas ...hodor

Medlem

Helt sinnes. Fy fan vad imponerad jag blev!

Medlem

Lagom sugen man blev på både Skyrim och GoT säsong 4!

..när kommer HBO Nordic till Apple TV?!


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Medlem

Aldrig sett GoT och inte spelat Skyrim än, så såg inget med detta. Men det verkade bra om man läser andra FZ´res kommentarer.

Avstängd
Skrivet av swe.-SiOUX-.swe:

..när kommer HBO Nordic till Apple TV?!

Frågan är väl snarare när kommer ett fungerande HBO Nordic till någon plattform överhuvudtaget? Maken till usel lansering har väl aldrig skådats.

Medlem
Skrivet av Locktail:

Aldrig sett GoT och inte spelat Skyrim än, så såg inget med detta. Men det verkade bra om man läser andra FZ´res kommentarer.

Då kan jag inte annat är rekommendera att du ser på ett avsnitt Game of Thrones, även om ploten inte görs rättvisa i ett avsnitt bara, och även att du testar Skyrim... Visst, efter lite moddar känns vanilla väldigt fattigt ibland, men jag kan rekommendera att köra igenom en gång vanilla, iallafall.


signatur

{15:3} Dominus quasi vir pugnator, omnipotens nomen eius.
The Lord is a Man of War.

Medlem

Jag har aldrig tyckt att GoT-introt är det minsta snyggt. Tycker inte den estetiken passar in alls. :/

Medlem

Vid vilken dag, kanal och svensk tid börjar säsong 4 av GoT.

1
Skriv svar