Star Citizen går inte samma väg som Oculus Rift

Robot
Medlem
Star Citizen går inte samma väg som Oculus Rift

true true...

Medlem

Nog sagt.

Medlem
Medlem

Tycker folk börjar överreagera angående köpet av Oculus Rift. Det kom som en chock men nu är det dags att lugna ner sig.

Medlem

Skall vi slå vad, 2 miljarder och fuckulus sitter som som en raket i arslet på star citizen

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Tycker folk börjar överreagera angående köpet av Oculus Rift. Det kom som en chock men nu är det dags att lugna ner sig.

Aldrig!!


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Låt oss göra detta till en facebook/OR tråd, plz!

Offtopic, sorta:

Inaktiv

Så länge Facebook inte lägger sig i, vilket de sagt att de inte ska göra, är uppköpet av Oculus bara positivt.

Skrivet av Hydraah:

Så länge Facebook inte lägger sig i, vilket de sagt att de inte ska göra, är uppköpet av Oculus bara positivt.

Hurra för positiv kommentar. Precis.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Kan jag också få 2 miljarder snälla?
Jag kan baka brownies och dansa logdans.

Medlem
Skrivet av Stilfullast:

Låt oss göra detta till en facebook/OR tråd, plz!

Offtopic, sorta:

http://i.imgur.com/EFZTUTF.jpg

Palmer har sagt att han gärna hade velat ge bort Rift om han hade kunnat, frågan är vad gratis innebär nu när Facebook är med på ett hörn, betalar nog hellre en slant om man slipper att Facebook blandar in sig i mitt spelande.

Medlem

At cost betyder att de inte kommer sälja den med vinst utan sälja den för vad det kostar att tillverka den. Räknar kallt med ett pris på 3000-4000 ändå.

Fattas bara scarface musiken ^^

1
Skriv svar