Gibson's MC Verkstad : Svedala

Medlem
Gibson's MC Verkstad : Svedala

Mången gång har jag funderat över att ta den där extra svängen in på Gibson's efter jobbet. Men alltid har det varit något att åka hem till som har gjort att det inte blivit av.
Så idag fick jag lite tid över och vädret var ju fantastiskt (humöret likaså) så jag svängde ur rondellen och parkerade framför Gibson's.

Bara skyltfönstret i entrén gjorde mig lite lycklig för där stod en ruskigt fin hoj. Likaså utanför verkstaden stod flera hojar som jag med lätthet hade kunnat byta bort både bil och kanske ett finger för att köra iväg på.

Med tanke på prislappen så hade jag fått byta bort inte bara bilen utan även en del av huset... herrejösses! Men strunt i det, jag skulle ju bara fönstershoppa och då spelar inte priset någon roll. Jag fortsatte in i butiken och såg antagligen ut som en 3-åring som precis upptäckt lösgodis. MER MER MER!!! och ett jävla stort flin

Men först några varningens ord och förhållningsregler... ja det var ju det där med priser

Men sen snabbt vidare...

Innan jag började plåta frågade jag självklart om lov. Vill ju inte stövla in där och börja plåta runt och verka som en dryg typ. Det var helt lugnt även om jag inte tror att han tänkte sig att jag skulle ligga där och kravla på golvet som en galning

Om någon vill köpa mig en födelsedagspresent eller bara vara snäll så kan ni ta den sadeln längst ner... my god vad snygg!

Min fetisch för det här med handväxel är antagligen inte riktigt sund men det skiter jag i... det är bara så grymt häftigt! Det blir ju bra mycket snyggare också med ett styre utan en massa tjafs. Drömmen vore att ha invändiga kablar på hojen och sen strunta i backspeglarna... bara ett cleant styre med handtag.

Bara en snabb titt till... sen hemåt

Väl hemma fortsätter nu tankarna kring bygget på min egen hoj. Delar är beställda och kommer inom kort. Jag har också samlat på mig en jäkla massa idéer från besöket idag och jag är säker på att min egen handväxel-konvertering kommer gå smidigare med min nyfunna kunskap.

Om inte annat vet jag vart jag ska svänga in för att fråga!

Tack till Gibson's

#blogg

Medlem
Gibson's MC Verkstad : Svedala

Man blir ju inte lite sugen på att skaffa MC nu...

Inaktiv

Gibson gör fina hojar. Men är en riktig jävla skojare med noll servicekänsla.

Medlem
Skrivet av deep9:

Gibson gör fina hojar. Men är en riktig jävla skojare med noll servicekänsla.

Det kan jag inte uttala mig om men det låter ju tråkigt om du har fått dålig service?

Medlem

Ha, trodde du menade 'riktiga' Gibsons först.

Medlem

Och jag tänkte först på Mel Gibson


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

1
Skriv svar