Medlem
Youtube?

Nått allmänt bus med databasen just nu, eller ryker allt innehåll i ett inlägg om man lägger med en länk till Soundcloud?

Testa gärna, nått är helt klart bus just nu.

edit: Det är när man citerar nån med youtube inbäddat. Allt i ens inlägg ryker när det postas.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Allt innehåll verkar ryka när man citerar nån med ett youtubeklipp inbäddat. Det har alltså inte med Soundcloud att göra.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Skägg.
10 Chambers
Skägg.
10 Chambers

Nu har jag labbat, funkar både med klickcitering, trycka på citeringsknappen samt svara. Har du någon exempeltråd?


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Nu har jag labbat, funkar både med klickcitering, trycka på citeringsknappen samt svara. Har du någon exempeltråd?

Skumt! Här märkte jag av det:

http://www.fz.se/forum/artikelkommentarer/ar-blood-dragon-iii...

Testa att citera "Randolph Carter" där (trea från botten just nu). Varje gång jag försökte citera honom rök hela innehållet. Det var först när jag exkluderade youtube-biten som det funkade.

Kan det varit nått tillfälligt bara?


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Testade att deaktivera alla plugins/tillägg, samma sak ändå på det inlägget ^^, allt försvinner när man inkluderar hans youtube-länk i citatet.

Bara testat i Firefox än så länge, kan testa i Chrome/IE/Safari också om det skulle vara till nån hjälp. Det handlar iaf inte om att det helt enkelt inte syns, enligt Firebug blir verkligen posten tom efteråt.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

1
Skriv svar