Megasuccé för Reaper of Souls – dubbla xp i helgen

Robot
Megasuccé för Reaper of Souls – dubbla xp i helgen

Över 2,7 miljoner har köpt Diablo III: Reaper of Souls. Detta firas med dubbla erfarenhetspoäng.

#diablo-iii-reaper-of-souls, #blizzard


Medlem
Megasuccé för Reaper of Souls – dubbla xp i helgen

Mycket bra spel är det nu. MYCKET bra. Men jag som gillar dess story och själva universumet så tyckte jag att slutet var riktigt jävla illa. Det var förbannat dåligt.

Fy fan alltså. Det hade jag aldrig förväntat mig. Trodde någon slags "game changer" skulle slå till innan eftertexterna rullar. Icke sa Nicke. Vi är mera tillbaks till ruta 1.

*Malthael är död.
*Diablo är fri, frågan är om han är fortfarande prime evil eller om ALLA 7 "Evils" är fria och självständiga?

Det är i princip vad som hände och vart Diablo franchisen befinner sig efter expansionen...


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Meh! Jag som redan var upprörd över att inte ha möjlighet att kunna spela i helgen pga sociala evenemang blir inte glad av den här nyheten. Men tur för er som har tid att spela.

Har haft på tok för lite speltid sedan expansionen släpptes. Men jag kan inte säga annat än att jag är nöjd med vad Blizzard rättat till med kombinationen av senaste patchen och RoS.

Medlem

Bra gjort det är helt klart bättre men jag har redan lagt det på hyllan, helt enkelt för enformigt spel pga inget talent träd.

vet inte vad det är det är för simpelt skillträd för min smak och för lite möjligheter i builds.

Detta gör det inte ett dåligt spel alls, utan bara inget som faller mig i smaken!

farma ni på och ha så skojj i helgen!

Inaktiv

Äger inte Reaper of Souls. Väntar på min kopia.

Är det dubbel xp för mig också som bara äger orginalet?

Medlem

Inte för att vara för petig är 50% extra XP i helgen inte 100%

https://eu.battle.net/d3/en/blog/13645407

Medlem

Dubbel xp i Diablo 3 samt Elder Scrolls Online installerat på datorn. Och jag som hade tänkt spendera helgen ute i vårsolen...

Medlem

Skulle vilja att ni förde in källan också på vart denna info går att hitta att det t ex är dubbelt xp event i helgen!

Medlem

perfekt tillfälle för mig att få upp min nya crusader till 70.

Min Barbar dog härom dagen R.I.P

Inaktiv
Skrivet av showerguy:

Äger inte Reaper of Souls. Väntar på min kopia.

Är det dubbel xp för mig också som bara äger orginalet?

Japp, det är det.

Medlem

Ett till bevis på att fz:s recension och betygsättning var helt fel.

Medlem

Jag är supernöjd. Ett grind/farm-fest som det borde ha varit från början.

Inaktiv
Skrivet av SlaktarFar:

Inte för att vara för petig är 50% extra XP i helgen inte 100%

https://eu.battle.net/d3/en/blog/13645407

Surt... 50% är inte märkbart vid lite högre levels. När de skrev dubbla förväntade jag mig 800% om man lirar T2. Men bättre än inget

Medlem

12+ miljoner köpte D3 första veckan.
2 miljoner köpte expansionen...

Det säger något om folks besvikelse.

Medlem

Ungefär som med Diablo 2, spelet blev riktigt bra när Lord of Destruction hade släppts

Medlem
Skrivet av Remus:

Mycket bra spel är det nu. MYCKET bra. Men jag som gillar dess story och själva universumet så tyckte jag att slutet var riktigt jävla illa. Det var förbannat dåligt.

Fy fan alltså. Det hade jag aldrig förväntat mig. Trodde någon slags "game changer" skulle slå till innan eftertexterna rullar. Icke sa Nicke. Vi är mera tillbaks till ruta 1.

*Malthael är död.
*Diablo är fri, frågan är om han är fortfarande prime evil eller om ALLA 7 "Evils" är fria och självständiga?

Det är i princip vad som hände och vart Diablo franchisen befinner sig efter expansionen...

Alla 7 är fria. Demoner och änglar dör inte - det är därför de tillfångatar varandra(vilket var syftet med The Black Soulstone). Så alla är antagligen fria, vore jäkligt knasigt om det inte var fallet... Men jag blev väldigt glatt överraskad att de valde att sätta Diablo, Mephisto och Baal fria åtminstone.

Inaktiv

Arhg jag som jobbar natt hela helgen. Jaja, hinner lägga in några timmar. Levla en alt kanske?

Medlem

Vet inte Blizzard att Högskoleprovet är imorgon?

Medlem

Vill verkligen testa det här men kan inte med gott samvete betala 300+ för en expansion. Helt bisarrt pris tycker jag, då de flesta PC spel kostar runt 300-400.

Medlem

Varför måste spelföretag alltid ha beta-prövningar samt saker som dessa på helger när jag jobbar som mest? När ska de anpassa sig efter mitt schema så även jag kan vara med och få ta del utav kakan? :'(


signatur
Medlem
Medlem
Skrivet av izayoi:

Vill verkligen testa det här men kan inte med gott samvete betala 300+ för en expansion. Helt bisarrt pris tycker jag, då de flesta PC spel kostar runt 300-400.

287:- här

Har köpt många titlar där utan problem.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Inaktiv
Skrivet av Lord Pingu:

Vet inte Blizzard att Högskoleprovet är imorgon?

Skippa det!!!

Medlem
Skrivet av Draug:

12+ miljoner köpte D3 första veckan.
2 miljoner köpte expansionen...

Det säger något om folks besvikelse.

6,7 miljoner Diablo 3 exemplar såldes första veckan.
2,7 miljoner Reaper of Souls exemplar såldes första veckan.

kanske använda de sanna siffrorna?

Medlem

Är det bara jag som tycker att 350-400 kr för ett expansionspaket är på tok för ... ?

Medlem
Skrivet av Striva:

kanske använda de sanna siffrorna?

Sant och rapporterat är olika saker. Olika källor säger olika saker. Det spelar ingen roll, poängen är att det finns sjukt många besvikna spelare där ute.

Medlem

Bara invänta release för ps4

Medlem
Skrivet av Luciphear:
Skrivet av Remus:

Mycket bra spel är det nu. MYCKET bra. Men jag som gillar dess story och själva universumet så tyckte jag att slutet var riktigt jävla illa. Det var förbannat dåligt.

Fy fan alltså. Det hade jag aldrig förväntat mig. Trodde någon slags "game changer" skulle slå till innan eftertexterna rullar. Icke sa Nicke. Vi är mera tillbaks till ruta 1.

*Malthael är död.
*Diablo är fri, frågan är om han är fortfarande prime evil eller om ALLA 7 "Evils" är fria och självständiga?

Det är i princip vad som hände och vart Diablo franchisen befinner sig efter expansionen...

Alla 7 är fria. Demoner och änglar dör inte - det är därför de tillfångatar varandra(vilket var syftet med The Black Soulstone). Så alla är antagligen fria, vore jäkligt knasigt om det inte var fallet... Men jag blev väldigt glatt överraskad att de valde att sätta Diablo, Mephisto och Baal fria åtminstone.

så malthael är inte död heller??? :S


signatur

Lite Dyrare Lite Finare

Medlem
Skrivet av 92_slayer:

så malthael är inte död heller??? :S

I Diablo-universumet kan varken änglar eller demoners själar dö, bara fängslas.

Mathael = en ängel.

Inaktiv
Skrivet av Draug:
Skrivet av Striva:

kanske använda de sanna siffrorna?

Sant och rapporterat är olika saker. Olika källor säger olika saker. Det spelar ingen roll, poängen är att det finns sjukt många besvikna spelare där ute.

Dagens samhälle så är folk aldrig nöjda. Har hängt en del på eu forumet när det är läggdags. Och så jävla mycket gnäll för strunt. Så mycket items kåta casuals som gråter för att de inte hittar en legendary som är bättre än vad de redan har per timma. Man blir fan mörkrädd av dagens "gamers" jag tror inte de flesta vet vad för typ av spel de spelar.

12
Skriv svar