Betatesta Trials Fusion!

Robot
Betatesta Trials Fusion!

Vi har nöjet att dela ut nycklar som kommer att få dig att svära framför skärmen.

#trials-fusion


Inaktiv
Betatesta Trials Fusion!

Man tackar :)!

Medlem
Medlem

sweet! tackar. undrar hur lång tid det tar innan nyckeln kommer?

Medlem
Medlem

Tack tack! De tidigare spelen har varit underhållande!

Medlem

Tackar ska bli kul att prova


signatur

a.k.a fritiofsson, Jiffy

Medlem

Aaaw
Om det är någon som har en nyckel de inte har användning av så tar jag gärna emot den

-Edit-

Tack till DaffyD för en key

Medlem

Uhh.. Fick en cd-key av FZ men står att den redan är "in use". Skumt

Medlem

Hann spela 30 minuter och för att vara en beta är det väldigt välpolerat, har inte märkt av en enda märklighet än så länge.

Snyggt, kul miljöer och samma härliga fysik som tidigare, och några riktiga guldkorn till banor så här långt in i spelet.

Någon som vet vad som saknas i betan jämte fullversionen?

Medlem
Skrivet av maximm:

Hann spela 30 minuter och för att vara en beta är det väldigt välpolerat, har inte märkt av en enda märklighet än så länge.

Snyggt, kul miljöer och samma härliga fysik som tidigare, och några riktiga guldkorn till banor så här långt in i spelet.

Någon som vet vad som saknas i betan jämte fullversionen?

Det viktigaste av allt, level editorn är väl inte med? eller missade jag den?

Medlem

typ 20% material att välja på, resten är låst. se startskärmen

Medlem

Känns väldigt mycket mer polerat än gold edition. Mycket trevligt! Ser fram emot mer! Vill se hur de roliga banorna ser ut!
Tack för en nyckel!

Medlem

Attans också. Super taggat inför detta också är nycklarna slut

Medlem

Usch, pc..
Trials ska spelas på Xbox!

Medlem

Fungerar lika bra och t.o.m bättre på pc med en 360-dosa

Medlem

Jag missade de! Bwääääeeehhh

Medlem

- Jag vill inte ens ha, men fick ändå. Bwääehh.


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av autograph:

- Jag vill inte ens ha, men fick ändå. Bwääehh.

Var en snäll medmänniska och ge mig den då?

Inaktiv

Jag hann inte!

Medlem
Skrivet av MrPeters:

Aaaw
Om det är någon som har en nyckel de inte har användning av så tar jag gärna emot den

Jag vill skicka min nyckel till dig, men vet fan inte hur man skickar det privat via mobilen :/

Medlem
Skrivet av DaffyD:
Skrivet av MrPeters:

Aaaw
Om det är någon som har en nyckel de inte har användning av så tar jag gärna emot den

Jag vill skicka min nyckel till dig, men vet fan inte hur man skickar det privat via mobilen :/

Det är okej, jag tror jag kan vänta till senare om du inte lyckats skicka den nu

Medlem
Skrivet av MrPeters:
Skrivet av DaffyD:
Skrivet av MrPeters:

Aaaw
Om det är någon som har en nyckel de inte har användning av så tar jag gärna emot den

Jag vill skicka min nyckel till dig, men vet fan inte hur man skickar det privat via mobilen :/

Det är okej, jag tror jag kan vänta till senare om du inte lyckats skicka den nu

Så nu gick det när jag ändra från mobilsida till webben

Medlem

Tog strax över en timme att plocka guld i de tre första världarna, sen finns det en till som låses upp den 12:e april och fyra låsta i betan.

Förbannat roligt spel som brukligt och stilen känns fräsch, men samtidigt minns jag hur frustrerande svårt det blir senare i spelet, så får se om det är lika kul då

Medlem

Åh nej! Igår fick jag en hjärtinfarkt när jag hittade det på Steam, men det visade sig vara pre-buy så besvikelsen var enorm.. nu fick jag en hjärtinfarkt när jag hittade denna nyhet om betanycklar, snabbt besviken igen av att nycklarna var slut..

Så.. om nån har en som dom inte kommer använda tar jag mer än gärna emot den!

1
Skriv svar