Blockchock – Minecraft-intro i senaste Simpsons

Robot
Blockchock – Minecraft-intro i senaste Simpsons

Gårdagens The Simpsons hade ett betydligt blockigare intro. Markus Persson vet inte vad han ska tycka.

#minecraft


Blockchock – Minecraft-intro i senaste Simpsons

det där måste väl ändå ses som den ultimata utmärkelsen...till och med playboy tycker simpsons är stor..host host marge i playboy


signatur

New life, New hope

MEG
Medlem

Kul idee, ja jag håller med föregående talare måste vara en fin utmärkelse


signatur

Death is only the beginning

Redaktör
Ponny

För övrigt ber jag om ursäkt för sensationsrubriken. "Blockchock" var ett ord jag inte kunde hålla mig ifrån...


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av kalle.lindestrom:

det där måste väl ändå ses som den ultimata utmärkelsen...till och med playboy tycker simpsons är stor..host host marge i playboy

"I STILL feel a bit like it's just this small game I made at home. It's so weird to have all these things happen. <3"

I mina öron låter det verkligen som att han håller med om att det är den ultimata utmärkelsen


signatur

F.E.A.R = Fuck Everything And Run

Skrivet av yoyisy:
Skrivet av kalle.lindestrom:

det där måste väl ändå ses som den ultimata utmärkelsen...till och med playboy tycker simpsons är stor..host host marge i playboy

"I STILL feel a bit like it&#039;s just this small game I made at home. It&#039;s so weird to have all these things happen. &lt;3"

I mina öron låter det verkligen som att han håller med om att det är den ultimata utmärkelsen

e ju bara kolla vad simpsons lyft fram genom åren stora sjärnor i klass med steven hawkins. osv osv..jag skulle dö av stolthet om jag var med i simphson


signatur

New life, New hope

Medlem

Simpsons har verkligen gått downhill. De allra första avsnitten var ganska sega. Sen kom eran då Conan O'Brien skrev för dem, och då var det verkligen episkt bra humor och plots. Nu är det 'Vad trendar bland kidsen idag? Minecraft säger du? Kolla på oss, vi är hippa och random huehue!'

Skrivet av Acriax:

Simpsons har verkligen gått downhill. De allra första avsnitten var ganska sega. Sen kom eran då Conan O&#039;Brien skrev för dem, och då var det verkligen episkt bra humor och plots. Nu är det &#039;Vad trendar bland kidsen idag? Minecraft säger du? Kolla på oss, vi är hippa och random huehue!&#039;

Ja, det vore ju hemskt om de på något sätt var publikfriande.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Medlem

Haha, slutet på introt var ju bara bäst!

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Acriax:

Simpsons har verkligen gått downhill. De allra första avsnitten var ganska sega. Sen kom eran då Conan O&amp;#039;Brien skrev för dem, och då var det verkligen episkt bra humor och plots. Nu är det &amp;#039;Vad trendar bland kidsen idag? Minecraft säger du? Kolla på oss, vi är hippa och random huehue!&amp;#039;

Ja, det vore ju hemskt om de på något sätt var publikfriande.

På fel sätt. Simpsons brukade vara genialiskt. Ja, ja, inget varar för evigt.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Jag läste Bioshock - Minecraft och undrade spontant hur tusan de lyckats kombinera de två spelen i ett gemensamt intro.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Jag läste Bioshock - Minecraft och undrade spontant hur tusan de lyckats kombinera de två spelen i ett gemensamt intro.

Du var inte den enda

Medlem

Man har nått toppen, när man kommer med i Simpsons.
Så då får han väl kallas Top Notch hädanefter.


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

Medlem

Sluta försök, Simpsons.......


signatur

Den som sover levlar inte.

Medlem
Skrivet av Bennii:

Jag läste Bioshock - Minecraft och undrade spontant hur tusan de lyckats kombinera de två spelen i ett gemensamt intro.

Jag läste Cockblock - Minecraft och undrade hur dom lyckats göra en porrfilmsparodi på detta spel av alla..

1
Skriv svar