Jag möter våren i Paris!

Redaktör
Ponny
Jag möter våren i Paris!

Eller åtminstone morgondagen. Och mest kommer jag att möta #Watch Dogs, om jag ska vara ärlig. Och det ska man ju. Så vi tar det igen: Jag möter Watch Dogs i Paris!

Jag är oväntat taggad. För det första (1) för att det är Watch Dogs som trots två år av bilder, trailers, intervjuer och förhandstittar jag ännu inte fått riktigt grepp om. Likt en hal ål glider det ur mina händer. Därför (2) är jag glad att jag ska få fyra timmar med spelet. Sådana pressresor är de bästa; när jag kan ägna mig fullt ut åt ett enda spel timme ut och timme in. Det är hör och häpna värt mer än hands-off i trettio minuter och fem minuter intervju med en pr-representant som inte vet något om något (förutom att spelet är ”awesome!”, ”immersive!” och ”authentic!”).

Sedan (3) har ju Paris plötsligt blivit extra sexigt på grund av ett visst #Assassin's Creed: Unity. Jag är löjligt taggad på franska revolutionen, giljotiner och Marie "Låt dem äta kakor!" Antoinette. Men det är en annan historia för en annan gång.

[ia=935967; large]
Watch Dogs utspelar sig förvisso i Chicago, men det är inte dit jag ska imorgon.

#blogg


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Jag möter våren i Paris!

Du kommer inte bara mötas av våren där utan en hel del hundskit och galna bilister också Lycka till!


signatur

Burn in the light.

Medlem

Glöm inte att ta av renässansklänningen när du går igenom tullen. Du fastnar alltid, Miss Bon Bon Bamseponny.

Medlem

Glöm inte om du går på McDonalds att det heter Royale with cheese.

Medlem

Ser fram emot att få läsa vad dina intryck är när du fått spela dina 4 timmar. Ha så skoj!!


signatur

Nothing is power without Control

Skribent

Har du tid att utforska Paris något då? Eller snabbt hem igen?


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Skägg.
10 Chambers

Han ska tillbaks snabbt som fan så vi kan lira #Trials Fusion!


signatur
1
Skriv svar