Titanfall – 360-versionen fångad på film

Robot
Titanfall – 360-versionen fångad på film
Medlem
Titanfall – 360-versionen fångad på film

Helt otroligt ointressant att se en uppdatering och optimering till 360. att någon slösar film på detta .. suck!


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Medlem
Skrivet av chopper:

Helt otroligt ointressant att se en uppdatering och optimering till 360. att någon slösar film på detta .. suck!

Håller med. Inte värt att satsa på 15 miljoner pontentiella CoD fans på x360 som möjligtvis skulle köpa det här.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av chopper:

Helt otroligt ointressant att se en uppdatering och optimering till 360. att någon slösar film på detta .. suck!

Håller med. Inte värt att satsa på 15 miljoner pontentiella CoD fans på x360 som möjligtvis skulle köpa det här.

Jag antar att chopper inbillar sig att bara för XB1 släpptes så POFF upplöses alla x360 direkt


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

De återkallades i december:)

Medlem

fräckt att den gamla kryssboxen klarar av det ändå!

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av chopper:

Helt otroligt ointressant att se en uppdatering och optimering till 360. att någon slösar film på detta .. suck!

Håller med. Inte värt att satsa på 15 miljoner pontentiella CoD fans på x360 som möjligtvis skulle köpa det här.

Jag tror han menar att de första 10 minutrarna av filmen är en loadingbar på när någon laddar ner en uppdatering och den sen optimeras och laddas saker till boxen


signatur

What I have shown you is reality. What you remember, that is the illusion.

Medlem
Skrivet av chopper:

Helt otroligt ointressant att se en uppdatering och optimering till 360. att någon slösar film på detta .. suck!

Snacka om clueless. . .

Självklart kommer det inte sälja några gigantiska mängder till 360:n, men själv-jävla-klart är det givet att de ska släppa spelet där också.

Med en spelarbas på 70+ miljoner så finns det ju en rejäl mängd potentiella kunder, liksom. . .

Dessutom verkar de ha fått till en riktigt fin version av ett riktigt kul spel! Ett spel som initiellt var en 9/10 för mig, men som oroande snabbt blev en 7/10, för att sedan (när jag insåg att det fanns mer djup än jag trott) gå tillbaka och hålla sig på 9/10 igen

Tutorialen lär inte ens ut hälften av allt man kan göra.

Jag spelar det på Xbox One, för övrigt.

Medlem
Skrivet av chopper:

Helt otroligt ointressant att se en uppdatering och optimering till 360. att någon slösar film på detta .. suck!

Han måste ju visa den äkta, oklippta upplevelsen av spelet.

Medlem
Skrivet av Vintersorg:
Skrivet av chopper:

Helt otroligt ointressant att se en uppdatering och optimering till 360. att någon slösar film på detta .. suck!

Snacka om clueless. . .

Självklart kommer det inte sälja några gigantiska mängder till 360:n, men själv-jävla-klart är det givet att de ska släppa spelet där också.

Med en spelarbas på 70+ miljoner så finns det ju en rejäl mängd potentiella kunder, liksom. . .

Dessutom verkar de ha fått till en riktigt fin version av ett riktigt kul spel! Ett spel som initiellt var en 9/10 för mig, men som oroande snabbt blev en 7/10, för att sedan (när jag insåg att det fanns mer djup än jag trott) gå tillbaka och hålla sig på 9/10 igen

Tutorialen lär inte ens ut hälften av allt man kan göra.

Jag spelar det på Xbox One, för övrigt.

Nu syftar han iofs inte på nödvändigheten i portningen utan om att den ena filmen som visar hela installationsprocessen för spelet, ungefär 10 minuter.

Medlem

Om så är fallet ber jag om ursäkt till Chopper


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Inaktiv
Medlem
Skrivet av Ankh:

Om så är fallet ber jag om ursäkt till Chopper

Helt OK . klart ja menade den tradiga ladd och uppdateringen..


signatur

Online 92 and still online!
PC the real thing for gamers.

Spelet var kul i 20 - 30 timmar, sedan tog det slut och det kändes inte lönt att spela mer. "Minions" tog död på det roliga tycker jag.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av chopper:
Skrivet av Ankh:

Om så är fallet ber jag om ursäkt till Chopper

Helt OK . klart ja menade den tradiga ladd och uppdateringen..

Ja det borde jag endå ha förstått!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Värdelöst, men det är X1an oxå!

Medlem

Nån som kan berätta vad man tycker om Titanfall nu efter att det varit ute ett tag?


signatur

Everybody needs help.

Inaktiv

Det är riktigt tungt! när jag började spela det så var jag lika stel som man e i bf4 o cod. Det gäller att du öppnar dig ser detta fps spel med öppna ögon. Att få en kill genom att droppa en titan från skyn på en annan är ju bara det en orgasm i dess renaste form.

1
Skriv svar