Mångalet! – Nästa Borderlands sägs utspela sig på månen

Robot
Mångalet! – Nästa Borderlands sägs utspela sig på månen

En uppföljare till original-Borderlands men en prequel till tvåan ryktas vara på väg.

#borderlands, #borderlands-2, #gearbox-software, #2k-games


Medlem
Mångalet! – Nästa Borderlands sägs utspela sig på månen

Gillar bilden <3

Medlem

Yes!!! Jag älskar borderlands!:) månen skulle vara riktigt ballt

Medlem

sv_gravity 400
Now we are on the moooon...

Medlem

Gubben på månen.

SoL
Medlem

Blev smått oroad av denna artikel, har gått o väntat o längtat på nästa borderlands så jag hoppas verkligen de blir gearbox som gör spelet o att de kommer till ps4

Medlem

Man blir ju lite nojjig när man hör att ett annat företag ska göra borderlands, blev ju so so med batman origins.

Men så länge det är coop och coolt äventyr som dom tidigare blir det nog nice. Hoppas man får tillgång till fler fordon och annat skoj denna gång.

Medlem

Om det blir en trea så hoppas jag verkligen att dom skrotar lootsystemet från tvåan med raidbossar o skit... lootsystemet från ettan var milsvida bättre.


signatur

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
- Sir Terry Pratchett

Medlem

Kan redan se introt framför mig.

http://youtu.be/YgSPaXgAdzE

Medlem
Skrivet av SoL:

Blev smått oroad av denna artikel, har gått o väntat o längtat på nästa borderlands så jag hoppas verkligen de blir gearbox som gör spelet o att de kommer till ps4

Gearbox lär ju hålla på att snickra på Borderlands 3 till XBO/PS4 och PC. Kan inte föreställa mig något annat.

Medlem
Skrivet av Ercarret:
Skrivet av SoL:

Blev smått oroad av denna artikel, har gått o väntat o längtat på nästa borderlands så jag hoppas verkligen de blir gearbox som gör spelet o att de kommer till ps4

Gearbox lär ju hålla på att snickra på Borderlands 3 till XBO/PS4 och PC. Kan inte föreställa mig något annat.

Borderlands 4 menar du

Medlem
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av Ercarret:
Skrivet av SoL:

Blev smått oroad av denna artikel, har gått o väntat o längtat på nästa borderlands så jag hoppas verkligen de blir gearbox som gör spelet o att de kommer till ps4

Gearbox lär ju hålla på att snickra på Borderlands 3 till XBO/PS4 och PC. Kan inte föreställa mig något annat.

Borderlands 4 menar du

Nej, jag menar Borderlands 3. Det här verkar vara ett sidospår av något slag. GamePointsNow kallar det för en "Pre-Sequel", vad nu det betyder. Men inte en "riktigt" uppföljare. Den - var det jag menade - tror jag att Gearbox snickrar på själva.

Inaktiv
Medlem

Mmm, Borderlands har ju det många andra spel saknar, humor. Så bara att hoppas att den finns kvar.

Fast jag är innerligt trött på levlade vapen och levlade motståndare. Fan jag vill tro att en acidkula biter lika hårt på vem som helst.
Fast det mest schyssta vore om jag fick bygga mina egna vapen. Jo jag vet att det går att fuska med det, men jag står över fusk. Ej godkänt, eller?


signatur

Acta Non Verba - Verba Non Acta

Medlem
Skrivet av Gamer 24-7:

Mmm, Borderlands har ju det många andra spel saknar, humor. Så bara att hoppas att den finns kvar.

Fast jag är innerligt trött på levlade vapen och levlade motståndare. Fan jag vill tro att en acidkula biter lika hårt på vem som helst.
Fast det mest schyssta vore om jag fick bygga mina egna vapen. Jo jag vet att det går att fuska med det, men jag står över fusk. Ej godkänt, eller?

Jag skulle inte kalla det fusk om du redan klarat spelet. Jag 'byggde' massvis med vapen till borderlands 1 efter jag klarat spelet, 4 gånger.

1
Skriv svar