Bruce Lee säger hej i ny trailer för EA Sports UFC

Robot
Bruce Lee säger hej i ny trailer för EA Sports UFC
Medlem
Bruce Lee säger hej i ny trailer för EA Sports UFC

But why?

Varför inte kasta in Sagat när man ändå är i farten?

Medlem

Dom borde göra ett spel med bara klassiska fighters, Chucken, Bruce, Benny the Jet osv.

Mera händer och fötter och mindre personlighetsbefriade anabolamonster som mest ligger och kramas på golvet...


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Dom borde göra ett spel med bara klassiska fighters, Chucken, Bruce, Benny the Jet osv.

Mera händer och fötter och mindre personlighetsbefriade anabolamonster som mest ligger och kramas på golvet...

What this guy said


signatur

Game long and prosper

Medlem

blir ett köp när man väl skaffar ps4, bara för bruce lee skull!!

https://www.youtube.com/watch?v=3QWHsy5YyfY

Medlem

Kramkalas är anledningen till att jag inte kollar på kampsporter längre. Så förbannat tråkigt.


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av Cowmine:

But why?

Varför inte kasta in Sagat när man ändå är i farten?

För att Bruce Lee var mycket mer för kampsport än den filmfighter/skådis de flesta känner honom som.
Han var en av de första som öppet förespråkade blandade kampstilar eftersom ingen ren kampsport fyller alla aspekter av strid, så titeln "Father of MMA" passar ganska bra.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Bli så trött på folk som klagar på markstriden när det kommer till MMA, Uppskattar man inte det kanske man inte ska kolla på MMA.

Brottning och BJJ är ju trots allt en väldigt stor del i sporten, kolla på Kickboxning eller liknade sport i stället!


signatur

Aeternitas vitae resonat tamquam imago

Medlem

Jag väntade på att Bruce lee skulle säga Hej. Jag måste hamnat på AFtonbladet -.-

Medlem
Skrivet av Soulless:
Skrivet av Cowmine:

But why?

Varför inte kasta in Sagat när man ändå är i farten?

För att Bruce Lee var mycket mer för kampsport än den filmfighter/skådis de flesta känner honom som.
Han var en av de första som öppet förespråkade blandade kampstilar eftersom ingen ren kampsport fyller alla aspekter av strid, så titeln "Father of MMA" passar ganska bra.

Men dåså... In med Grenoli, Pele och Maradonna i FIFA 2015. De var stora inom sporten förut

Att kasta in Bruce urvattnar UFC licensen och förminskar det de gör.
Min kommentar har inget med Bruces prestationer att göra.

Medlem

Ser jäkligt bra ut, förutom en sak: Uncanny valley

Medlem
Skrivet av Cowmine:
Skrivet av Soulless:
Skrivet av Cowmine:

But why?

Varför inte kasta in Sagat när man ändå är i farten?

För att Bruce Lee var mycket mer för kampsport än den filmfighter/skådis de flesta känner honom som.
Han var en av de första som öppet förespråkade blandade kampstilar eftersom ingen ren kampsport fyller alla aspekter av strid, så titeln "Father of MMA" passar ganska bra.

Men dåså... In med Grenoli, Pele och Maradonna i FIFA 2015. De var stora inom sporten förut

Att kasta in Bruce urvattnar UFC licensen och förminskar det de gör.
Min kommentar har inget med Bruces prestationer att göra.

Ja absolut, det är såklart bara en "kul grej" och säkert inte uppskattat av alla, men som sagt så anses Bruce Lee vara en av dem som la grunden för MMA som modern sport så helt fel tycker iaf inte jag att det är.

Men som någon sa så skulle de isf kunna slänga in Chuck Norris och varför inte JCVD och Dolph Lundgren, samtliga dessa har varit utomordentliga fighters inom sina stilar.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Skrivet av Soulless:
Skrivet av Cowmine:
Skrivet av Soulless:
Skrivet av Cowmine:

But why?

Varför inte kasta in Sagat när man ändå är i farten?

För att Bruce Lee var mycket mer för kampsport än den filmfighter/skådis de flesta känner honom som.
Han var en av de första som öppet förespråkade blandade kampstilar eftersom ingen ren kampsport fyller alla aspekter av strid, så titeln "Father of MMA" passar ganska bra.

Men dåså... In med Grenoli, Pele och Maradonna i FIFA 2015. De var stora inom sporten förut

Att kasta in Bruce urvattnar UFC licensen och förminskar det de gör.
Min kommentar har inget med Bruces prestationer att göra.

Ja absolut, det är såklart bara en "kul grej" och säkert inte uppskattat av alla, men som sagt så anses Bruce Lee vara en av dem som la grunden för MMA som modern sport så helt fel tycker iaf inte jag att det är.

Men som någon sa så skulle de isf kunna slänga in Chuck Norris och varför inte JCVD och Dolph Lundgren, samtliga dessa har varit utomordentliga fighters inom sina stilar.

Expendables - fight club

Det hade vart något.

Medlem

MMA var så mycket bättre förr.
Intressantare matcher upplägg och show.
Minns tillbaka till tiden då det både var UFC och Pride FC som var störst det var tider det, man borde slängt in lite legender från den tiden för UFC köpte ju pride dock enbart för att lägga ner det och "döda" stjärnorna.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Lol, lite småkul. Dom måste ju göra honom lite OP dock(annars vore det ju ingen idé att ha med honom)men utan att man kan använda honom i ranked online.

Medlem
Skrivet av HarM:

Bli så trött på folk som klagar på markstriden när det kommer till MMA, Uppskattar man inte det kanske man inte ska kolla på MMA.

Brottning och BJJ är ju trots allt en väldigt stor del i sporten, kolla på Kickboxning eller liknade sport i stället!

Håller med till 100%. Kan man inte uppskatta matt-delan av MMA så är inte MMA en sport för dig. Då kan man kolla på kickboxning, muay thai, eller nåt istället.

Medlem

Jag tror Bruce hade fått ganska hårt med smisk från dagens mma stjärnor. Han kan säkert hävda sig stående men så fort det tas till marken så är han tvärkörd.

Bjj&Brottning för mma har ju evolverat ganska kraftigt och han skulle inte fixa dagens trix.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av SID 6.7:

Dom borde göra ett spel med bara klassiska fighters, Chucken, Bruce, Benny the Jet osv.

Mera händer och fötter och mindre personlighetsbefriade anabolamonster som mest ligger och kramas på golvet...

Du borde titta lite mer på MMA låter det som.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

MMA eller MAMMA

Markstrid?

Hahahaha

Om man nu gillar kampsport kanske man skall slåss istället för att kramas, välj brottning i så fall!

Och den som hävdar att Bruce Lee skulle fått pisk utav dessa Belgian blue vidunder, vet inte mkt om vad den mannen presterade under sin korta vistelse på jorden. jag tror inte många ens vågat gå in i ringen tillsammans med honom. "one finger punch"

/2a kyu

Medlem
Skrivet av Zpartan:

MMA eller MAMMA

Markstrid?

Hahahaha

Om man nu gillar kampsport kanske man skall slåss istället för att kramas, välj brottning i så fall!

Och den som hävdar att Bruce Lee skulle fått pisk utav dessa Belgian blue vidunder, vet inte mkt om vad den mannen presterade under sin korta vistelse på jorden. jag tror inte många ens vågat gå in i ringen tillsammans med honom. "one finger punch"

/2a kyu

Verkligen? MMA står för Mixed Martial Arts där bla brottning ingår vettu.
Varför traskar du inte in på ett MMA-gym och ber att få sparra lite med en BJJ-snubbe ett tag, så tror jag inte du tycker att det är så mycket kramas efteråt.

Medlem
Skrivet av Zpartan:

MMA eller MAMMA

Markstrid?

Hahahaha

Om man nu gillar kampsport kanske man skall slåss istället för att kramas, välj brottning i så fall!

Och den som hävdar att Bruce Lee skulle fått pisk utav dessa Belgian blue vidunder, vet inte mkt om vad den mannen presterade under sin korta vistelse på jorden. jag tror inte många ens vågat gå in i ringen tillsammans med honom. "one finger punch"

/2a kyu

Hahah det va det dummaste jag läst på länge! MMA står för Mixed Martial Arts!
Vilket innebär markstrid och stående! Titta inte på det om du inte gillar det..
Efter att jag såg UFC 1 redan 1993 så var jag helt fast i MMA! just på grund av markstriden. När en liten tanig kille spöa skiten ur ett gäng större killar som bara kunde stående fighting!

När man lär säg teknikerna lär man säg uppskatta hur effektivt det är, 9 gånger av 10 vinner en som är bra på markstrid! Spelar ingen roll om det inte är häftiga rundsparkar för min del, det är äkta och på riktigt!


signatur

Aeternitas vitae resonat tamquam imago

Medlem
Skrivet av Hymer:

Jag tror Bruce hade fått ganska hårt med smisk från dagens mma stjärnor. Han kan säkert hävda sig stående men så fort det tas till marken så är han tvärkörd.

Bjj&Brottning för mma har ju evolverat ganska kraftigt och han skulle inte fixa dagens trix.

Självklart skulle han inte ha en sucka i dagen läge! Men på sin tid va han långt före alla andra, på grund av att han anamma andra kampsporter, inte bara kung fu, han tog lite från boxning, brottning, judo och så vidare.. Han sätter tex ett armlås i första fighen i filmen Enter the Dragon! Därför han kallas för the father of mma. Men så vart han hatad och utstött av de andra störa mästarna som tyckte han förstörde kung fu och dess traditioner!


signatur

Aeternitas vitae resonat tamquam imago

1
Skriv svar