Broforce spänner musklerna

Robot
Medlem
Broforce spänner musklerna

10,99 euro på humblebundle store. Dumt att säga steampriset...

Medlem

Detta måste jag bara köpa!
Har Humblebundle generellt bättre priser än Steam?
Jag har själv inte använt Steam på 8 år, men tänkte att jag lika gärna kan fortsätta bygga min "spelsamling" (Half-Life 2) där.

Medlem

Läste på lite nu och om jag förstått det rätt så köper man Steamnyckeln på Humblestore.
Om det stämmer så förstår jag Rakoons inlägg.

Medlem
Skrivet av brunnlake:

Detta måste jag bara köpa!
Har Humblebundle generellt bättre priser än Steam?
Jag har själv inte använt Steam på 8 år, men tänkte att jag lika gärna kan fortsätta bygga min "spelsamling" (Half-Life 2) där.

Steam har riktigt dåliga priser.

Vym
Medlem
Skrivet av brunnlake:

Läste på lite nu och om jag förstått det rätt så köper man Steamnyckeln på Humblestore.
Om det stämmer så förstår jag Rakoons inlägg.

Jag köpte det på humblestore för ett tag sedan och har inte fått en steamnyckel ännu, men jag fick information om att man skulle få en när spelet väl släpps.

EDIT: Såg att jag precis fått en steamnyckel via mail så NVM!

Medlem
Skrivet av Rakoon:

10,99 euro på humblebundle store. Dumt att säga steampriset...

Typ 3 Euro högre. Anyhow, tack för tipset, visste inte ens att det fanns på humblestore.

Medlem

Varför finns inte detta till konsol? En plattformare är ju perfekt till det formatet.

Inaktiv
Skrivet av Stuntman:

Varför finns inte detta till konsol? En plattformare är ju perfekt till det formatet.

Jag håller med dig men det finns en rad olika anledningar t ex. resurser, kunskap osv. Men om det säljer bra så antar jag att det finns goda chanser att det även kommer till konsoler om det inte redan är på gång.

1
Skriv svar