Nya Dragon Age – Bioware visar hemsökta slätter

Robot
Nya Dragon Age – Bioware visar hemsökta slätter

En ensam bild från Dragon Age: Inquisition berättar en historia.

#bioware, #dragon-age-inquisition


k3m
Medlem
Nya Dragon Age – Bioware visar hemsökta slätter

Witcher 2 var före med hemsökta slätter och det var riktigt bra gillar de där hemsökta slätterna.

Medlem

Jag kommer aldrig förhandsboka ett Bioware spel igen. Väntar 2 månader efter släpp med att köpa detta för att först kunna försäkra mig om att dom inte släppt en halvfärdig skitprodukt igen som DA2.

Medlem

Detta blir en självklar förhandsbokning, antagligen collectors edition


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Ser spännande ut

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av k3m:

Witcher 2 var före med hemsökta slätter och det var riktigt bra gillar de där hemsökta slätterna.

Haha, The Eternal Battle i Witcher 2 var det första jag tänkte på när jag läste artikeln.

Medlem

Om ni vill kolla på lite mer än en screenshot så finns det lite gameplay med kommentar, filmat men man ser ändå att det är sjukt snyggt.

Medlem
Skrivet av Morlizer:

Om ni vill kolla på lite mer än en screenshot så finns det lite gameplay med kommentar, filmat men man ser ändå att det är sjukt snyggt.

https://www.youtube.com/embed/AAAEUFjq2K4

Tackar tackar

Medlem

Att både Dragon Age och Witcher kommer ut i höst är nästan för bra för att va sant

Medlem
Skrivet av Herk:

Att både Dragon Age och Witcher kommer ut i höst är nästan för bra för att va sant

Precis, hösten är välkommen!

Medlem
Skrivet av Stuntman:

Jag kommer aldrig förhandsboka ett Bioware spel igen. Väntar 2 månader efter släpp med att köpa detta för att först kunna försäkra mig om att dom inte släppt en halvfärdig skitprodukt igen som DA2.

Att EA kan förstöra ett så bra studio är bara sorligt. Allt Bioware släppte var guld och diamanter tills EA köpte upp dom, nu får vi DA2, mjölkiga dlc till Mass Effect istället för ett komplett spel som orginalet var


signatur

Game long and prosper

Inaktiv

Har spelat klart både ettan och tvåan. Striderna har en alldeles för överordnad roll i spelen, samtidigt som de är extremt enformiga. De lyckas inte lika bra med storyn som Bethesda heller.

Witcher, det jag spelat, är extremt torftigt och på en nivå värre än DA. Striderna är pekaklickaäventyrets mardröm.


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Medlem
Skrivet av Herk:

Att både Dragon Age och Witcher kommer ut i höst är nästan för bra för att va sant

Fast the witcher 3 kommer nästa år. Too bad!

Medlem
Skrivet av Herk:

Att både Dragon Age och Witcher kommer ut i höst är nästan för bra för att va sant

Om det låter för bra för att vara sant så är det ofta det.
Februari 2015 är satt som datum för Witcher 3.

Medlem

Man förhandsbokar aldrig något spel alls.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av Herk:

Att både Dragon Age och Witcher kommer ut i höst är nästan för bra för att va sant

Fast the witcher 3 kommer nästa år. Too bad!

Ajdå, fast februari var inte så långt bort iaf

Medlem
Skrivet av Bennii:
Skrivet av Herk:

Att både Dragon Age och Witcher kommer ut i höst är nästan för bra för att va sant

Om det låter för bra för att vara sant så är det ofta det.
Februari 2015 är satt som datum för Witcher 3.

Vilket bara är bra Hur skall man annars hinna med...

Medlem

Gör er själva och utvecklarna en tjänst, och förboka inte spelet. Jag är själv ashypad, men Dragon Age 2 ligger och svider i minnet. Om EA och Bioware ska lära sig något någon gång gäller det att vi konsumenter inte belönar dem med våra pengar förrän vi vet att produkten är värd det. Om fler kunde tänka så tror jag att spelbranschen sakta men säkert kunde gå mot en bättre framtid där vi konsumenter har makten, inte utgivarna.

Medlem

Blir nog ett köp när det kommer..

not.
Jag har aldrig förstått det här med collectors edition ... Man får spelet och en massa annat värdelöst skräp som bara står och blir dammigt på hyllan. Varje gång man går förbi så blir man bara påmind om hur mycket pengar man slösade för den där dammiga plast/gipsfiguren....

Medlem
Skrivet av onliner72:

Blir nog ett köp när det kommer..

not.
Jag har aldrig förstått det här med collectors edition ... Man får spelet och en massa annat värdelöst skräp som bara står och blir dammigt på hyllan. Varje gång man går förbi så blir man bara påmind om hur mycket pengar man slösade för den där dammiga plast/gipsfiguren....

Andra kanske värderar det "värdelösa skräpet" till någonting högre än vad du gör.

Inaktiv
Skrivet av Javas:
Skrivet av Stuntman:

Jag kommer aldrig förhandsboka ett Bioware spel igen. Väntar 2 månader efter släpp med att köpa detta för att först kunna försäkra mig om att dom inte släppt en halvfärdig skitprodukt igen som DA2.

Att EA kan förstöra ett så bra studio är bara sorligt. Allt Bioware släppte var guld och diamanter tills EA köpte upp dom, nu får vi DA2, mjölkiga dlc till Mass Effect istället för ett komplett spel som orginalet var

Jag tyckte Dragon Age var riktigt bra... EA köpte BioWare omkring 2007 och DA släpptes 2009. Den almänna uppfattning är ju också att de uppskattar ME2 (2010) också.

Jag tror att det är BioWares själva som är ansvariga för att DA2 blev dåligt och ME3 saknade ett vettigt slut - utvecklarna försvarade både DA2 och ME3s slut. DA:I ser lovande ut. Jag ser ingen koppling mellan EA och dessa produkter alls. , men det är så folk ser på det. En liten sökning på internet gav också: "We Had Complete Creative Control" citatet av en av BioWares grundare när han pratade om DA2 och ME3.

(BioWare släpper ett bra spel) "Tack Bioware för att ni alltid leverar!"
(BioWare släpper ett mindre bra spel) "JÄVLA EA!"

Folk är underliga... :/


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem
Skrivet av Morlizer:

Om ni vill kolla på lite mer än en screenshot så finns det lite gameplay med kommentar, filmat men man ser ändå att det är sjukt snyggt.

https://www.youtube.com/embed/AAAEUFjq2K4

Det här spelet ser sjukt nice ut

Skrivet av Javas:
Skrivet av Stuntman:

Jag kommer aldrig förhandsboka ett Bioware spel igen. Väntar 2 månader efter släpp med att köpa detta för att först kunna försäkra mig om att dom inte släppt en halvfärdig skitprodukt igen som DA2.

Att EA kan förstöra ett så bra studio är bara sorligt. Allt Bioware släppte var guld och diamanter tills EA köpte upp dom, nu får vi DA2, mjölkiga dlc till Mass Effect istället för ett komplett spel som orginalet var

Säga vad man vill om EA, men anledningen till att bioware studios överhuvudtaget var till salu var ju för att de som fristående studio höll på att gå i konkurs... Så min åsikt är att även om EA kanske lägger för mycket press på dem och mest är ute efter att tjäna pengar så hade vi inte fått underbara spel som DA: Origns eller Mass Effect utan dem.


signatur

rock n roll aint noise pollution

1
Skriv svar