Dagens pressmeddelande!

Skägg.
10 Chambers
Dagens pressmeddelande!

Vi får, inte helt oväntat, en hel del nyhetstips och pressmeddelanden skickade till redaktionen. Vissa intressanta, andra går rakt i den digitala papperskorgen. Andra är... bara märkliga.

Meddelande: Sammanfattning :
" [Borttaget spelnamn] " är den bästa rolig roll att spela arkad typ spel som släpps för spel älskare i början av april 2014 . Det är helt gratis och varma arkadspel för häpnadsväckande spel spelare . Det är roligt , underhållande och intressant fenomen för spel mask . Om någon känner sig uttråkad att passera fritid , bara sätta fingret på din smartphone skärmen och börja spela detta roliga spel .

Beskrivning:
" [Borttaget spelnamn] " är ett intressant och beroendeframkallande arkadspel för iPhone och Android- miljö . I detta spel du spelar som en rollkaraktärav arga fåglar . Det viktigaste är att kontrollera den hungriga hjälten att äta frukt och säker från hinder . I detta rollspel , i början det har en möjlighet att välja någon av tre givna fåglar .

För att styra fågeln , är allt du behöver göra är att trycka var som helst på skärmen för att flyga uppåt , och släpp fingret att flyga nedåt .

Det finns olika typer av hinder som här och där . Du måste undvika friktion genom att sänka din hastighet . Även om det finns olika typer av insekter eller orm mm i djungeln ; de kan skada / döda dig . Du måste vara på ett säkert avstånd från dem och nå ditt mål och hitta lite mat till din fågel .

När du har möjlighet att undvika alla hinder genom att äta givna frukter med framgång i ett perspektiv nivå , kommer du att gå till nästa nivå . Denna fantastiska arkadspel är fritt tillgänglig på iOS och Android miljö

.

Recension kommer inom kort...

#blogg


signatur
Medlem
Dagens pressmeddelande!

Jag känner så här: skickar de ett pressmeddelande som det där, får du skriva en recension ... som det där.

Medlem

Jag jobbar hårt på reccen as we speak. Skulle den vara två- eller tretusen ord?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Rocky Dennis:

Jag jobbar hårt på reccen as we speak. Skulle den vara två- eller tretusen ord?

Över 9000!

Jag är särskilt nyfiken på dessa hinder "här och där", och hur "varma arkadspel" fungerar för "spel spelare" - finns det risk för batteriöverhettning?


signatur
Medlem

Låter som att någon använder Google translate


signatur

Everybody needs help.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Apministern:

Låter som att någon använder Google translate

Jag hoppas det!


signatur
Medlem

I fortsättningen borde alla era recensioner skrivas på engelska och översättas i fyra steg till svenska. Jag rekommenderar följande översättningsformel:
Engelska till Spanska
Spanska till Kantonesiska
Kantonesiska till tyska
Tyska till svenska
Klar för publicering, ingen korrekturläsning behövs.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Bennii:

I fortsättningen borde alla era recensioner skrivas på engelska och översättas i fyra steg till svenska. Jag rekommenderar följande översättningsformel:
Engelska till Spanska
Spanska till Kantonesiska
Kantonesiska till tyska
Tyska till svenska
Klar för publicering, ingen korrekturläsning behövs.

Jag översatte det första stycket i min Naval Strike-recensionen, så fick inflika svenska till engelska som första steg, och byta ut kantonesiska till traditionell kinesiska.

"I efterhand verkar det märkligt att tärningarna beslutat att inleda en andra attack. Mannen ger igen en Karkand kartor, som hon blev kär sex år mellan Battlefield 2 och 3, det finns tre andra kartan Caspian Border och aldrig samma kultstatus. Retro inte bara det, det finns så många banpaketetet marken mycket instabil all vikt."


signatur
Medlem

Google Translate FTW


signatur

SD borde inte skicka in anonyma speltips.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Redaktör
Ponny

Något för Ken Olofsson att recensera? Nu när han är lärt sig hur man praktiserar getvåld i Goat Simulator


signatur

En Bamseponny av folket

1
Skriv svar