Epic bryter tystnaden kring Fortnite

Robot
Epic bryter tystnaden kring Fortnite

De beskriver det som "den nya tidens Epic Games" och bjuder in till betatest.

#fortnite, #minecraft


Medlem
Epic bryter tystnaden kring Fortnite

Låter rätt schysst. Det blir att signa upp sig för alfan och förhoppningsvis testa lite


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Ett spel jag verkligen längtar efter


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Kanske inget goty, men kan ju bli grymt kul.
ska verkligen hålla mina ögon på det här.

Medlem

Så Borderlands 2 + Minecraft + Team Fortress 2 = Fortnite?

Ja, varför inte. Ska bli spännande att se resultatet.

Medlem

Varför ser det ut som typ TF2 och helt cartoon liknande. Fyfan spottar på den grafiken, fan varje spel har ju så nu.

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Varför ser det ut som typ TF2 och helt cartoon liknande. Fyfan spottar på den grafiken, fan varje spel har ju så nu.

Nej? Kommer fler spel utan cartoon grafik. Du har dig en hel uppsjö med spel att välja mellan, seså nu, gå ut i den vida världen, var inte rädd. Den bits inte, mycket..

Inaktiv

älskar den lekfulla estetiska stilen!

Medlem
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Rakoon:

Varför ser det ut som typ TF2 och helt cartoon liknande. Fyfan spottar på den grafiken, fan varje spel har ju så nu.

Nej? Kommer fler spel utan cartoon grafik. Du har dig en hel uppsjö med spel att välja mellan, seså nu, gå ut i den vida världen, var inte rädd. Den bits inte, mycket..

wow du behöver inte tolka det så bokstavligt.

Några jag kan nämna på rak arm
loadout
strife
dead island epidemic

och säkert mycket fler.

Och klart det finns massor av spel, men intresserar alla dom mig? Nej..

Fattar inte hur du tänker.

Medlem
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Rakoon:

Varför ser det ut som typ TF2 och helt cartoon liknande. Fyfan spottar på den grafiken, fan varje spel har ju så nu.

Nej? Kommer fler spel utan cartoon grafik. Du har dig en hel uppsjö med spel att välja mellan, seså nu, gå ut i den vida världen, var inte rädd. Den bits inte, mycket..

wow du behöver inte tolka det så bokstavligt.

Några jag kan nämna på rak arm
loadout
strife
dead island epidemic

och säkert mycket fler.

Och klart det finns massor av spel, men intresserar alla dom mig? Nej..

Fattar inte hur du tänker.

Uhm.. alla spel kan inte tilltala alla? Hur tänker du?! Av dom 3 spelen du nämnde så är bara 1 intressant. Men skit i dom spelen du inte gillar, det är faktiskt inte svårare än så. JAG LOVAR. Vissa älskade borderlands (me included) för både gameplay och artstyle, och säkerligen därav att det kommit så mycket cartoon aktiga spel efter borderlands. MEN, det är långt ifrån majoriteten som använder den sortens grafik

Medlem

Värst vad det blivit mycket otrevligheter bland kommentarerna på sistone. Varför så vrånga?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ja Rakoon är riktigt grinig idag.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Pretorian24:

Ja Rakoon är riktigt grinig idag.

Man kan inte få för att bli grinig med en person som uppenbarligen har svårt att förstå en poäng.

MEG
Medlem
Skrivet av Ankh:

Värst vad det blivit mycket otrevligheter bland kommentarerna på sistone. Varför så vrånga?

Vrångas? låter som att du är från Norrland


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Det här spelet kan bli hur kul som helst! Jag hoppas vi får en kraftig dos Fortnite hos E3!!!

Medlem

Kändes det inte lite som det var lite Tower defense-vibbar på detta också, eller har jag missförstått hela kalaset?

Medlem

Diskutera gärna, men håll nere med påhoppen, tack : )


signatur

[color=black]Useless corpse. Jesus loves you. Useless corpse.[/color]

Medlem
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av Pretorian24:

Ja Rakoon är riktigt grinig idag.

Man kan inte få för att bli grinig med en person som uppenbarligen har svårt att förstå en poäng.

Poängen var väl att du inte gillar artstylen? Du vart överdriven negativ och onödigt aggressiv. Ta dig en funderare på hur du bemöter folk så kanske det går bättre ska du se :*

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Varför ser det ut som typ TF2 och helt cartoon liknande. Fyfan spottar på den grafiken, fan varje spel har ju så nu.

Ogillar starkt den där grafiken med. Dålig dag för mig då TF2 presenterades med sådan grafik.

Jag vet vad du menar med varje spel, även om inte varje spel faktiskt ser ut så


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av Pretorian24:

Ja Rakoon är riktigt grinig idag.

Man kan inte få för att bli grinig med en person som uppenbarligen har svårt att förstå en poäng.

Det är nog du som inte fattar poängen här. Dina exempel är för det första väldigt få och för det andra inte särskilt stora titlar, och för det tredje så ja, det finns fler spel med tecknad estetisk där ute, men om du tittar på utbudet action-pangare så ser du nog snart att majoriteten går efter en mer "realistisk" stil.

Skärpning, man kan uttrycka sin åsikt utan att ta till med fula uttryck.

OnT: Har väntat i evigheter efter någon info om Fortnite sedan det först utannonserades! Blir att anmäla sig till alphan och testa, releaseversionen kan nog bli riktigt kul med ett gäng polare!

Medlem
Skrivet av MEG:
Skrivet av Ankh:

Värst vad det blivit mycket otrevligheter bland kommentarerna på sistone. Varför så vrånga?

Vrångas? låter som att du är från Norrland

Vrång - i inget S.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

MEG
Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av MEG:
Skrivet av Ankh:

Värst vad det blivit mycket otrevligheter bland kommentarerna på sistone. Varför så vrånga?

Vrångas? låter som att du är från Norrland

Vrång - i inget S.

Hmm ok, låter iaf som Norrland


signatur

Death is only the beginning

Inaktiv
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Rakoon:

Varför ser det ut som typ TF2 och helt cartoon liknande. Fyfan spottar på den grafiken, fan varje spel har ju så nu.

Nej? Kommer fler spel utan cartoon grafik. Du har dig en hel uppsjö med spel att välja mellan, seså nu, gå ut i den vida världen, var inte rädd. Den bits inte, mycket..

wow du behöver inte tolka det så bokstavligt.

Några jag kan nämna på rak arm
loadout
strife
dead island epidemic

och säkert mycket fler.

Och klart det finns massor av spel, men intresserar alla dom mig? Nej..

Fattar inte hur du tänker.

dead island epidemic är inte i cartoon det liret ska vara i samma grafik som dead island och riptide.
Och det är ju bara några av dom andra som du nämner som den förra talaren så så har kommit fler som inte håller sig till tecknat stuk.

Sen sluta vara så bitter av dig, duger det inte så spela annat då.

Inaktiv
Skrivet av MEG:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av MEG:
Skrivet av Ankh:

Värst vad det blivit mycket otrevligheter bland kommentarerna på sistone. Varför så vrånga?

Vrångas? låter som att du är från Norrland

Vrång - i inget S.

Hmm ok, låter iaf som Norrland

Här i norrland så förkortar vi ord, låter inte om norrländska för fem öre. Kanske närmare sundsvall då som ändå är fake norrlänningar enligt egen åsikt.

MEG
Medlem
Skrivet av Dvärgen:
Skrivet av MEG:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av MEG:
Skrivet av Ankh:

Värst vad det blivit mycket otrevligheter bland kommentarerna på sistone. Varför så vrånga?

Vrångas? låter som att du är från Norrland

Vrång - i inget S.

Hmm ok, låter iaf som Norrland

Här i norrland så förkortar vi ord, låter inte om norrländska för fem öre. Kanske närmare sundsvall då som ändå är fake norrlänningar enligt egen åsikt.

Jag tänker inte ge mig in i en diskussion om Sundsvallsborna Jag själv bor i Norrland (ej Sundsvall) och använder ibland ordet vrång eller vrångas, därav min fundering. Kan ifs bero på vilket län man kommer ifrån, så kallad dialekt.
Känns som att vi kommit lite off topic här


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av MEG:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av MEG:
Skrivet av Ankh:

Värst vad det blivit mycket otrevligheter bland kommentarerna på sistone. Varför så vrånga?

Vrångas? låter som att du är från Norrland

Vrång - i inget S.

Hmm ok, låter iaf som Norrland

Trelleborg...så långt ifrån Norrland du kan komma.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

MEG
Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av MEG:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av MEG:
Skrivet av Ankh:

Värst vad det blivit mycket otrevligheter bland kommentarerna på sistone. Varför så vrånga?

Vrångas? låter som att du är från Norrland

Vrång - i inget S.

Hmm ok, låter iaf som Norrland

Trelleborg...så långt ifrån Norrland du kan komma.

Haaa ok, då hade jag fel.


signatur

Death is only the beginning

Medlem

"Hej, vi kastade in två sekvenser med en svart man och en kvinna som är del av vårt team. Dom var bara inte tillräckligt viktiga för att få säga något".

MVH,

Alibigruppen

1
Skriv svar