Den som väntar på något gott: The last of Us Remastered

Flakmonkey
Den som väntar på något gott: The last of Us Remastered

Det kommer väl inte som någon överraskning direkt men nu har iaf Sony bekräftat en Playstation 4-variant av The Last of Us med undertiteln Remastered. Goda nyheter såklart och extra goda för en sån som jag som faktiskt inte spelat det till Playstation 3. Självklart kommer det packat med det extra innehåll som redans släppt samt lite nytt godis. Det talas också om visuella uppdateringar och man får verkligen hoppas att det inte bara handlar om finare texturer utan en liknande behandling som Tomb Raider fick. Fast med Naughty Dog själva bakom rodret finns det inte någon anledning till oro känner jag.

läs mer på Playstation-bloggen

#blogg

Medlem
Den som väntar på något gott: The last of Us Remastered

Jag måste erkänna att jag är lite sugen på att införskaffa det, trots att jag redan spelat det på PS3. Så bra var det.

Medlem

Siktar på 60 fps så tror inte det blir allt för stora skillnader i grafiken. Tror dom satsar på höja upplösningen på texturer, spelet och förbättrar flytet från 30 till stabila 60 fps.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Flakmonkey
Skrivet av marcus8958:

Siktar på 60 fps så tror inte det blir allt för stora skillnader i grafiken. Tror dom satsar på höja upplösningen på texturer, spelet och förbättrar flytet från 30 till stabila 60 fps.

Hade hållit med om det inte var Naughty Dog som gjorde. Om de hade satt någon Anna studio på det. Det lär ju dock inte bli lika snyggt som de hade kunnat göra med en titel gjord för ps4 från grunden

Medlem

Hmm... har inte lirat några av dom PS3 exklusiva spelen.
Frågan är ifall man ska skaffa ett PS3 eller ett PS4...

Medlem

Detta är elakt måste jag säga att lura folk att köpa det två gånger men jag kommer göra det iaf. Dock satsar jag inte på platinum i denna version då MP i spelet är skit segt

Jag har också väntat och hoppats på den här nyheten. Nu är PS4:an given. Mycket gott att se framemot.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Jag äger redan spelet på PS3.. men jag är riktigt sugen på att ha det till PS4 också.. för att ögonen blöder så fort jag spelar ett spel som är gjort för att ha bra grafik men som presterar så dåligt än vad det kunnat.

Medlem
Skrivet av Nosnos:
Skrivet av marcus8958:

Siktar på 60 fps så tror inte det blir allt för stora skillnader i grafiken. Tror dom satsar på höja upplösningen på texturer, spelet och förbättrar flytet från 30 till stabila 60 fps.

Hade hållit med om det inte var Naughty Dog som gjorde. Om de hade satt någon Anna studio på det. Det lär ju dock inte bli lika snyggt som de hade kunnat göra med en titel gjord för ps4 från grunden

Jag hoppas det blir enorma skillnader och att dom kanske slänger in något nytt exklusivt content så kanske man köper det och ger PS3 versionen till någon man känner.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

1
Skriv svar