Bekräftat: The Last of Us kommer till Playstation 4

Robot
Bekräftat: The Last of Us kommer till Playstation 4

The Last of Us: Remastered släpps i sommar rikligt fyllt med visuella uppgraderingar.

#nyhetstips, #the-last-of-us-remastered, #naughty-dog, #the-last-of-us-left-behind


Medlem
Bekräftat: The Last of Us kommer till Playstation 4

Har bara spelat igenom The Last of Us en gång och har inte köpt Left Behind till PS3 så jag kommer definitivt köpa det en gång till. Ett av mitt livs bästa spelupplevelser som knappast lär bli sämre på PS4

Medlem

Första spelet till Playstation 4 som jag faktiskt är intresserad av, och då har jag ändå varvat spelet till Playstation 3.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

härligt med alla nya fräscha spel till nya generationen

Medlem

Detta kan nog vara det som får mig att köpa en PS4...

Medlem

Hmm. Last of Us är för mig ett spel man bara spelar en gång, men vilken resa!

Jag har missat DLC för jag bytte in det när jag var klar så blir inget Day1 köp när det bara DLC biten jag vill åt.

KoP
Medlem

Been there, done that. Ser ingen mening med att spela om det pga det visuella.

Men har man inte spelat The last of us och råkar sitta på en PS4 är det ju ett givet köp.

Medlem

Hoppas det är en riktigt ambitiös retooling, inte bara att de skruvat upp skuggupplösningen i nån .ini-fil!

De jävlarna vill alltså att jag fixar en PS4... well played, Naughty Dog. Det här lockar, speciellt eftersom jag inte spelade det till PS3.

Medlem

Vad hände med svarsalternativet "Ja, jag kommer köpa det trots att jag inte äger det sen tidigare"?

Medlem
Skrivet av pubisboy:

härligt med alla nya fräscha spel till nya generationen

Precis, är det inte gamla ps3 spel så är det föråldrade pc releaser som kommer.

Medlem

Om det körs i riktig 1080p så blir det garanterat ett köp, är det lägre upplösning är jag tveksam.

Medlem

Om jag kan sälja min PS3 kopia så blir det kanske ett köp, beror på om jag får med DLC och lite extra mojs med PS4-versionen

Medlem
Skrivet av MaXMC:

Om jag kan sälja min PS3 kopia så blir det kanske ett köp, beror på om jag får med DLC och lite extra mojs med PS4-versionen

"Allt DLC-material, däribland firade Left Behind, inkluderas"

Genom att läsa artikeln så kan man få svar på många frågor.

Medlem
Skrivet av kabex:

Om det körs i riktig 1080p så blir det garanterat ett köp, är det lägre upplösning är jag tveksam.

Nämen! En till som inte kan läsa artiklar!

Medlem

Jag har spelat genom det 5 ggr på PS3 och köper en PS4 för detta. Så mycket gillar jag detta spel...


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem

Nice, önskar de gjorde desamma med beyond two souls

Medlem

Jag vet att det är ett jävla i-landsproblem, men here it goes.

Jag tycker det är lite tråkigt att man släpper om spelen med lite bättre grafik, och sedan förväntar sig att vi ska betala om fullpris för dem.

Jag personligen hamnar i ett litet dilemma. När PS4:an entrade mitt ganska trånga hem så var något tvunget att försvinna. Xboxen, Wiit eller PS3:an. Eftersom Sony då hade ett schyst koncertiringssystem (betala någon hundralapp så får du spela Ps3 spel på Ps4:an) så kändes det som om jag kunde göra mig av med min PS3:a. Ner i källaren åkte den.

Nu sitter jag dock på ett gäng Ps3 spel som jag i min enfald trodde skulle portas till Ps4 ganska fort. Last of Us och GTA V framför allt. Spel jag aldrig han spela klart. Spel jag gärna vill spela klart. Men varken att betala fullpris eller att bära upp PS3:an är aktuella just nu så....

Och som sagt, ett jävla i-landsproblem. Jag är medveten om det. Ingen mening att gnälla om det.


signatur

Heja Blåvitt

Medlem

https://www.facebook.com/photo.php?v=10152395447776803&set=vb...

Där har ni en ny släppt teaser på hur det ser ut på ps4an


signatur

Skin som den bruna prutten du engång var.

Medlem

Lite kul, jag väntade med flit på att köpa det till PS3 eftersom PS4 väntade runt hörnet, just med förhoppningen om att det skulle komma till PS4 också, och se på fasen

Medlem

King! Spela om det för fjärde gången då!


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem

Jahopp, då var det klart. Det blir en PS4a i sommar.

Medlem

Då blir det blir en andra PS4 för min del. Så fort man har landat på svensk mark, blir det omgående att köpa PS4 och The Last Of Us. Jag struntar i att resa någonstans, tillbaks till Sverige och in i The Last Of Us-värld blir mina resmål till sommaren

Medlem
Skrivet av McKinley:

Då blir det blir en andra PS4 för min del. Så fort man har landat på svensk mark, blir det omgående att köpa PS4 och The Last Of Us. Jag struntar i att resa någonstans, tillbaks till Sverige och in i The Last Of Us-värld blir mina resmål till sommaren

Varför en andra PS4?

Medlem
Skrivet av Preath:
Skrivet av kabex:

Om det körs i riktig 1080p så blir det garanterat ett köp, är det lägre upplösning är jag tveksam.

Nämen! En till som inte kan läsa artiklar!

Jag menade icke uppskalat 1080p, såsom många stora titlar till den nya generationens konsoler har varit.

Medlem
Skrivet av MaXMC:
Skrivet av McKinley:

Då blir det blir en andra PS4 för min del. Så fort man har landat på svensk mark, blir det omgående att köpa PS4 och The Last Of Us. Jag struntar i att resa någonstans, tillbaks till Sverige och in i The Last Of Us-värld blir mina resmål till sommaren

Varför en andra PS4?

Jag bor numera i USA och tänker bara stanna i Sverige i några månader innan jag åker tillbaks.
Det blir en förlustaffär men jag köper en PS4 och säljer den innan jag åker tillbaks, såvida inte mina föräldrar vill ha den :D.

Medlem
Skrivet av McKinley:
Skrivet av MaXMC:
Skrivet av McKinley:

Då blir det blir en andra PS4 för min del. Så fort man har landat på svensk mark, blir det omgående att köpa PS4 och The Last Of Us. Jag struntar i att resa någonstans, tillbaks till Sverige och in i The Last Of Us-värld blir mina resmål till sommaren

Varför en andra PS4?

Jag bor numera i USA och tänker bara stanna i Sverige i några månader innan jag åker tillbaks.
Det blir en förlustaffär men jag köper en PS4 och säljer den innan jag åker tillbaks, såvida inte mina föräldrar vill ha den :D.

Ta med PS4:an? Den är regionsfri.

1
Skriv svar