The time, the time, who's got the time?!

Inaktiv
The time, the time, who's got the time?!

Vart tar dagarna vägen egentligen? Har så mycket som ska hinnas med just nu. Det är renovering, födelsedagar, dop, utlandsresa och, som det känns, femtioelva andra saker som ska göras. Mitt liv ser lite ut som min stackars spelsamling för tillfället, har cirka 35 spel som antingen bara är påbörjade eller inte ens öppnade. Jag har testat att "lova" mig själv att inte köpa fler spel innan jag är klar med alla jag har, men det går åt pipsvängen varje gång. Nu får jag lova mig själv att det inte blir fler projekt tills efter sommaren!

Men nu blir det helg. Så till nästa vecka, peace out!

#blogg


signatur

Take what you can, give nothing back! Yaarr!

The time, the time, who's got the time?!

35 spel!? Jag har 300 som ligger och väntar. Plåga dig inte själv med att tänka på dem


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Och dessutom alla gamla spel som måste spelas om med 1-2 års mellanrum och alla klassiker som ges ut i HD-remakes och alla DLC som måste testas till redan avklarade spel... Hur ska vi hinna med?

Skrivet av Bennii:

Och dessutom alla gamla spel som måste spelas om med 1-2 års mellanrum och alla klassiker som ges ut i HD-remakes och alla DLC som måste testas till redan avklarade spel... Hur ska vi hinna med?

Sant. Jag spelar Deus Ex nu och njuter av varje tillfälle.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

I got the time! it's all mine, all time, all the time!
HA


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

... och så köpte jag Sniper Elite 1 + 2 idag och 3 DLC:er. När ska jag spela, när påven gifter sig?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Själv har man fastnat i nån fas där man knappt spelar spel alls....

Vet verkligen inte vad som har hänt. Har så svårt att sugas in i spelet när jag väl sätter mig och försöker njuta.


signatur

Everybody needs help.

Inaktiv

Om dygnen bara hade fler timmar! Släng in två härliga ungar i mixen och tiden räcker knappt till att städa (but then again, vem fan vill städa egentligen?!).

Shit pommes vad jag ska spela och sova första gången båda barnen är borta hos någon mor-/farförälder!


signatur

Take what you can, give nothing back! Yaarr!

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av Bennii:

Och dessutom alla gamla spel som måste spelas om med 1-2 års mellanrum och alla klassiker som ges ut i HD-remakes och alla DLC som måste testas till redan avklarade spel... Hur ska vi hinna med?

Sant. Jag spelar Deus Ex nu och njuter av varje tillfälle.

Jag har precis börjat spela Dragon Age Origins igen. Det är som förberedelse inför tredje delen. Expansionen och ett par DLC har tillkommit sen jag spelade senast så lite nyheter är det iaf.

1
Skriv svar