The Last Guardian – är ett släppdatum inom räckhåll?

Robot
Medlem
The Last Guardian – är ett släppdatum inom räckhåll?

Trodde de lagt ner detta spel, glömmer t.om namnet på det ibland. Mycket sugen på det här liret!

Medlem

I Want to Believe...

I sådana fall hoppas jag det kommer till PS4:an.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Man kan inte undgå att bli lite skeptisk när man läser de relaterade nyheterna i spalten bredvid artikeln.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Redaktör
Ponny
Skrivet av Puscifer:

Man kan inte undgå att bli lite skeptisk när man läser de relaterade nyheterna i spalten bredvid artikeln.

Den. Följetongen.


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem

Spelet jag köpte ps3 för (tillsammans med Final Fantasy versus XIII)... Verkar som att jag borde ha väntat på ps4 hela tiden xP

Medlem

Jag visste det!!!

Medlem

There it is! Alla som inte varit troende kommer få äta upp! I en slags räkenskapens dag för alla icke troende således. Det kommer regna buggar från himlen in i alla era spel, mark my words!


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem

Undrar hur det är som utvecklare att jobba på samma spel i.....hur många år har det varit i utveckling?


signatur

Everybody needs help.

Medlem

När ett spel har varit så länge under utveckling så tror jag inte på något mästerverk, iallafall inte i spelarnas ögon. Förväntningarna för de som fortfarande bryr sig är alldeles för stora vid det här laget

Medlem
Skrivet av Apministern:

Undrar hur det är som utvecklare att jobba på samma spel i.....hur många år har det varit i utveckling?

Jag tror kanske typ något sånt här:
-Ok grabbar idag ska vi animera när ungen hoppar över bron
-Va? Men jag trodde..
-Min dator startar inte.
-Henke är sjuk också.
*det går en timme av lite knapprande*
-Ok grabbs, det är typ fredag imorgon så vi tar en tidig AW idag eller vad säger ni?
*dagen därpå är folk fyllesjuka men det var ju ändå fredag*

Tiden går fort när man har roligt.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

1
Skriv svar