Se det nedlagda Star Wars-spelet med Darth Maul

Robot
Medlem
Se det nedlagda Star Wars-spelet med Darth Maul

faaaan då, lite mer slipning på rörelserna så hade nog det här kunnat vara väldigt intressant


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Vad äre för fel med LucasArts och lägga ner typ hälften av sina Star Wars spel.

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Vad äre för fel med LucasArts och lägga ner typ hälften av sina Star Wars spel.

Lucasarts finns ju inte längre.
Disney har alla rättigheter men, såvitt jag vet, kan ha fel, så behöll dom inte så mycket av något annat.

Inte så insatt. Men jag vet att dom slutade med alla spel som va på gång. Vilket är synd :/


signatur

Nerd? I prefer the term intelectual badass!

Medlem
Skrivet av Skyler:
Skrivet av Ztreek:

Vad äre för fel med LucasArts och lägga ner typ hälften av sina Star Wars spel.

Lucasarts finns ju inte längre.
Disney har alla rättigheter men, såvitt jag vet, kan ha fel, så behöll dom inte så mycket av något annat.

Inte så insatt. Men jag vet att dom slutade med alla spel som va på gång. Vilket är synd :/

den här gången var det dock lucas arts, verkar som spelet lades ner innan köpet


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Ironi/start Tack o lov att vi fick SWTOR iaf... ironi/end

Medlem

Det här spelet ser ju fantastiskt ut! Håller tummarna riktigt hårt och hoppas att detta spel blir färdigt någon gång inom en snar framtid Om något företag får för sig att vilja återuppta projekt dvs :/

Medlem

Det här hade ju kunnat bli något. Kanske inte en AAA-titel men iallafall skoj att gå omkring som Darth Maul och plöja med lasersvärdet... voom voom.


signatur

Wake me up for entertainment

Medlem

För min del ser det så töntigt ut att jag är tacksam att dom lade ner skiten. Tur att smaken är som baken!

Medlem

Om George Lucas gav någonting tummen ned så var det nog otroligt bra, synd :/

Medlem

Känslan jag fick av filmen kan sammanfattas med en axelryckning.

Darth Maul som slåss mot mandalorians beväpnade med pseudo-ljussablar? Känns faktiskt som att det var lika bra att spelet lades ner.


signatur

DEHUMANIZE YOURSELF AND FACE TO BLOODSHED

Medlem

Visst Darth Maul är det enda bra med Star Wars episod I. Men det här spelet verkar påminna om något annat...
Pratar givetvis om Forced unleashed, var nog det vi fick istället.

Medlem

Ta upp projektet, gör klart , släpp!


signatur

The spiders won,t find us here.

Medlem

Istället för att bara slänga allt i soptunnan kan de väl bara släppa det som redan gjorts ut på marknaden så att någon för en symbolisk summa, eller en auktion, kan köpa det och fortsätta?


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av Vaddeman:

Det här spelet ser ju fantastiskt ut! Håller tummarna riktigt hårt och hoppas att detta spel blir färdigt någon gång inom en snar framtid Om något företag får för sig att vilja återuppta projekt dvs :/

Tror inte att dom skulle tillåta ett helt nytt företag ta upp ett redan nedstängt projekt. Nä dessa projektfiler är redan arkiverade och borta

Medlem

hade velat spela mot death watch.


signatur

Lite Dyrare Lite Finare

Medlem

En Early access av detta? Nej tack!


signatur

autograph

Medlem

Förr eller senare så ska vi få ett nytt Jedi Knight (speciellt med tanke på de nya fristående SW-filmerna), med Occulus Rift och SixAxis/Wiimote stöd. Förr eller senare..


signatur

Dr Tom
[]#####||(
===================================

Medlem
Skrivet av the_cru:

Förr eller senare så ska vi få ett nytt Jedi Knight (speciellt med tanke på de nya fristående SW-filmerna), med Occulus Rift och SixAxis/Wiimote stöd. Förr eller senare..

Efter Star Wars Kinect så hoppas jag att det inte sker på detta århundrade

Medlem

varför slåss han mot kloner när han dog innan klonerna lämnade kamino O_o

Medlem
Skrivet av rubbiten:

varför slåss han mot kloner när han dog innan klonerna lämnade kamino O_o

Se the clone wars tv serien.

Medlem
Skrivet av xermalk:
Skrivet av rubbiten:

varför slåss han mot kloner när han dog innan klonerna lämnade kamino O_o

Se the clone wars tv serien.

den är inte cannon

Medlem
Skrivet av rubbiten:
Skrivet av xermalk:
Skrivet av rubbiten:

varför slåss han mot kloner när han dog innan klonerna lämnade kamino O_o

Se the clone wars tv serien.

den är inte cannon

"This is Star Wars, and I don’t make a distinction between [Clone Wars] and the films," Lucas said in an interview released by SciFiNow - a science-fiction enthusiast magazine based in the UK - during last season

1
Skriv svar