Metroid på väg till 3ds något jag missat?

Medlem
Metroid på väg till 3ds något jag missat?

som sagt såg detta på webbhallen och börjar bli lite fundersam är verkligen metroid på väg till 3ds. Länken har ni här: http://www.webhallen.com/se-sv/spel/nintendo_3ds/127836-metro...

Medlem

Det går rykten om det, men såvitt jag vet är det ingenting som är bekräftat. I princip alla återförsäljare gör spel tillgängliga för förbokning oavsett om de är bekräftade eller inte. Detta för att locka till sig besökare och konsumenter i form av förbokningar.

Du kan hitta exempelvis Red Dead Redemption 2, Half-Life 3, S.T.A.L.K.E.R. 2, Fallout 4, och Zelda till Wii U hos Webhallen, trots att inget av dessa spel har blivit bekräftade.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Bara att hoppas att ryktena är sanna. Personligen hoppas jag att spelet skulle återgå till 2D vy.

Skulla gärna vilja se Metroid Zero Mission och Fusion i e-shopen också verkar ju dock ta evigheter för Nintendo att släppa spel även om det är deras egna.

Medlem
Skrivet av Saarela81:

Bara att hoppas att ryktena är sanna. Personligen hoppas jag att spelet skulle återgå till 2D vy.

Skulla gärna vilja se Metroid Zero Mission och Fusion i e-shopen också verkar ju dock ta evigheter för Nintendo att släppa spel även om det är deras egna.

Tyvärr så kommer nog inte nintendo släppa gba titlar till 3ds. Dom gick att få tag förut om man blev ambassador och då krävs det att man köpte ett 3ds innan dom sänkte priset och att man var online innan ett visst datum. Så jag antar att vi andra som inte köpte 3dset när det var dyrare aldrig kommer få dessa titlar till våra 3ds tyvärr.

Medlem
Skrivet av Saarela81:

Bara att hoppas att ryktena är sanna. Personligen hoppas jag att spelet skulle återgå till 2D vy.

Skulla gärna vilja se Metroid Zero Mission och Fusion i e-shopen också verkar ju dock ta evigheter för Nintendo att släppa spel även om det är deras egna.

Fusion finns till Wii U i alla fall men hade varit trevligare till 3ds.


signatur

I am the Milkman. My milk is delicious

1
Skriv svar