En miljon Infamous: Second Son på nio dagar

Robot
En miljon Infamous: Second Son på nio dagar

Sucker Punch går på knock med sitt tredje Infamous.

#infamous-second-son, #sony


Medlem
En miljon Infamous: Second Son på nio dagar

Kommer köpa spelet så fort det är billigare än 280 sek.

Medlem

Vet inte om jag skulle ge spelet en trea eller fyra. Jag tycker inte spelet är något märkvärdigt men helt klart ett spel som ska spelas just för att det är roligt blandat med extremt bra grafik och en skön story.

Så länge som man håller sig till storyn och leker runt tills man tröttnar så är spelet ett solklart köp men det håller inte i längden och alla sidouppdrag är enformiga och tråkiga.

Små detaljer som spraya väggar gillade jag skarpt då det alltid var lika intressant att se slutresultatet vilket ofta var ganska kreativt.

Det spelet hade behövt är lite mer story eller dra ut på delar av storyn så man får lära känna karaktärerna bättre.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Redaktör
Ponny
Skrivet av pazu:

Kommer köpa spelet så fort det är billigare än 280 sek.

Det var specifikt, vill jag lova!


signatur

En Bamseponny av folket

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Vet inte om jag skulle ge spelet en trea eller fyra. Jag tycker inte spelet är något märkvärdigt men helt klart ett spel som ska spelas just för att det är roligt blandat med extremt bra grafik och en skön story.

Så länge som man håller sig till storyn och leker runt tills man tröttnar så är spelet ett solklart köp men det håller inte i längden och alla sidouppdrag är enformiga och tråkiga.

Små detaljer som spraya väggar gillade jag skarpt då det alltid var lika intressant att se slutresultatet vilket ofta var ganska kreativt.

Det spelet hade behövt är lite mer story eller dra ut på delar av storyn så man får lära känna karaktärerna bättre.

Håller med, jag hade riktigt roligt i början när jag följde huvuduppdragen och allt var nytt, men så fort jag klarat av dom och började beta av sidouppdragen blev det snabbt enformigt. Bara klipp-o-klistra uppdrag som upprepades i varje stadsdel.

Jag höll ut och klarade den goda sidan med 100%, och även om jag precis som dig, gillade slutresultatet när man sprayade väggar, var det bara roligt att göra dom första 2-3 gångerna, till slut blev det bara ett irritationsmoment att sitta och fylla i färg och jag önskade att det fanns en snabbknapp så jag kunde hoppa över det momentet.

Nja, grafiken var riktigt bra, och jag hade jäkligt roligt... ett tag. Men sen kändes allt från strider, uppdrag och till och med staden, bara repetitivt och enformigt. Ger det två starkt lysande neonskyltar av fem möjliga.

Medlem
Skrivet av pazu:

Kommer köpa spelet så fort det är billigare än 280 sek.

Hahaha detta fick mig att tokgarva av nån anledning sjukt jobbigt om det ligger på 285 spänn i ett halvår.

Medlem
Skrivet av Eight08:
Skrivet av pazu:

Kommer köpa spelet så fort det är billigare än 280 sek.

Hahaha detta fick mig att tokgarva av nån anledning sjukt jobbigt om det ligger på 285 spänn i ett halvår.

Hoppet är det sista som lämnar en

Medlem

Lite off-topic kanske men det pågår en tävling på NeoGAF om vem som kan ta den bästa bilden i "photo mode" och en del har tagit fantastiska bilder. De flesta är långt bättre än officiella reklambilder och "bull-shots".

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=805887

1
Skriv svar