Medlem
Armatur

Sitter i verkstaden och försöker lära mig hur en greenscreen fungerar. Eller, funkar och funkar. Det är färg i en bakgrund. Fast jag vill ha rosa. För att det var det enda materialet jag hittade i affären.

Så. rosa papper. So fucking magic pink.

Imorgon påbörjar tredje fotograferingen av samma walkcycle på karaktären till mitt spel. För de som inte vet så gör jag ett spel som är helt vikt i papper och animerat med stopmotion. Tar tid. Innan jag påbörjade projektet hade jag ingen alls erfarenhet av skelett och armaturer, så man går sönder varje gång något går sönder.

Men på det igen. Skam den som ger sig säger jag och ordbajsar ett antal klyschor.

Imorgon ska det bli smooth som en rakad rumpa. Fo real.

[ia=937153; large]

#blogg

Armatur

Bilden säger mig något, ett ord NEJ ett ljud...om och om igen.
Unts unts unts unts..raise your hands Unts unts unts..


signatur

"Satire is meant to ridicule power. If you are laughing at people who are hurting, it's not satire, it's bullying." - Terry Pratchett

Medlem

När kommer Kickstartern? Det funkar inte att trycka pengarna genom skärmen.

Medlem

Snyggt!

Om du behöver (host) någon som gör musik så kanske det finns nån här på FZ som kan hjälpa till?


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Trävler: Everything is disco with magic pink!

Rocky Dennis: Jag skall försöka fixa så att det matchar i slutet av maj, några dagar innan e3 så folk har lite pilskhet på spel. Idag tror jag, att min polare som hjälper mig med kampanjen blev verifierad. så jag hoppas. ^^

Apministern: jag uppskattar förfrågningen! Men har komponerat pianolåtar i typ 7 år, som äntligen ska hamna i det här spelet. Så guess det är mitt lilla skötebarn Finns att lyssna på här: https://soundcloud.com/simon-karlsson-24/sets/a-song-for-vigg...

Medlem

Härligt

Fortsätt informera om hur utvecklingen går!


signatur

Everybody needs help.

Medlem
1
Skriv svar