Säljes CS:GO kniv | Karambit Fade Factory New

Medlem
Säljes CS:GO kniv | Karambit Fade Factory New

Hej, nu är det så att jag tänker sälja min CS:Go kniv, betalningen sker via banköverföring.

Priset kommer såklart bli billigare för er. För att förhindra att någon av oss blir lurad så kommer vi självklart dela ut uppgifter om varandra så båda känner sig trygga.

PMa mig om ni är intresserade och vill prata mer om detaljer och pris.

Inaktiv

HAHA DIN MUPP, kopierar min annons direkt av

Hej, nu är det så att jag tänker sälja min CS:Go kniv, eftersom jag inte kan få pengarna till mitt konto om jag säljer den på steam så har jag planer på att sälja den via paypal.

Priset kommer såklart bli billigare för er. För att förhindra att någon av oss blir lurad så kommer vi självklart dela ut uppgifter om varandra så båda känner sig trygga.

PMa mig om ni är intresserade och vill prata mer om detaljer och pris.

Riktigt illa av dig. Skäms.
Ovanför är min annons på FZ för ett bra tag sedan.

Medlem
Medlem
Skrivet av anon_187600:

HAHA DIN MUPP, kopierar min annons direkt av

Hej, nu är det så att jag tänker sälja min CS:Go kniv, eftersom jag inte kan få pengarna till mitt konto om jag säljer den på steam så har jag planer på att sälja den via paypal.

Priset kommer såklart bli billigare för er. För att förhindra att någon av oss blir lurad så kommer vi självklart dela ut uppgifter om varandra så båda känner sig trygga.

PMa mig om ni är intresserade och vill prata mer om detaljer och pris.

Riktigt illa av dig. Skäms.
Ovanför är min annons på FZ för ett bra tag sedan.

Tyckte den var bra skriven och rakt på sak. Tycker att du borde känna dig mer glad än arg. Och den är ju inte helt samma så tycker inte att du ska komma hit och skriva onödiga komentarer.
Riktigt fult av dig.

Inaktiv

Haha, känna mig glad för att du är slapp? Sounds legit Aja, för att det här inte ska bli en onödigt kommentar på den annonsen du har lagt så mycket tid på så bjuder jag 101:-.

Tack och hej.

Medlem
Skrivet av anon_187600:

Haha, känna mig glad för att du är slapp? Sounds legit Aja, för att det här inte ska bli en onödigt kommentar på den annonsen du har lagt så mycket tid på så bjuder jag 101:-.

Tack och hej.

102!

Inaktiv
Medlem

Väntar fortfarande på seriösa bud.
Om ni har några frågor är det bara at Pm'a mig.

Inaktiv
Medlem

Mitt bud var helt seriöst

1
Skriv svar