Curse of Naxxramas – nya äventyr i Hearthstone

Robot
Medlem
Curse of Naxxramas – nya äventyr i Hearthstone

det här spelet förstör mitt liv! 1 more... 1 more... 1 more... ARGH!!

Medlem

30 nya kort, och de kallar det en expansion?... typiskt Blizzard.

Medlem
Skrivet av Sviskon:

30 nya kort, och de kallar det en expansion?... typiskt Blizzard.

Vet du vad "expansion" betyder?

Medlem
Skrivet av AstroCreep:
Skrivet av Sviskon:

30 nya kort, och de kallar det en expansion?... typiskt Blizzard.

Vet du vad "expansion" betyder?

En expandering av ett spels innehåll.
Min motfråga till dig: Vad förväntar du dig av en expansion? Och vart går gränsen från patch/dlc/expansion i din mening?

Medlem

Sviskon, Vart kallar Blizzard det för en expansion?
Kul att få lite nytt o göra då ja själv inte tycker om pvp mot helt okända

Medlem

Hämtade hem det igår...är FAST. Och jag som har tenta + jobb att fokusera på

Medlem
Skrivet av Zarte:

Sviskon, Vart kallar Blizzard det för en expansion?
Kul att få lite nytt o göra då ja själv inte tycker om pvp mot helt okända

Det må vara så att jag har fel, kan ej finna att de själva kallat det för en expansion, dock många andra nyhetssidor och personer runt om på nätet han använt sig av den benämningen. Där av mitt antagande.

Jag ber således om ursäkt om så är fallet, och tar tillbaka det jag skrev i mitt första inlägg.

Medlem
Skrivet av Sviskon:
Skrivet av Zarte:

Sviskon, Vart kallar Blizzard det för en expansion?
Kul att få lite nytt o göra då ja själv inte tycker om pvp mot helt okända

Det må vara så att jag har fel, kan ej finna att de själva kallat det för en expansion, dock många andra nyhetssidor och personer runt om på nätet han använt sig av den benämningen. Där av mitt antagande.

Jag ber således om ursäkt om så är fallet, och tar tillbaka det jag skrev i mitt första inlägg.

Du antar mycket men vet ganska lite. Kanske bör tänka efter nästa gång innan du kommenterar?


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av Sviskon:
Skrivet av Zarte:

Sviskon, Vart kallar Blizzard det för en expansion?
Kul att få lite nytt o göra då ja själv inte tycker om pvp mot helt okända

Det må vara så att jag har fel, kan ej finna att de själva kallat det för en expansion, dock många andra nyhetssidor och personer runt om på nätet han använt sig av den benämningen. Där av mitt antagande.

Jag ber således om ursäkt om så är fallet, och tar tillbaka det jag skrev i mitt första inlägg.

Du antar mycket men vet ganska lite. Kanske bör tänka efter nästa gång innan du kommenterar?

Det här är internet, här behöver man varken tänka sig för innan man vräker ur sig något eller vara källkritisk.
Den som gapar högst vinner.

Medlem
FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Svanberg:

Det här är internet, här behöver man varken tänka sig för innan man vräker ur sig något eller vara källkritisk.
Den som gapar högst vinner.

Som snudd på överallt annars, då!

Moderator | Testpilot

Precis gått en månad sedan spelets officiela release och spelet får redan en expansion/DLC? Och folk som brukar säga att beta (som vem som helst kan komma in till iprincip) inte räknas som spelet släppts. ararlaroloral

Men det verkar väl vara mer av en update om inte annat. Bra i vilket fall.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Sviskon:

30 nya kort, och de kallar det en expansion?... typiskt Blizzard.

Det roliga med din kommentar är ju att de inte kallar det för en expansion. De kallar det för äventyr (Adventures). Det är ju du som har valt att kalla det för en expansion x'D

*Redigering: Såg inte att du redan tagit tillbaka det. Så jag tar tillbaka min kommentar likaså.

Medlem

Lirade lite Hearthstone på paddan, funkade riktigt bra! Dock kände jag mig väldigt likgiltig inför spelet, det kändes varken skoj eller trist, men adventure mode låter som ett spännande tillägg.

Har spelat väldigt mycket av Mojangs kortspel, Scrolls, tror att många hade uppskattat det, men nu är det la kört för deras lir.

Medlem
Skrivet av Sviskon:

30 nya kort, och de kallar det en expansion?... typiskt Blizzard.

Vart har dom sagt expansion ??? detta är en pve patch typ som icc ulduar etc var till wrath

Medlem

Kort= äventyr nu?

Ungdomar idag...

Medlem

Oooooh, sweetness!

Medlem
Skrivet av Sviskon:
Skrivet av AstroCreep:
Skrivet av Sviskon:

30 nya kort, och de kallar det en expansion?... typiskt Blizzard.

Vet du vad "expansion" betyder?

En expandering av ett spels innehåll.
Min motfråga till dig: Vad förväntar du dig av en expansion? Och vart går gränsen från patch/dlc/expansion i din mening?

Och hur är något av detta relevant i förhållande till ett relativt nysläppt f2p, som dessutom är ett av de bättre sådana?
Men det är klart, efter att dom tvingat dig till att betala ungefär...ingenting redan, så måste ju detta kännas som ett slag i ansiktet. Jäkla Blizzard!

Edit. Suck, och även jag fortsatte läsa i tråden och såg att du tog tillbaka vad du skrev. Gör så jag med antar jag, men jag hade nog sagt likadant även om dom kallat det för en expansion. Man behöver inte gilla spelet, men jag har personligen svårt att se någonting negativt i att dom redan släpper nytt innehåll till HS.
Det är ju ett litet, enkelt spel ändå, med en betalningsmetod som jag tycker fungerar långt bättre än någon annan f2p som jag spelat (förutom DotA2 då iofs!). Har inte ens hunnit tröttna på spelet i sin nuvarande form, trots att jag spelat det en bit bak i betan och har alla karaktärer en bit över 30 (är säkert inte mycket för många, men antagligen mer än några). Behöver inte vara någon Blizzard-fan för att glädjas av nytt innehåll så tätt inpå release

1
Skriv svar