Watch Dogs till pc – ny trailer demonstrerar Nvidia-kraft

Medlem
Skrivet av oDIRTDIVERo:
Skrivet av Natrium:
Skrivet av oDIRTDIVERo:

Ser ut som AC IV på ps4...

ja drömma går alltid..

Det gör ju det... Inte ett skit imponerad av den här grafiken... Men jag förstår ju varför alla Pc-nördar försöker snacka upp den. Ni har ju inte fått så mycket att hänga i eran gran på sistone...

Hahaha Vilken värld lever du i?

Medlem

Skönt att hypen ökade för vissa pga att grafiken är snyggare än på konsoler.
Skit samma om spelet är bra eller inte........


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av Nunk:
Skrivet av oDIRTDIVERo:
Skrivet av Natrium:
Skrivet av oDIRTDIVERo:

Ser ut som AC IV på ps4...

ja drömma går alltid..

Det gör ju det... Inte ett skit imponerad av den här grafiken... Men jag förstår ju varför alla Pc-nördar försöker snacka upp den. Ni har ju inte fått så mycket att hänga i eran gran på sistone...

Hahaha Vilken värld lever du i?

tror han lever i konsol världen där texturerna är kvar sedan playstation 1 ^^

Medlem
Skrivet av Natrium:
Skrivet av Nunk:
Skrivet av oDIRTDIVERo:
Skrivet av Natrium:
Skrivet av oDIRTDIVERo:

Ser ut som AC IV på ps4...

ja drömma går alltid..

Det gör ju det... Inte ett skit imponerad av den här grafiken... Men jag förstår ju varför alla Pc-nördar försöker snacka upp den. Ni har ju inte fått så mycket att hänga i eran gran på sistone...

Hahaha Vilken värld lever du i?

tror han lever i konsol världen där texturerna är kvar sedan playstation 1 ^^

Den kommentaren tog hårt i källare landet runt det märks. Skit inte på er av ilska nu så ni spiller eran Jolt cola. Seriöst dock, om ni har några som helst motargument så vore det intressant. jag hävdar ju att PC branschen är döende. Jag har en relativt fet dator, eller den var fet när jag köpte den för två år sedan, men ska jag kunna spela något av dom två AAA spelen som kommit till PC det senaste året måste jag ju köpa en helt ny dator om jag vill lira det i hyffsad fps.
Det är väl detta som är lite av problemet. Jag har ju annat för mig, och det är helt enkelt inte värt det när man bara spelar några timmar i veckan. Så är det väl för dom flesta vanliga människor och då är en konsol ett bättre alternativ.

Medlem
Skrivet av oDIRTDIVERo:
Skrivet av Natrium:
Skrivet av Nunk:
Skrivet av oDIRTDIVERo:
Skrivet av Natrium:
Skrivet av oDIRTDIVERo:

Ser ut som AC IV på ps4...

ja drömma går alltid..

Det gör ju det... Inte ett skit imponerad av den här grafiken... Men jag förstår ju varför alla Pc-nördar försöker snacka upp den. Ni har ju inte fått så mycket att hänga i eran gran på sistone...

Hahaha Vilken värld lever du i?

tror han lever i konsol världen där texturerna är kvar sedan playstation 1 ^^

Den kommentaren tog hårt i källare landet runt det märks. Skit inte på er av ilska nu så ni spiller eran Jolt cola. Seriöst dock, om ni har några som helst motargument så vore det intressant. jag hävdar ju att PC branschen är döende. Jag har en relativt fet dator, eller den var fet när jag köpte den för två år sedan, men ska jag kunna spela något av dom två AAA spelen som kommit till PC det senaste året måste jag ju köpa en helt ny dator om jag vill lira det i hyffsad fps.
Det är väl detta som är lite av problemet. Jag har ju annat för mig, och det är helt enkelt inte värt det när man bara spelar några timmar i veckan. Så är det väl för dom flesta vanliga människor och då är en konsol ett bättre alternativ.

Om du köpt en asfet dator för 24 månader sedan och inte kan spela dagens spel, har du nog blivit lurad Men att påstå att pc scenen är döende är ju rätt absurt. Visst, konsol kanske är bättre för dig. Men snälla rara, hitta inte på massa skit Spilla jolt? Jag dricker kaffe. Ge hit dina specs så jag kan syna din asfeta dator som skyrim knappt rullar på?

Medlem
Skrivet av Nunk:
Skrivet av oDIRTDIVERo:
Skrivet av Natrium:
Skrivet av Nunk:
Skrivet av oDIRTDIVERo:
Skrivet av Natrium:
Skrivet av oDIRTDIVERo:

Ser ut som AC IV på ps4...

ja drömma går alltid..

Det gör ju det... Inte ett skit imponerad av den här grafiken... Men jag förstår ju varför alla Pc-nördar försöker snacka upp den. Ni har ju inte fått så mycket att hänga i eran gran på sistone...

Hahaha Vilken värld lever du i?

tror han lever i konsol världen där texturerna är kvar sedan playstation 1 ^^

Den kommentaren tog hårt i källare landet runt det märks. Skit inte på er av ilska nu så ni spiller eran Jolt cola. Seriöst dock, om ni har några som helst motargument så vore det intressant. jag hävdar ju att PC branschen är döende. Jag har en relativt fet dator, eller den var fet när jag köpte den för två år sedan, men ska jag kunna spela något av dom två AAA spelen som kommit till PC det senaste året måste jag ju köpa en helt ny dator om jag vill lira det i hyffsad fps.
Det är väl detta som är lite av problemet. Jag har ju annat för mig, och det är helt enkelt inte värt det när man bara spelar några timmar i veckan. Så är det väl för dom flesta vanliga människor och då är en konsol ett bättre alternativ.

Om du köpt en asfet dator för 24 månader sedan och inte kan spela dagens spel, har du nog blivit lurad Men att påstå att pc scenen är döende är ju rätt absurt. Visst, konsol kanske är bättre för dig. Men snälla rara, hitta inte på massa skit Spilla jolt? Jag dricker kaffe. Ge hit dina specs så jag kan syna din asfeta dator som skyrim knappt rullar på?

Skyrim rullar på högsta inställningar. BC3 också för den delen. Max Payne 3 med. Men det är ju inget nytt spel direkt. Ska jag spela ett spel som släpps i år, så måste jag dra ner på inställningarna och det retar mig. Att du tar upp Skyrim vittnar ju lite om hur sällan det faktiskt släpps några stora titlar till PC nuförtiden. Om du tar å räknar upp alla stora PC titlar under 2013 så kan vi jämföra det med konsollerna, så har du min poäng där. Du får dricka vad du vill, och spela på vilket system du vill. Det jag ville få igenom här var bara att med PC, så får man betala jävligt mycket för jävligt lite...

Medlem

Vet inte vilka typer av spel du lirar men... Spel som jag avnjutit den senaste tiden är, Arma3 CS:GO, quakelive, hitman, thief osv osv. Nästan alla spel som kommer till konsol kmr även till pc, däremot är det mer sällan tvärt om. Undantag just nu är väl typ gta 5, som inte alls intresserar mig. Dark souls2 har jag förbokat. Vet inte vilka spel du menar riktigt? Typ killzone?! Du får gärna lista alla grymt feta titlar som inte kommit till pc det senaste året

Medlem

Vad jävulskt meningslöst det är med "det här behöver du för max inställningar" specar.. Det är väl sjukt subjektivt.. Genast uppstår frågor såsom;

- Vad får jag för average fps?
- Vad får jag för lowest?
- Hur ofta kommer jag ha ett average på X och hur ofta kommer jag har lite prestandadippar i en kort stund med average Y?

Värdelöst.

12
Skriv svar