Walking Dead-Carl spelar League of Legends

Medlem
Skrivet av Girre:
Skrivet av dotque:
Skrivet av Girre:
Skrivet av dotque:
Skrivet av mrFluffy:
Skrivet av Sisyr:

Så mycket tonårshormoner bland dessa kommentarer & tummar...

Det är bara draug som kommer in och hatar i vanlig ordning.

Ja men va i helvete, nog för att det inte finns en kompetent karaktär i serien mer än gubben med solhatten men den där jävla ungen förstör ju så jävla mycket!

Vilken tur att det är frivilligt att kolla.

Givetvis! Eller menar du att jag ska sluta kolla på en serie för att jag inte gillar en viss karaktär?!
Konstigt..

Ja för det var ju verkligen det jag sa.

Vad var tanken bakom din kommentar då?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Moderator | Testpilot
Skrivet av Doomed Devil90:
Skrivet av lightyear96:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av lightyear96:
Skrivet av Draug:

Jag hatar den där karaktären så jävla mycket, kan de inte bara döda honom snart, eller åtminstone klippa fanskapet?

Det är lugnt någon kommer blåsa av halva ansiktet på honom säsong 5 eller 6

För de som inte läst serie tidningen var väl det lite onödigt skrivit?
(jag tillhör dock inte den skaran)

Edit: Förövrigt tycker jag att han är rätt cool i serie tidningen. Han dödade ju igentligen en av tvillingarna.

Inte en chans i världen att det kan vara en spoiler då tv serien och serietidningen är två helt olika verk. Det är inte som game of thrones att man gör en "rak adpation". Folk som levt länge är döda sedan lång tillbaka i TWD. Daryl finns inte med i serietidningen heller och mycket mycket är totalt annorlunda.

exakt vad jag också tänkte, game of thrones ändrar på så mycket, samma sak med TWD, egentligen har Tyreese Hershels roll i tidningarna och varit med gruppen ända sen Atlanta etc
Sen sa jag inget om huruvida Carl överlever eller inte utan det ligger ju fortfarande öppet, om de ens väljer att följa den story arcen. Inte så troligt dock då Governor skulle kapat handen på en viss personen i tidningarna men inte gör det i serien.

Det var helt jävla onödigt att skriva så där eller? efter som jag inte har läst så långt som du har...
Men tack för att du spoila..

Vad har han spoilat exakt då? Han skrev något random om framtida säsonger som vi inte ens har någon aning om. Dessutom så är serietidningen och tvserien två helt olika verk. Enda som är "exakt samma" är vägen karaktärerna tar, annars händer allt annorlunda som att de skulle vara "Alternate universe" till varandra.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av dotque:
Skrivet av Girre:
Skrivet av dotque:
Skrivet av Girre:
Skrivet av dotque:
Skrivet av mrFluffy:
Skrivet av Sisyr:

Så mycket tonårshormoner bland dessa kommentarer & tummar...

Det är bara draug som kommer in och hatar i vanlig ordning.

Ja men va i helvete, nog för att det inte finns en kompetent karaktär i serien mer än gubben med solhatten men den där jävla ungen förstör ju så jävla mycket!

Vilken tur att det är frivilligt att kolla.

Givetvis! Eller menar du att jag ska sluta kolla på en serie för att jag inte gillar en viss karaktär?!
Konstigt..

Ja för det var ju verkligen det jag sa.

Vad var tanken bakom din kommentar då?

Om det nu inte finns en enda kompetent karaktär i hela serien så är de väl bara att sluta kolla ?

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Doomed Devil90:
Skrivet av lightyear96:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Ankh:
Skrivet av lightyear96:
Skrivet av Draug:

Jag hatar den där karaktären så jävla mycket, kan de inte bara döda honom snart, eller åtminstone klippa fanskapet?

Det är lugnt någon kommer blåsa av halva ansiktet på honom säsong 5 eller 6

För de som inte läst serie tidningen var väl det lite onödigt skrivit?
(jag tillhör dock inte den skaran)

Edit: Förövrigt tycker jag att han är rätt cool i serie tidningen. Han dödade ju igentligen en av tvillingarna.

Inte en chans i världen att det kan vara en spoiler då tv serien och serietidningen är två helt olika verk. Det är inte som game of thrones att man gör en "rak adpation". Folk som levt länge är döda sedan lång tillbaka i TWD. Daryl finns inte med i serietidningen heller och mycket mycket är totalt annorlunda.

exakt vad jag också tänkte, game of thrones ändrar på så mycket, samma sak med TWD, egentligen har Tyreese Hershels roll i tidningarna och varit med gruppen ända sen Atlanta etc
Sen sa jag inget om huruvida Carl överlever eller inte utan det ligger ju fortfarande öppet, om de ens väljer att följa den story arcen. Inte så troligt dock då Governor skulle kapat handen på en viss personen i tidningarna men inte gör det i serien.

Det var helt jävla onödigt att skriva så där eller? efter som jag inte har läst så långt som du har...
Men tack för att du spoila..

Vad har han spoilat exakt då? Han skrev något random om framtida säsonger som vi inte ens har någon aning om. Dessutom så är serietidningen och tvserien två helt olika verk. Enda som är "exakt samma" är vägen karaktärerna tar, annars händer allt annorlunda som att de skulle vara "Alternate universe" till varandra.

Njae...det är en hel del annorlunda..men även en hel del som är som serie tidningen.


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Girre:
Skrivet av dotque:
Skrivet av Girre:
Skrivet av dotque:
Skrivet av Girre:
Skrivet av dotque:
Skrivet av mrFluffy:
Skrivet av Sisyr:

Så mycket tonårshormoner bland dessa kommentarer &amp;amp;amp;amp;amp; tummar...

Det är bara draug som kommer in och hatar i vanlig ordning.

Ja men va i helvete, nog för att det inte finns en kompetent karaktär i serien mer än gubben med solhatten men den där jävla ungen förstör ju så jävla mycket!

Vilken tur att det är frivilligt att kolla.

Givetvis! Eller menar du att jag ska sluta kolla på en serie för att jag inte gillar en viss karaktär?!
Konstigt..

Ja för det var ju verkligen det jag sa.

Vad var tanken bakom din kommentar då?

Om det nu inte finns en enda kompetent karaktär i hela serien så är de väl bara att sluta kolla ?

Så det var alltså precis det du menade som jag sa då!
Jag har slutat kolla på den 2 gånger faktiskt!
Första gången orkade jag med puckona i 5 episoder, andra gången någonstans in i säsong 2.
Ville verkligen se hur det skulle sluta men jag blev bara förbannad..


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

awww, han är så söööt. *nyper hans kinder som en gammal gumma*

*blir arresterad för barnmisshandel* >:(

12
Skriv svar