Klarar din dator verkligen Watch Dogs?

Robot
Medlem
Klarar din dator verkligen Watch Dogs?

Najs, här sitter jag med en i7 4770K och två GTX 760 i SLI.

Tror förresten att Tyrckfelsnisse har varit framme i artikeln, det finns inget som heter GeForce Titan IIRC. IIRC är en förkortning för "if I recall correctly" och har gissningsvis följt med i artikeln från en forumpost. Ville bara påpeka så inte Webhallen får in en massa förfrågningar på nVidias nya Titan IIRC lagom till Watch_Dogs-släppet.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Nemas problemas. Men så valde man ju att investera i ett nytt grafikkort istället för svart låda i plast...

Medlem

Blir antagligen en konsolport?


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Det är ju ett konsolspel...


signatur

yolo

Medlem

Då kommer min 2600k @ 4.7Ghz samt mina GTX580 3GB@870core SLI fungera superbt

EDIT: Eftersom att man är en "tönt" när man blev lite glad över att ens (gamla) dator kommer(troligtvis) klara av spelet på max inställningar.... Så gott folk, skriv inte vad ni har för datorer. Då är man en TÖNT!

Medlem
Skrivet av magma:

Blir antagligen en konsolport?

Antagligen lika "optimerat" som Black Flag om man känner Ubisoft rätt..

Medlem

Hoppas min stackars i3570 2gb 660 8ram orkar?

Medlem

Maxade inställningar för min del med andra ord!

Medlem
Skrivet av totte1015:

Folk sitter här och spottar ut alla dessa jävla specs som att det vore folk som skyltar med muskler på gymmet....
Töntar

Och du är den där stackars spinkiga killen i hörnet eller?

Inaktiv

Så slutar specs när Ubisoft står för portningar - ett skämt.

Medlem

Den är bättre än "next gen" konsolerna så. Troligtvis med bravur. Men jag tror inte det är ett spel för mig så kommer nog passa.

ELF
Medlem
Skrivet av totte1015:

Folk sitter här och spottar ut alla dessa jävla specs som att det vore folk som skyltar med muskler på gymmet....
Töntar

Då får jag väl skyllta med att nuvarande riggen kommer haverera vid uppstart. Men nästa år, då blir det pixelskyffling så det skriker om det...


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Undrar vad 'maxa' innebär...
Är det högre än 1920x1080?
Är det med 8x Antialiasing? (Jag nöjer mig med 2...)
Är det 30 eller 60fps?
Tja, vi får väl se när spelet kommer. Kommer väl pröva det först innan jag köper så jag vet att min dator klarar det. Den är ganska kraftfull men vissa saker och ting på den listan är lite nyare än vad jag sitter på.

Medlem

Eftersom att man är en "tönt" när man blev lite glad över att ens (gamla) dator kommer(troligtvis) klara av spelet på ~"max" inställningar.... Så gott folk, skriv inte vad ni har för datorer. Då är man en TÖNT!

Medlem
Skrivet av snickerboa:
Skrivet av totte1015:

Folk sitter här och spottar ut alla dessa jävla specs som att det vore folk som skyltar med muskler på gymmet....
Töntar

Och du är den där stackars spinkiga killen i hörnet eller?

Eller den trevliga normala killen/tjejen som inte behöver facebooka gym-selfies för att för att få uppmärksamhet...?

Medlem
Skrivet av Dunderhoken:

Då kommer min 2600k @ 4.7Ghz samt mina GTX580 3GB@870core SLI fungera superbt

EDIT: Eftersom att man är en "tönt" när man blev lite glad över att ens (gamla) dator kommer(troligtvis) klara av spelet på max inställningar.... Så gott folk, skriv inte vad ni har för datorer. Då är man en TÖNT!

Bry dig inte om totte, han är ett sånt där troll som klagar över precis allt på FZ samtidigt som han har AdBlock aktiverat. Frågeställningen i rubriken uppmuntrar dessutom läsarna att posta sina specs, så jag ser verkligen inte problemet.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

k3m
Medlem
Skrivet av totte1015:

Folk sitter här och spottar ut alla dessa jävla specs som att det vore folk som skyltar med muskler på gymmet....
Töntar

Jag tycker inte vi är några töntar. Sedan så är det många gånger så, att de som kallar andra för töntar, brukar vara rätt så allmänt blåsta. Med det sagt så säger jag inte att du nödvändigtvis är en av de.

Medlem
Skrivet av Pjotor:
Skrivet av Dunderhoken:

Då kommer min 2600k @ 4.7Ghz samt mina GTX580 3GB@870core SLI fungera superbt

EDIT: Eftersom att man är en "tönt" när man blev lite glad över att ens (gamla) dator kommer(troligtvis) klara av spelet på max inställningar.... Så gott folk, skriv inte vad ni har för datorer. Då är man en TÖNT!

Bry dig inte om totte, han är ett sånt där troll som klagar över precis allt på FZ samtidigt som han har AdBlock aktiverat. Frågeställningen i rubriken uppmuntrar dessutom läsarna att posta sina specs, så jag ser verkligen inte problemet.

Visst blir man väl lite svartsjuk men töntigt är det verkligen inte!

Medlem
Skrivet av snickerboa:
Skrivet av totte1015:

Folk sitter här och spottar ut alla dessa jävla specs som att det vore folk som skyltar med muskler på gymmet....
Töntar

Och du är den där stackars spinkiga killen i hörnet eller?

Oj vilken comeback du hade där! Oj vad det måste svida for Totte just nu, aj aj aj.

dmn
Medlem
Skrivet av Pjotor:

Najs, här sitter jag med en i7 4770K och två GTX 760 i SLI.

Tror förresten att Tyrckfelsnisse har varit framme i artikeln, det finns inget som heter GeForce Titan IIRC. IIRC är en förkortning för "if I recall correctly" och har gissningsvis följt med i artikeln från en forumpost. Ville bara påpeka så inte Webhallen får in en massa förfrågningar på nVidias nya Titan IIRC lagom till Watch_Dogs-släppet.

Två 760 är inte så jävla häftigt, dock. Är ju inte mycket vassare än ett ensamt 780.

Medlem
Skrivet av dmn:
Skrivet av Pjotor:

Najs, här sitter jag med en i7 4770K och två GTX 760 i SLI.

Tror förresten att Tyrckfelsnisse har varit framme i artikeln, det finns inget som heter GeForce Titan IIRC. IIRC är en förkortning för "if I recall correctly" och har gissningsvis följt med i artikeln från en forumpost. Ville bara påpeka så inte Webhallen får in en massa förfrågningar på nVidias nya Titan IIRC lagom till Watch_Dogs-släppet.

Två 760 är inte så jävla häftigt, dock. Är ju inte mycket vassare än ett ensamt 780.

Lite vassare, lite billigare. Och elräkningen är inbakad i hyran, så valet var relativt enkelt för mig.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Skrivet av k3m:
Skrivet av totte1015:

Folk sitter här och spottar ut alla dessa jävla specs som att det vore folk som skyltar med muskler på gymmet....
Töntar

Jag tycker inte vi är några töntar. Sedan så är det många gånger så, att de som kallar andra för töntar, brukar vara rätt så allmänt blåsta. Med det sagt så säger jag inte att du nödvändigtvis är en av de.

vad är det för dagis-resonemang? Den som sa det var det, eller? Klart man kalla det töntigt om man tycker det.

Jag förstår själv inte med poängen att skriva vilka specs man har...förutom om man vill skryta. Inte så ofta att någon skriver att man sitter på en P2:a på 400MHz och 8Mb Matrox grafik, eller hur?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av totte1015:

Folk sitter här och spottar ut alla dessa jävla specs som att det vore folk som skyltar med muskler på gymmet....
Töntar

Vi sitter på en spelsida, i en nyhet som handlar om PC-specifikationer, med en ämnet osäkerheten i (och var mans uppgift att se efter hemma) om hurvida folks burkar kommer klara av de av utvecklaren angivna specifikationerna (protip: det är dessa som är själva nyheten), med en nyhetsrubrik som är en direkt frågeställning till läsaren om sagda hårdvaruspecifikationer.

Så varför i hela friden går du då in och avslöjar för alla hur dåligt du mår, på barnsligast möjliga sätt? Fick du bara aldrig någon dator av din pappa när du var liten?

Tycker inte folks kommentarer här var särskilt "skrytiga", men har man mikropenis så kommer ju mindrevärdeskomplexet som brev på posten. Tråkigt att folk inte kan få ha det trevligt och berätta om sina intressen och hobbyutrustning, på ett forum dedikerat till exakt den typen av diskussion.

Skrivet av Keza:

Oj vad det måste svida for Totte just nu, aj aj aj.

Man får väl hoppas att han är medveten om att han fick sig själv att framstå som en osäker översittare.

Medlem

Snyggast på xbox 360


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Nemas problemas!


signatur

En riktig svensk föds skrikande, lever klagande och dör besviken.

Medlem

Tänkte bygga ihop en burk för runt 10o pannor, man får så mycket hårdvara för pengarna idag

Medlem

Ja men jag är inte intresserad. Det ser rätt trist ut måste jag säga.

Medlem
Skrivet av totte1015:
Skrivet av Keza:
Skrivet av snickerboa:
Skrivet av totte1015:

Folk sitter här och spottar ut alla dessa jävla specs som att det vore folk som skyltar med muskler på gymmet....
Töntar

Och du är den där stackars spinkiga killen i hörnet eller?

Oj vilken comeback du hade där! Oj vad det måste svida for Totte just nu, aj aj aj.

Haha, nope

Jag vet att många snappar tillbaks med att sitta 10 minuter i sträck och försöka tänka ut en redig respons.

Men jag bryr mig inte!

Fortfarande töntigt att sitta och skriva ner varje high-end spec som man har!

Troll of the day! Akta så att inte Aschberg hoppar på dig!

Jag tror det kommer funka bra på hög upplösning ändå.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

123
Skriv svar