Skaffa en betanyckel till Wildstar!

Robot
Skaffa en betanyckel till Wildstar!

Strunta i godisstinna fejkägg, dra på dig kaninöronen och äventyra i Wildstar under påsken istället.

#wildstar, #the-elder-scrolls-online


Medlem
Skaffa en betanyckel till Wildstar!

Varför låter dom oss inte testa end game? Vad hinner man på en helg.. eller får man behålla sitt acc efter varje beta-period?

Medlem
Skrivet av Blurgher:

Varför låter dom oss inte testa end game? Vad hinner man på en helg.. eller får man behålla sitt acc efter varje beta-period?

Jag har testat 2 gånger och då har allt varit kvar men självklart blir det ju en wipe när "headstart" drar igång!

FM-guru
F.d. Sisyr

Det är ju typiskt att man är bortrest i påsk, utan dator.

Gen
Medlem

Gött mos eftersom jag inte ville förboka spelet för att få access till betorna som pågår under några helger tom launch.

Medlem

Karaktärerna finns kvar åtminstone har dom gjort det för mig, numera har jag dock preorder så är inte 100% på om vanliga beta figurer finns kvar men 95% säker på det.
End game är det dock bara utvalda guilds som får prova och vanliga beta gubbar har en cap på level 20, detta räcker dock till att prova första adventure missonet (level 15) och första dungeonen (level 20) rekommendera alla att levla upo en gubbe till runt level 15 åtminstone då spelet blir betydligt roligare och mer utmanande där imho

Medlem

tack för nyckeln

Medlem
Medlem

BOOM TOG EN NYCKEL. Precis i tid

Gen
Medlem

Va? Fick en nyckel utan att klicka på något.

Medlem

den säger att jag har redan fått en nyckel?

jag fick en nyckel för ca 1 månad sen är det den den räknar?

det var bara weekend pass

Medlem
Skrivet av Gen:

Va? Fick en nyckel utan att klicka på något.

Skrivet av solmartig:

den säger att jag har redan fått en nyckel?

jag fick en nyckel för ca 1 månad sen är det den den räknar?

det var bara weekend pass

Jag får samma fel

Medlem

Lyckades knipa en om nån vill veta var det tydligen 1500 nycklar som delas/delades ut.

Gen
Medlem
Skrivet av solmartig:

den säger att jag har redan fått en nyckel?

jag fick en nyckel för ca 1 månad sen är det den den räknar?

det var bara weekend pass

Fick också en nyckel sist...hoppas att detta inte är den gamla som fortfarande är reserverad Behöver ju den nya.

Medlem

Verkar lite konstigt...

Medlem

Kan inte heller ta en key, har för mig att de inte ska fungera för alla beta weekends men jag har inte testat så är inte säker.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av MrPeters:

Kan inte heller ta en key, har för mig att de inte ska fungera för alla beta weekends men jag har inte testat så är inte säker.

Vi använde en gammal utdelningsmall, och de som då redan fått en nyckel till det tidigare testet spärrades. Det ska vara löst nu.


signatur
Medlem

Vilken tur att det är påsklov, kanske man hinner få testa beta denna gång, då förra gången så fick jag inte tid alls.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av MrPeters:

Kan inte heller ta en key, har för mig att de inte ska fungera för alla beta weekends men jag har inte testat så är inte säker.

Vi använde en gammal utdelningsmall, och de som då redan fått en nyckel till det tidigare testet spärrades. Det ska vara löst nu.

Vi som haft problem. Läs uppdateringen i toppen av sidan eller denna funkar iofs också.

Tack Carl Johansson

Medlem

Knep en Bara o vänta på mailet då, Tack FZ!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av MrPeters:

Kan inte heller ta en key, har för mig att de inte ska fungera för alla beta weekends men jag har inte testat så är inte säker.

Vi använde en gammal utdelningsmall, och de som då redan fått en nyckel till det tidigare testet spärrades. Det ska vara löst nu.

Kommer vi få en nyckel också eller missade vi den nu? Jag satt en minut efter öppningen men kunde inte få en.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av MrPeters:

Kan inte heller ta en key, har för mig att de inte ska fungera för alla beta weekends men jag har inte testat så är inte säker.

Vi använde en gammal utdelningsmall, och de som då redan fått en nyckel till det tidigare testet spärrades. Det ska vara löst nu.

Ok, lär dock inte ta en till nyckel då jag gillade spelet tillräckligt när jag testade det första gången så en förbokning är bara en tidsfråga och tills releasen lär jag inte vela spela det något mer för att undvika repetitiva sekvenser i början av spelet.

Gen
Medlem
Skrivet av Eddison:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av MrPeters:

Kan inte heller ta en key, har för mig att de inte ska fungera för alla beta weekends men jag har inte testat så är inte säker.

Vi använde en gammal utdelningsmall, och de som då redan fått en nyckel till det tidigare testet spärrades. Det ska vara löst nu.

Kommer vi få en nyckel också eller missade vi den nu? Jag satt en minut efter öppningen men kunde inte få en.

PMa enligt instruktionerna i nyheten så löser det sig.

Medlem
Skrivet av Blurgher:

Varför låter dom oss inte testa end game? Vad hinner man på en helg.. eller får man behålla sitt acc efter varje beta-period?

Jag tror det beror på att spelet inte ska kännas gammalt innan det ens har släppt, och för att spelare ska få spela på någorlunda lika villkor när spelet väl släpps.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Gen:
Skrivet av Eddison:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av MrPeters:

Kan inte heller ta en key, har för mig att de inte ska fungera för alla beta weekends men jag har inte testat så är inte säker.

Vi använde en gammal utdelningsmall, och de som då redan fått en nyckel till det tidigare testet spärrades. Det ska vara löst nu.

Kommer vi få en nyckel också eller missade vi den nu? Jag satt en minut efter öppningen men kunde inte få en.

PMa enligt instruktionerna i nyheten så löser det sig.

Det enda stället jag inte kollade på. Tack!

Skägg.
10 Chambers

Utdelningen avslutades i förtid - in och paxa nu!


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Utdelningen avslutades i förtid - in och paxa nu!

Hur lång tid tar det innan man får nyckeln?

Edit: Nu kom den.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

"Your key has already been used" får jag till svar när jag använder nyckeln ni gav mig. Kul liv.

Medlem

Min nyckel har kommit men får felmeddelande när jag skriver in den på NCSoft's sajt.

"This serial has already been used."

:'(

Medlem
Skrivet av Klumpmeistro:

Min nyckel har kommit men får felmeddelande när jag skriver in den på NCSoft's sajt.

"This serial has already been used."

:'(

Jo, tack. Kanske skickade de ut en och samma nyckel 1500 gånger.

12
Skriv svar