War of The Vikings – dags att greppa yxan

Robot
War of The Vikings – dags att greppa yxan
Inaktiv
War of The Vikings – dags att greppa yxan

(caption till bilden)
This is Madness!

Madness? THIS IS MIDGÅRD!!!!!!!!

Medlem

War of Roses igen?

Medlem
Skrivet av Undrin:

War of Roses igen?

Pretty much...

Medlem

Stela animationer.

Medlem
Skrivet av GeneralOddball:

Stela animationer.

kallt klimat.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Sämsta trailerrösten någonsin.


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

War of the Roses sög ju pung, så jag vet inte om jag vågar investera i detta! Har dom lagt till ragdoll-fysik sen betan eller är det fortfarande samma stela och förutsbestämda döds-animationer som gäller?

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av HaxXt:

War of the Roses sög ju pung, så jag vet inte om jag vågar investera i detta! Har dom lagt till ragdoll-fysik sen betan eller är det fortfarande samma stela och förutsbestämda döds-animationer som gäller?

Ingen aning, men War of the Roses var förbannat kul.

Medlem
Skrivet av HaxXt:

War of the Roses sög ju pung, så jag vet inte om jag vågar investera i detta! Har dom lagt till ragdoll-fysik sen betan eller är det fortfarande samma stela och förutsbestämda döds-animationer som gäller?

Om du ogillade War of the Roses så spara dina pengar.

Personligen älskade jag WotR och WotV är samma fast bättre


signatur

I drank what?

Medlem

Tycker det liknar gamla goda Rune, från typ år 2000

Medlem

Speakern låter som en mix mellan Skurt och en smurf.

Medlem

Enda som är sämre än speakern är väl kanske manuset hon läser från. Är det ngn utvecklares lillebror som skrivit det eller?

Medlem

Det första va rätt så kul men det skulle ligga på 50 kr i prisklass då skulle ja provat det på en gång

Medlem

Ser oerhört stelt och trist ut. Stela animationer, och man ser verkligen att karaktärerna bara glider runt på underlaget med en förutbestämd animation... känns lite 2000-tal över det hela. Men men...

Har spelet någon vettig story eller är det bara något tråkigt "gå från punkt A till B"-spel? Eller ännu värre, något multiplayer-skräp?

Medlem
Skrivet av grollo_92:

(caption till bilden)
This is Madness!

Madness? THIS IS MIDGÅRD!!!!!!!!

“Five exclamation marks, the sure sign of an insane mind.” - Terry Pratchett


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Jag gillade inte war of the roses så mycket, men när jag spelade betan på WOTV så var det riktigt roligt

Medlem

Jag hatade War of the Roses, men tyckte detta var svinkul av det jag körde i betan.

1
Skriv svar