Slå konkurrenter med skyffel i Road Redemption

Robot
Medlem
Slå konkurrenter med skyffel i Road Redemption

Det här var fan sjukt kul på Sega Mega drive.

Medlem

Hoppas det blir något bra av det här spelet. Om jag bara lyckas få på mig min pyjamas från barndomen är nostalgin fulländan.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Åhh, blir alltid så glad när jag läser om Road rash, spelades flitigt hemma hos mig när jag var sådär 6-7 år. Tror tyvärr inte Road redemption eller en eventuell Road rash 2 kommer leva upp till mina förväntningar, blir nog att damma av originalet igen...

Medlem
Skrivet av gamer_:

Tror tyvärr inte Road redemption eller en eventuell Road rash 2 kommer leva upp till mina förväntningar, blir nog att damma av originalet igen...

Road Rash 2 släpptes 1992...


signatur

Skippy R.I.P. 17/7 2006

Medlem

Kan nog bli bra när det är färdigt.

Medlem

Road Rash var så förbenat jävla kul. Hoppas dom kan återuppliva den spelglädjen i detta spelet

Medlem

Fan själva körningen ser inget vidare ut. Dom skulle bara moddat PGR4, känslan i dom hojjarna e ju bäst.

Inaktiv
Medlem

Bara inte riktiga knuttar får se detta för då vet vi vad som väntar enligt Ken Olofsson.

Medlem

Road rash i all ära men jag vet inte om ett sånt spel står sig idag.
Inte som fullpris iaf


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Skribent

Är besviken på alla black metal-älskare.


signatur

I am the black wizards.

Medlem
Skrivet av Morlizer:

Bara inte riktiga knuttar får se detta för då vet vi vad som väntar enligt Ken Olofsson.

Haha ja. Då kan det ju hända att alla dom här trevliga mc föreningarna börjar begå brott och spöa upp folk helt från ingenstans.

Medlem

Vill minnas att motorcyklarna brände på helt brutalt snabbt i roadrash till pc, det här kändes lite slött i jämförelse.

1
Skriv svar