Robot
Trials Fusion

Självspäkarnas drömlir går nästan vilse i sidospår och upprepningar, men hittar tillbaka till det underbart omöjliga.

#trials-hd, #redlynx, #trials-evolution-1, #trials-fusion, #skate


Medlem
Trials Fusion

Förstod inte riktigt upplägget för Evolution.
Banor som spelar bidrar med, de är inte x-plattform eller?
För de polare jag har som har spelet på Steam klagar ofta på att banor saknas, men när jag sett HatFilms på Youtube spelar de på 360 och har en väldans massa banor att plocka fram.

Här får jag känslan att om man avvaktar med att köpa spelet och kolla om det kommer user-generated content såsom banor, så kan spelet bli riktigt bra. Men om det inte kommer så kan nog spelet floppa.

Redaktör

Baneditor ingår och det finns tonvis med banor att hämta. Vissa bra, många väldigt dåliga.


signatur
Inaktiv

Hmm hade tänkt köpa detta till ps4 (perfekt "soffspel") men detta lät ärligt talat inte så hett. Kommer säkert gratis till ps plus sen.

Medlem

Inget online-multiplayer? Näe. Blir inget köp.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Skribent
Skrivet av Kleptoman:

Inget online-multiplayer? Näe. Blir inget köp.

This.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Inaktiv
Skrivet av eatem:

Hmm hade tänkt köpa detta till ps4 (perfekt "soffspel") men detta lät ärligt talat inte så hett. Kommer säkert gratis till ps plus sen.

Fan också. Där sa du nåt, så blir det säkert.. Jaja, har det redan på nerladdning så får väl hoppas det e någorlunda värt pengarna.

Medlem

Älskar musiken till spelet Galet härlig och passar perfekt.

Av det jag läst så har Xbone vissa problem med framedrops samt tearing & spelet körs även i 900p så det är synd att den versionen inte testades, men självklart förståeligt då konsolen inte är officiellt släppt i Sverige. Vill dock ge import ägare en chans att känna till problemen de kommer få uppleva när de köper spelet. Hoppas det patchas!

Källa Polygon

Medlem
Skrivet av KloN:

Förstod inte riktigt upplägget för Evolution.
Banor som spelar bidrar med, de är inte x-plattform eller?
För de polare jag har som har spelet på Steam klagar ofta på att banor saknas, men när jag sett HatFilms på Youtube spelar de på 360 och har en väldans massa banor att plocka fram.

Här får jag känslan att om man avvaktar med att köpa spelet och kolla om det kommer user-generated content såsom banor, så kan spelet bli riktigt bra. Men om det inte kommer så kan nog spelet floppa.

Det går ju om inte annat lös på 190 kr så även om det inte är jättemycket nytt känns ju ett gäng banor, lite andra hojar (om än att anse som skins?) som motivering nog om man gillar Trials.. inte mycket att vänta på säg!

Medlem

Efter LANet i helgen blir det att köpa detta, älskar serien ;D

Medlem

Kul och beroendeframkallande lir! Kör på PS4. Verkar dock inte kunna logga in på Uplay, men det har väl med den ännu avstängda onlinemultiplayern att göra kanske?


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Redaktör
Skrivet av Anwest:

Kul och beroendeframkallande lir! Kör på PS4. Verkar dock inte kunna logga in på Uplay, men det har väl med den ännu avstängda onlinemultiplayern att göra kanske?

Trodde de skulle sparka igång Uplay vid release. Nå, på pc erbjuder Uplay vänlista och sånt, men det molnsparar tyvärr inte savegames (bara ghosts, och inte varje gång).


signatur
Medlem

Håller med recensionen, kör på xbox one.

Tyckte också kontrollerna var lite opolerade,

Men stundtals så har man ett leende på läpparna


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Kört det bra många timmar nu och kan bara hålla med recensionen, förutom kanske den falska blygsamheten om svårighetsgraden. Fick kämpa bra länge på vissa Medium-banor innan jag fick guld.

Medlem

helt ok tidsfördriv för dom pengarna

1
Skriv svar