FZ ERR_CONNECTION_TIMED_OUT

Medlem
FZ ERR_CONNECTION_TIMED_OUT

Hallå!

Jag undrar om det är något på G med FZ nu för tiden?
Upplever sidan som väldigt seg och jag får följande felmeddelande;
Se bifogad bild.

Kan tillägga att jag inte har detta problem någon annanstans vad jag känner till...

Tack på förhand och tack för att ni finns!


signatur

/MJ

Skägg.
10 Chambers

Hej!

Vi har inte fått några rapporter om att sajten varit nere, vet du på ett ungefär när det har varit så för dig?


signatur

Felet ligger hos Chrome. Prova rensa ut all historik och kolla om du har den senaste versionen.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

@carl
Det är i stort sett varenda gång jag kommer in på sajten. Till en början flyter det på men efter några klick så får jag server timed out.

@walter
Har nu provat att rensa historiken (dock inte kakorna) och jag har den senaste versionen.
Får hoppas på att det blir bättre.

Tack på förhand. Återkommer om jag fortsätter få felmeddelanden!

Chao muchachos!


signatur

/MJ

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Hej!

Vi har inte fått några rapporter om att sajten varit nere, vet du på ett ungefär när det har varit så för dig?

Nu har jag provat att rensa historiken och kakor och rubbet från Chrome, men alldeles nyss, nu när jag skulle tillbaka in i denna tråd på detta forum så fick jag att servern timed out igen,.

Har provat med IE och Firefox också, de får inga felmeddelanden...
Vette fasiken vad det är för tjall på min webbläsare...
Det konstiga är att jag inte har detta problem någon annanstans.
Fler råd och tips på vad i hela fridens dagar detta är för konstigheter uppskattas!

Sköt om er!


signatur

/MJ

Medlem

Det kan inte vara så att du kör nån proxy.plugin i chrome, som du installerat för att t.ex få åtkomst till hulu.com eller netflix usa ? Prova avaktivera den isf.

Medlem
Skrivet av NyLLoW:

Det kan inte vara så att du kör nån proxy.plugin i chrome, som du installerat för att t.ex få åtkomst till hulu.com eller netflix usa ? Prova avaktivera den isf.

Bra förslag!
Ska avaktivera allt jag inte behöver så får jag aktivera en i taget och gå på uteslutningsmetoden.

I skrivande stund så har jag varit tvungen att uppdatera sidan x antal gånger, fortfarande lite frustrerande. Men förhoppningsvis kommer det bli spännande att se vad det är som är problemet...

Tack på förhand NyLLoW!


signatur

/MJ

Medlem

Nu har jag provat att installera om alla webbläsare, rensa ut allt ur registret samt alla skräpfiler som hänger kvar efter avinstallation.
Har också kört igenom alla enheter med skanning av virus och malware. Med andra ord så har jag storstädat rejält men utan att problemet på fz.se försvinner. Har felanmält detta också.
Jag får alltså fortfarande time out-meddelanden från fz.se's servrar.
Det jag kan komma på nu som jag kan göra är att rensa hela datorn och ominstallera Windows 7.

Har någon några fler tips så välkomnar jag det också!


signatur

/MJ

1
Skriv svar