Xbox One har sålt 5 miljoner exemplar

Inaktiv
Skrivet av Martyrerna:

SONY GJORDE ALLT RÄTT:up:MEDAN MICROSOFT GJORDE ALLT FEL:down:.DOM KOMMER ALLTID ATT LOSA,DERAS TROVÄRDIGHET ÄR SKJUTEN I SANK OCH DERAS FANBOYS RÄCKER INTE TILL FÖR ATT VÄNDA SKUTAN ÅT ANDRA HÅLLET.

Måste du skrika hela tiden?

Medlem

Problemet för MS är att deras strategi är att sälja konsollerna såpass billigt att dom går med förlust på varje såld enhet och sen ta igen pengar på spel, licenser och dom övriga effekterna av sina marknadsandelar. Xbox 360 såldes med $126 förlust per komplett konsoll.
Om dom då säljer mycket mindre än konkurrenter så får dom inte igen pengarna på det dom planerat. Det eskalerar när sen utvecklare prioriterar den större plattformen eller att köparna tappar förtroendet inför nästa generations konsoll race.

Inaktiv
Skrivet av Rockartisten:
Skrivet av Martyrerna:

SONY GJORDE ALLT RÄTT:up:MEDAN MICROSOFT GJORDE ALLT FEL:down:.DOM KOMMER ALLTID ATT LOSA,DERAS TROVÄRDIGHET ÄR SKJUTEN I SANK OCH DERAS FANBOYS RÄCKER INTE TILL FÖR ATT VÄNDA SKUTAN ÅT ANDRA HÅLLET.

Måste du skrika hela tiden?

Dom gjorde rätt ja, men i sin helhet som företag så går det åt helskotta, det senaste nu är att Sony säljer sina aktier i Square Enix och ska försöka bli av med flertalet förlustbringande enheter i Sony koncernen,
10.000 fick väl dessutom sparken över hela världen,

dom har ett gigantiskt jobb för att få Sony gå +.

Medlem
Skrivet av Nelfie:
Skrivet av Keza:

FZ mjölkar verkligen hela den här "PS4 vs Xbox"-hetsen, hmm.

Man ser snabbt vilka som är X1 fanboys, de måste alltid hugga på alla rubriker som berör något negativt för Microsoft/Xbox. Och jag tror du bör ta och lära in dig lite om vad "mjölkning" innebär. Detta är en nyhet som många är intresserade av, så som många andra nyheter är.

Där kommer alltid finnas folk som berörs av dem, men att anklaga någon för "mjölkning" på grunder som inte ens är relevanta är bara pinsamt. Gå och lägg dig.

Jag slutade läsa ditt meddelande efter en rad. Så mycket intresse har jag för dig, kram.

Medlem
Skrivet av Keza:
Skrivet av Nelfie:
Skrivet av Keza:

FZ mjölkar verkligen hela den här "PS4 vs Xbox"-hetsen, hmm.

Man ser snabbt vilka som är X1 fanboys, de måste alltid hugga på alla rubriker som berör något negativt för Microsoft/Xbox. Och jag tror du bör ta och lära in dig lite om vad "mjölkning" innebär. Detta är en nyhet som många är intresserade av, så som många andra nyheter är.

Där kommer alltid finnas folk som berörs av dem, men att anklaga någon för "mjölkning" på grunder som inte ens är relevanta är bara pinsamt. Gå och lägg dig.

Jag slutade läsa ditt meddelande efter en rad. Så mycket intresse har jag för dig, kram.

Så här ser resten av meddelandet ut om du orkar läsa:
Microsoft/Xbox. Och jag tror du bör ta och lära in dig lite om vad "mjölkning" innebär. Detta är en nyhet som många är intresserade av, så som många andra nyheter är.

Där kommer alltid finnas folk som berörs av dem, men att anklaga någon för "mjölkning" på grunder som inte ens är relevanta är bara pinsamt. Gå och lägg dig.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

12
Skriv svar