Efter Goat Simulator kommer... Bear Simulator!

Medlem

Omg höll på att skita på mig i slutet av trailern!

Medlem

Äh, förstår inte vad problemet är. Om folk är villiga att lägga pengar på Bear Simulator eller vad det nu än är så är det väl deras val? Uppenbarligen så vill folk ha ett sådant spel så de ger pengar till utvecklare för det... Om ni sedan inte tycker om sådana spel så håll er borta från dem. Det hela är faktiskt väldigt enkelt.

Själv tyckte jag att Goat Sim först var en larvig sak. Men jag testade spelet, tyckte det var oerhört kul på ett barnsligt sätt, köpte spelet för att ge utvecklarna beröm för att ha gjort nåt så litet och kul. Vill jag se Bear Sim? Kanske inte. Kommer jag testa det? Definitivt. Kommer jag köpa det? Om det ger mig nöje, för det är då det är värt det. Jag spelar för att ha roligt, oavsett om det är en riktig sim, äventyr, kötta-döda eller Pong.

Låt folk lägga sina pengar där de själva vill och låt sedan tiden utvisa om spelet är värt pengarna eller ej. Det är ett fritt val helt enkelt.

Medlem
Skrivet av Javas:
Skrivet av Smoo87:

Om man kan "invardera" folks picnics och slita folk i stycken, så är detta givetvis ett köp ^^

https://www.youtube.com/embed/Q6wq6UBbOHw

Se upp för parkvakten bara

Hahaha, np, got eyes in my neck . Im a mutated bear!

Medlem
Skrivet av autograph:

Gud simulator?
"God mode". Det vore väl en bra idé!?
Men det finns ju redan i massor av spel, som fusk...

2 spel som genast ploppa upp i skallen:
Black and white
populous (stavning?)

Har för mig det finns en hel drös till gud simulatorer. Så nog finns dom

Medlem

Allvarligt, vad var det där? (videon). Så man styr omkring en björn som går i sömnen? Tom Candy Crush verkar ju vara ett vettigt spel i jämförelse /facepalm

Medlem

Hipster Simulator. Målet är att spela så många simulatorer som möjligt och sprida sina spelupplevelser på internetforum. Helst ska det vara så obskyra simulatorer som möjligt såsom toalettstädar-simulator, hemtjänst-simulator, ormmatar-simulator, vara en fluga-simulator, vara en bakterie-simulator osv osv.

Medlem

- Nytt Early Access-spel på Steam:
'Tabletop Simulator' is the only simulator where you can let your aggression out by flipping the table!
There are no rules to follow: just you, a physics sandbox, and your friends.
Make your own games and play how YOU want! Unlimited gaming possibilities!
http://store.steampowered.com/app/286160/

Tillverkare:
http://www.berserk-games.com/


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av autograph:

Gud simulator?
"God mode". Det vore väl en bra idé!?
Men det finns ju redan i massor av spel, som fusk...

2 spel som genast ploppa upp i skallen:
Black and white
populous (stavning?)

Har för mig det finns en hel drös till gud simulatorer. Så nog finns dom

- Jo, jag vet. Jag har spelat dom.
Men jag menar en "riktig" Gud-simulator!


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av autograph:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av autograph:

Gud simulator?
"God mode". Det vore väl en bra idé!?
Men det finns ju redan i massor av spel, som fusk...

2 spel som genast ploppa upp i skallen:
Black and white
populous (stavning?)

Har för mig det finns en hel drös till gud simulatorer. Så nog finns dom

- Jo, jag vet. Jag har spelat dom.
Men jag menar en "riktig" Gud-simulator!

Finns väl det här när du spelar gud i antikens grekland som är ganska seriös, minns nu bara inte vad det hette, dessutom så är det ju flera år gammalt. Men är det inte 2, 3 stycken som är på väg? Som är ganska seriösa?

12
Skriv svar