Ärlig trailer för Assassin's Creed IV: Black Flag

Robot
Ärlig trailer för Assassin's Creed IV: Black Flag
Medlem
Ärlig trailer för Assassin's Creed IV: Black Flag

Härligt att de fick in EA på ett hörn också^^

Medlem
Medlem

Ubi eller Jubi... Den frågan ställer jag varje kväll innan sängdags.

Medlem

Förundras lite över att de inte tog med saker som att typ 50% av uppdragen går ut på att skugga folk (det känns åtminstone så ibland) och att AI och annat inte har utvecklats ett dugg sen första spelet. Osv.

Medlem

Jag visste inte att de gör honest game trailers också! Har bara skrattat gott åt alla deras honest movie trailers

Medlem

hehe fan va skön

Medlem
Skrivet av deezel:

Härligt att de fick in EA på ett hörn också^^

Det var ju bara ett måste

ELF
Medlem
Skrivet av Bennii:

Ubi eller Jubi... Den frågan ställer jag varje kväll innan sängdags.

YouBee om jag förstått det hela rätt.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

"And purgatory simulator 2013"

haha ja dog lite av skratt!

Medlem

köpte det när det fanns steam key lite billigare dock så startar skiten upp i uplay i vilket fall så istället för att köpa en uplay key för typ halva priset blir ja nuppad e baken då dom skriver steam key
då ja förväntar mig att det ska räcka blev onödigt dyrt så sjukt dåligt va har ja för nytta av att det e steam key där skiten endå begär att ja laddar ner deras skit uplay client !!!!

Medlem

Dom gör bra videor, mina favoriter är nog dom om Twilight och om After Earth, som fick mig att gapskratta inom loppet av 5 sekunder

Medlem
Skrivet av posyko:

köpte det när det fanns steam key lite billigare dock så startar skiten upp i uplay i vilket fall så istället för att köpa en uplay key för typ halva priset blir ja nuppad e baken då dom skriver steam key
då ja förväntar mig att det ska räcka blev onödigt dyrt så sjukt dåligt va har ja för nytta av att det e steam key där skiten endå begär att ja laddar ner deras skit uplay client !!!!

Nej du har verkligen ingen nytta av Steam key'n. Däremot kan du ha nytta av dessa: .........................................................
Säg till om du behöver fler.

OT: Riktigt sköna vids men ska nog undvika att kolla på dom som är för spel jag faktiskt gillar att spela fortfarande. Man missar ofta själv många konstiga saker under tiden man spelar för man blir så "inne" i det hela. Först när man tar ett steg tillbaka som man ser dom och då faller allt samman.


signatur

"This is what every PvP argument boils down to:
Dear Devs: Rock is overpowered, please nerf. Paper is fine. // Yours, Scissors"

Medlem

Den "trailern" var rolig!


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av Paiden:
Skrivet av posyko:

köpte det när det fanns steam key lite billigare dock så startar skiten upp i uplay i vilket fall så istället för att köpa en uplay key för typ halva priset blir ja nuppad e baken då dom skriver steam key
då ja förväntar mig att det ska räcka blev onödigt dyrt så sjukt dåligt va har ja för nytta av att det e steam key där skiten endå begär att ja laddar ner deras skit uplay client !!!!

Nej du har verkligen ingen nytta av Steam key'n. Däremot kan du ha nytta av dessa: .........................................................
Säg till om du behöver fler.

Haha, tack för garvet, klockrent!

Medlem

Honest trailers är rätt roliga bra kritik och humor på en och samma gång.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

Medlem

Helt underbart, fan vad jag garvade, did he kill shamu?, hahah

Medlem
Skrivet av Paiden:
Skrivet av posyko:

köpte det när det fanns steam key lite billigare dock så startar skiten upp i uplay i vilket fall så istället för att köpa en uplay key för typ halva priset blir ja nuppad e baken då dom skriver steam key
då ja förväntar mig att det ska räcka blev onödigt dyrt så sjukt dåligt va har ja för nytta av att det e steam key där skiten endå begär att ja laddar ner deras skit uplay client !!!!

Nej du har verkligen ingen nytta av Steam key'n. Däremot kan du ha nytta av dessa: .........................................................
Säg till om du behöver fler.

OT: Riktigt sköna vids men ska nog undvika att kolla på dom som är för spel jag faktiskt gillar att spela fortfarande. Man missar ofta själv många konstiga saker under tiden man spelar för man blir så "inne" i det hela. Först när man tar ett steg tillbaka som man ser dom och då faller allt samman.

Ja tack nu har du värkligen visat dig vara mycket smartare en mig då du kan behärska svenska språket mycket bättre en mig du behöver dock inte håna mig för det då det står under en medmänniska att göra sig roligt på andras brister det är folk som dig som gör att man tappar sugen att va med i ett annars rätt trevligt forum får väl helt enkelt bara läsa komentarer istället för att ta del i det hela ..............

Medlem
Skrivet av posyko:
Skrivet av Paiden:
Skrivet av posyko:

köpte det när det fanns steam key lite billigare dock så startar skiten upp i uplay i vilket fall så istället för att köpa en uplay key för typ halva priset blir ja nuppad e baken då dom skriver steam key
då ja förväntar mig att det ska räcka blev onödigt dyrt så sjukt dåligt va har ja för nytta av att det e steam key där skiten endå begär att ja laddar ner deras skit uplay client !!!!

Nej du har verkligen ingen nytta av Steam key'n. Däremot kan du ha nytta av dessa: .........................................................
Säg till om du behöver fler.

OT: Riktigt sköna vids men ska nog undvika att kolla på dom som är för spel jag faktiskt gillar att spela fortfarande. Man missar ofta själv många konstiga saker under tiden man spelar för man blir så "inne" i det hela. Först när man tar ett steg tillbaka som man ser dom och då faller allt samman.

Ja tack nu har du värkligen visat dig vara mycket smartare en mig då du kan behärska svenska språket mycket bättre en mig du behöver dock inte håna mig för det då det står under en medmänniska att göra sig roligt på andras brister det är folk som dig som gör att man tappar sugen att va med i ett annars rätt trevligt forum får väl helt enkelt bara läsa komentarer istället för att ta del i det hela ..............

Några stav, eller grammatiska fel här och där gör väl ingenting, men det borde ligga i ditt eget intresse att se till att det du skriver, är så lättläst för andra så möjligt. Eller? Du vill väl att folk ska läsa och förstå vad du skriver? Annars faller ju hela poängen med att kommentera kan jag tycka.

När man skriver som du, och helt skippar punkter och kommatecken, flyter alla ord ihop och blir till en enda rörigt vägg av text, vilket gör det väldigt svårläst. Skriver samma sak igen, fast på ditt sätt, så kan du ju själv jämföra och se vilket som är lättast och smidigast att läsa.

"Några stav eller grammatiska fel här och där gör väl ingenting men det borde ligga i ditt eget intresse att se till att det du skriver är så lättläst för andra så möjligt eller du vill väl att folk ska läsa och förstå vad du skriver annars faller ju hela poängen med att kommentera kan jag tycka när man skriver som du och helt skippar punkter och kommatecken flyter alla ord ihop och blir till en enda rörigt vägg av text vilket gör det väldigt svårläst skriver samma sak igen fast på ditt sätt så kan du ju själv jämföra och se vilket som är lättast och smidigast att läsa"

1
Skriv svar