Ännu en film från Final Fantasy Agito

Robot
Moderator | Testpilot
Ännu en film från Final Fantasy Agito

Who gives a shit? Ge oss bara FF15 som faktiskt ser någorlunda intressant ut (det första för ett FF spel i main serien på länge).


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Det blir väl pay2win som alla mobilspel är idag.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Who gives a shit? Ge oss bara FF15 som faktiskt ser någorlunda intressant ut (det första för ett FF spel i main serien på länge).

Du är medveten om att Type-0 är hyllat som ett av de bästa Final Fantasy spelen på många år va? Med tanke på att detta utspelar sig i samma värld som det spelet så tror jag rätt många bryr sig!

Moderator | Testpilot
Skrivet av Arizato:
Skrivet av uberpwnage2.0:

Who gives a shit? Ge oss bara FF15 som faktiskt ser någorlunda intressant ut (det första för ett FF spel i main serien på länge).

Du är medveten om att Type-0 är hyllat som ett av de bästa Final Fantasy spelen på många år va? Med tanke på att detta utspelar sig i samma värld som det spelet så tror jag rätt många bryr sig!

Skulle säga att det är ganska stor skillnad på ett PSP spel och ett mobilspel med mikrotransaktioner. Hade det här varit till PSVITA t ex hade jag haft andra tankar.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Ogillar verkligen "free to play", skulle hellre betala en klumpsumma för ett spel som inte gjorts jobbigt med flit för att man ska vara "tvungen" att betala för att ta sig vidare smärtfritt.

1
Skriv svar