Skaffa Red Orchestra 2 gratis – bara i dag

Medlem
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Javas:
Skrivet av Smoo87:

Helt okey spel faktiskt . Men tyvärr så är jag "ganska" (läs extremt) kass på RO2. Fler FPS som detta!

Det var jag också i början av min RO2 karriär Det tar många, väldigt många timmar att bara komma in i spelet och "förstå" det fullt ut. Ett tips är att träna sig på Rising Storm, det var då bra mycket lättare att komma in i

Ja, jag har bara någon enstaka timme spelat än så länge, har bara kört mot bottar hittills så jag inte förstör för någon annan medans jag tränar grunderna. Nu var det ett tag sen, tröttnade ur lite när jag buggade fast i marken. Men man kanske skulle ta och köra lite mer, RS får jag testa i helgen då (om det inte har ingått på något sätt till dom som hade RO2 innan RS kom ut, det står iaf Rising storm/red orchestra 2 multiplayer på spelet i steam)

Du kan spela RS utan att äga det med du får inga XP-poäng och du får bara använda bolt action rifles

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av Javas:
Skrivet av Smoo87:

Helt okey spel faktiskt . Men tyvärr så är jag "ganska" (läs extremt) kass på RO2. Fler FPS som detta!

Det var jag också i början av min RO2 karriär Det tar många, väldigt många timmar att bara komma in i spelet och "förstå" det fullt ut. Ett tips är att träna sig på Rising Storm, det var då bra mycket lättare att komma in i

Ja, jag har bara någon enstaka timme spelat än så länge, har bara kört mot bottar hittills så jag inte förstör för någon annan medans jag tränar grunderna. Nu var det ett tag sen, tröttnade ur lite när jag buggade fast i marken. Men man kanske skulle ta och köra lite mer, RS får jag testa i helgen då (om det inte har ingått på något sätt till dom som hade RO2 innan RS kom ut, det står iaf Rising storm/red orchestra 2 multiplayer på spelet i steam)

Du kan spela RS utan att äga det med du får inga XP-poäng och du får bara använda bolt action rifles

Äh det är ganska lugnt, jag gillar bolt action rifles ända sedan jag körde day of defeat ^^

Medlem
Skrivet av Smoo87:

Du kan spela RS utan att äga det med du får inga XP-poäng och du får bara använda bolt action rifles

Förstår inte hur dem tänkt.
Köper man RO2 så får man spela RS men bara som Rifleman.
Köper man RS så får man spela RO2 dock som vilken klass man vill.

Medandra ord förstår jag inte varför man skulle köpa RO2, när man får med alla RO2 bannor + klasser i RS.

Medlem

Någon som lyckats få tag i det gratis än?

Medlem

Adda mig på steam, ni som lirar RO2! så vi kan röja lite

Vicc3_swe (OddGreen)

Medlem

Jag har fått höra, att vid 19-tiden ska man kunna få hem sitt gratis ex av Red Orchestra 2

Medlem
Skrivet av Smoo87:

Helt okey spel faktiskt . Men tyvärr så är jag "ganska" (läs extremt) kass på RO2. Fler FPS som detta!

RO2 och originalet RO är speciellt :), men alla kan bli bra. Varför Ro2 är så svårt är för nästan alla veteran spelare känner till banorna, vilka ytor och vinklar man inte ska visa sig på, och så är spelsättet lite mer linjärt än Rising Storm, och sen så är spelet ett camping spel. Så om man är nybörjare så kan det vara väldigt frustrerande när man hela tiden dör för att man visar minsta lilla kroppsdel. Jag tror detta bidrar till att många slutar spela spelet tyvärr, men om man ger det en chans att komma in i det så sitter man sedan som klistrad.

Medlem
Skrivet av oscarstegland:

Någon som lyckats få tag i det gratis än?

It will be available to download sInce 10AM PST 04/23/2014 to 10AM PST 04/24/2014 so for 24h
Det är vid detta nu 15min tills dess.

Medlem

Nu är nerladdning av spelet tillgänglig.

Medlem
Skrivet av nils45:
Skrivet av Smoo87:

Helt okey spel faktiskt . Men tyvärr så är jag "ganska" (läs extremt) kass på RO2. Fler FPS som detta!

RO2 och originalet RO är speciellt :), men alla kan bli bra. Varför Ro2 är så svårt är för nästan alla veteran spelare känner till banorna, vilka ytor och vinklar man inte ska visa sig på, och så är spelsättet lite mer linjärt än Rising Storm, och sen så är spelet ett camping spel. Så om man är nybörjare så kan det vara väldigt frustrerande när man hela tiden dör för att man visar minsta lilla kroppsdel. Jag tror detta bidrar till att många slutar spela spelet tyvärr, men om man ger det en chans att komma in i det så sitter man sedan som klistrad.

Jo därför jag kör normal bottar så man har lite chans att lära sig innan man ger sig ut och kör med dom som kan spelet :p.

Hur byter man klass förresten? Sist jag körde kändes det som jag i princip bara fick spawna som sniper, och det är inte riktigt min stil Bolt action rifle is my thing

Geeks Gaming
Medlem
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av nils45:
Skrivet av Smoo87:

Helt okey spel faktiskt . Men tyvärr så är jag "ganska" (läs extremt) kass på RO2. Fler FPS som detta!

RO2 och originalet RO är speciellt :), men alla kan bli bra. Varför Ro2 är så svårt är för nästan alla veteran spelare känner till banorna, vilka ytor och vinklar man inte ska visa sig på, och så är spelsättet lite mer linjärt än Rising Storm, och sen så är spelet ett camping spel. Så om man är nybörjare så kan det vara väldigt frustrerande när man hela tiden dör för att man visar minsta lilla kroppsdel. Jag tror detta bidrar till att många slutar spela spelet tyvärr, men om man ger det en chans att komma in i det så sitter man sedan som klistrad.

Jo därför jag kör normal bottar så man har lite chans att lära sig innan man ger sig ut och kör med dom som kan spelet :p.

Hur byter man klass förresten? Sist jag körde kändes det som jag i princip bara fick spawna som sniper, och det är inte riktigt min stil Bolt action rifle is my thing

Tryck [ . ] i spelet så kommer du till klass listan.

Medlem

Drygt, jag skaffade Rising Storm i en Humble Bundle och den gav tillgång till Red Orchestra 2 Mutiplayer. Nu tänkte jag komplettera för att få RO2 Singleplayer men det går inte, går jag till store page står det att jag redan äger spelet, men i mitt library har jag inget RO2 SP.

EDIT: Nån med samma problem: http://steamcommunity.com/app/236830/discussions/0/5587542593...

Medlem
Skrivet av Rwaat:
Skrivet av Smoo87:
Skrivet av nils45:
Skrivet av Smoo87:

Helt okey spel faktiskt . Men tyvärr så är jag "ganska" (läs extremt) kass på RO2. Fler FPS som detta!

RO2 och originalet RO är speciellt :), men alla kan bli bra. Varför Ro2 är så svårt är för nästan alla veteran spelare känner till banorna, vilka ytor och vinklar man inte ska visa sig på, och så är spelsättet lite mer linjärt än Rising Storm, och sen så är spelet ett camping spel. Så om man är nybörjare så kan det vara väldigt frustrerande när man hela tiden dör för att man visar minsta lilla kroppsdel. Jag tror detta bidrar till att många slutar spela spelet tyvärr, men om man ger det en chans att komma in i det så sitter man sedan som klistrad.

Jo därför jag kör normal bottar så man har lite chans att lära sig innan man ger sig ut och kör med dom som kan spelet :p.

Hur byter man klass förresten? Sist jag körde kändes det som jag i princip bara fick spawna som sniper, och det är inte riktigt min stil Bolt action rifle is my thing

Tryck [ . ] i spelet så kommer du till klass listan.

Ah tack

Skrivet av Wocizon:

Drygt, jag skaffade Rising Storm i en Humble Bundle och den gav tillgång till Red Orchestra 2 Mutiplayer. Nu tänkte jag komplettera för att få RO2 Singleplayer men det går inte, går jag till store page står det att jag redan äger spelet, men i mitt library har jag inget RO2 SP.

EDIT: Nån med samma problem: http://steamcommunity.com/app/236830/discussions/0/5587542593...

Är du säker? Multiplayern heter ju först rising storm medans single player heter red orchestra. Så i min lista ligger dom inte ens nära varandra

edit: Nej var inget, efter snabb läsning så hittade jag detta

Citat:

Ursprungligen skrivet av TWYoshiro:
Due to the crazy backend setup of RO2 and RS in Steam, if you purchase Rising Storm first, there is now way to activate Red Orchestra 2 Single Player on your account.

If you do want this content, you will need to create a new Steam account during the promotion and activate the game on that account.

edit2:
kan vara trollning men värt ett försök, hittade på samma länk som du skrev

Citat:

I previously bought rising storm through the humble bundle, and did not have single player access. I was able to add single player to my account through this method:
1. Log out of/exit steam entirely (Log out through your browser as well.)
2. Go to the red orchestra store page:
http://store.steampowered.com/app/35450/
3. Click on install game
4. Steam will ask you to log in through your browser.
5. After you are taken to the "success" page, click on the "Yes, I have steam box"

I did this, and it now gives me access to the single player, which I did not have before. Your mileage may vary.

Thanks

Medlem
Medlem

Är det någon som sitter och gejmar? isåfall rekommendera en bra server tack! hittar väldigt sällan någon med bra ping bla.

Geeks Gaming
Skrivet av Wocizon:

Drygt, jag skaffade Rising Storm i en Humble Bundle och den gav tillgång till Red Orchestra 2 Mutiplayer. Nu tänkte jag komplettera för att få RO2 Singleplayer men det går inte, går jag till store page står det att jag redan äger spelet, men i mitt library har jag inget RO2 SP.

EDIT: Nån med samma problem: http://steamcommunity.com/app/236830/discussions/0/5587542593...

Multiplayern på steam heter "Risingstorm/RedOrchestra" Medans singelplayern heter RedOrchestra 2. Vet inte varför dom har gjort de.
Dock så finns de ingen anledning att spela singel player :/

Medlem
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av Wocizon:

Drygt, jag skaffade Rising Storm i en Humble Bundle och den gav tillgång till Red Orchestra 2 Mutiplayer. Nu tänkte jag komplettera för att få RO2 Singleplayer men det går inte, går jag till store page står det att jag redan äger spelet, men i mitt library har jag inget RO2 SP.

EDIT: Nån med samma problem: http://steamcommunity.com/app/236830/discussions/0/5587542593...

Multiplayern på steam heter "Risingstorm/RedOrchestra" Medans singelplayern heter RedOrchestra 2. Vet inte varför dom har gjort de.
Dock så finns de ingen anledning att spela singel player :/

Tror det är så att du kan joina en Ro2 server ifrån "Rising strom" Och även joina en rising storm server då så att säga, Vet att det ska ha gått att lira MP i Ro2 tidigare men funkar inte heller för mig, men kan fortfarande spela de banor som var förr, i Risingstorm.

Geeks Gaming
Skrivet av sturish:
Skrivet av Jinxswe:
Skrivet av Wocizon:

Drygt, jag skaffade Rising Storm i en Humble Bundle och den gav tillgång till Red Orchestra 2 Mutiplayer. Nu tänkte jag komplettera för att få RO2 Singleplayer men det går inte, går jag till store page står det att jag redan äger spelet, men i mitt library har jag inget RO2 SP.

EDIT: Nån med samma problem: http://steamcommunity.com/app/236830/discussions/0/5587542593...

Multiplayern på steam heter "Risingstorm/RedOrchestra" Medans singelplayern heter RedOrchestra 2. Vet inte varför dom har gjort de.
Dock så finns de ingen anledning att spela singel player :/

Tror det är så att du kan joina en Ro2 server ifrån "Rising strom" Och även joina en rising storm server då så att säga, Vet att det ska ha gått att lira MP i Ro2 tidigare men funkar inte heller för mig, men kan fortfarande spela de banor som var förr, i Risingstorm.

Allting är genom ett och samma spel. Äger man bara RO2 så kan man spela Risingstorm kartorna också fast då bara med ett vapen och tvärt om att äger man bara Risingstorm kan man spela Ro2 kartorna med ett vapen.

Medlem

rekommenderar er att köra på "realistic" och "campaign" i server filters.

12
Skriv svar